Laajakaistaliittymän salasana ja käyttäjätunnus

  • 11 December 2014
  • 10 kommenttia
  • 90 katselukertaa

Hei,

Yritän saada verkkotallenukset etätallennuksen käyttöö, mutta olen eksynyt aivan mahdottamaan salasanojen ja käyttäjätunnusten viidakkoon.

Ilmeisesti haluan nyt yhdistää Sonera käyttäjätunnukseen laajakaistaliittymäni jotta voin hallinnoida, etätallennuksia Sonerakäyttäjätunnuksella. Yhdistämistä varten tarvitsen laajakaistaliittymäni salasanan, mutta en löydä sitä mistään, em tilausvahvistuksesta tai mistään muustakaan viestistä.

Minulla on kyllä Sonera viihde-palvelun salasana jonka tilasin varmuuden vuoksi uudestaankin, mutta ei toimi eli siitä ei liene kysymys.

Eli kysymys siis kuuluu, että mistä saan laajakaistaliittymäni salasanan jotta saan etätallennuksen toimimaan?

10 kommenttia

Hei JAKE113,

Ihan oikeilla jäljillä olet tunnusten kanssa. Jos olet hukannut laajakaistaliittymäsi käyttäjätunnuksen, voidaan se vaihtaa meidän asiakaspalvelusta. Laitoin sinulle nyt kuitenkin uuden salasanan tulemaan txt-viestillä yhteystiedoistasi löytyvään numeroon!
Hei,

Olen käyttänyt tunnin selvittäessäni salasana viidakkoa...pToivoisin, että lähetätte mahdollisimman pian laajakaistani salasanan. Sain viestillä salasanoja ja käyttäjätunnuksia Viihde -palveluun, mutta en pääse yhdistämään asiakkuuksia ilman laajakaistan salasanaa.
Hei Mala,

Lisäätkö asiakasnumero tietoihisi, niin voimme laittaa sinulle uutta salasanaa. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Itsekkin kaipaisin samaista salasanaa...
Hei kajwaske,

Salasana on lähetetty sinulle yhteystiedoissasi näkyvään numeroon.
Itsekin tarvitsisin kyseisen salasanan, käyttäjätunnus löytyykin.
Ongelma ratkesikin jo.
Hei M4cex,

Laitoin sinulle uuden salasanan tulemaan! Epähuomiossa lähetin sinulle samalla myös viihteen tunnukset uudestaan 🙂
Olen juuri asentelemassa sonera viihde palvelua, mutta en löydä mistään salasanaa Sonera Viihde -palveluun. Ohjeissa sanotaan, että se jossain mystisessä viestissä pitäisi olla, mutta paketin mukana tulleissa lapuissa, sähköposteissa eikä tekstiviesteissä ainakaan moista löytynyt. Netti toimii kyllä ihan mallikkaasti ja itse käyttäjätunnuskin löytyi omien sivujen kautta..

Edit: Tilanne ohi, sain salasanan puhelimeeni.
Hei aimo,

Hieno juttu että sait salasanan jo.

Vastaa