Laajakaistan laskut suurempia kuin sopimuksessa luvataan.

  • 11 December 2014
  • 6 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Itselläni on 8M laajakaista, jonka kk maksun pitäisi olla 29.90e. Kertaakaan tuo lasku ei ole tuota summaa ollut. Yleinen summa on ollut 30.25e/kk, mutta en ole muutaman kymmenen sentin takia jaksanut asiasta mainita. Nyt kuitenkin tärähti lasku, jonka hinta on 35.03e/kk. Mistä tämä johtuu? Sopimuksessa sanotaan summan olevan 29.90e/kk, mutta kertaakaan näin ei ole käynyt. Lähimmäksi päästiin helmikuussa, jolloin lasku taisi olla 29.94e.

Minulla ei ole nyt mahdollisuutta tarkistaa omaa asiakasnumeroani, mutta mikäli täällä on asiakaspalvelu henkilökuntaa te varmaan tunnistatte minut sähköpostistani. Voisiko tuon laskutuksen korjata vai pitääkö tässä sanoa koko sopimus irti ihan vain sen takia, että täällä laskutetaan liikaa?

6 kommenttia

Rud1us: En pysty tarkistamaan sinun tilannetta tarkemmin, koska et ole lisännyt asiakasnumeroasi nimimerkkisi tietoihin. Minä en näe rekisteröinnissä käytettyjä tietoja. Voit lisätä asiakasnumeron käyttäjätunnuksesi tietoihin seuraavasti: Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero.

Tilanteeseen saattaa vaikuttaa alv-verokannan nousu 1.7.2010 tai esimerkiksi perittävät viivästysmaksut.

Sinun kannattaa olla yhteydessä puhelimitse asiakaspalveluumme, jättää Sonera Omat -sivut palvelun kautta palvelupyyntö tai varata soittoaika ajanvarauskalenteristamme. Tällöin asiakaspalvelumme voi katsoa mikä tilanne on ja vastata sinulle tarkemmin.
Moi minun sopimuksessa oli 19,00euro mutta lasku tili 48,64 euro. Olen varattanut aika 05.04.2011 klo 11,00 mutta asiakaspalvelusta ei soitta minulle. Kuka voi selitta minulle ? minun puhelin nomero on 040xxxxxxx tai 040xxxxxxx kiitos


Hyvä asiakkaamme, Ohessa Soneran laskusi sähköisessä muodossa LASKUN TIEDOT: Laskun summa 48,64 euroaLaskun viitenumero 3111 35900 04401Laskun eräpäivä 18.04.2011Laskun numero 59000440 PANKKIYHTEYDET: Pohjola 500001-28825 IBAN FI86 5000 0120 0088
Minullakin pitäisi laskun olla 19.90e kk ja taas yritätte kusettaa minulta 26e?? onneksi ei ole suoralaskutusta päällä!!! MAKSAN VAIN JA AINOASTAAN TUON 19.90e/kk!!
abdurahmon: Oletkin ehtinyt jo selvittää asian asiakaspalvelumme kautta. Eli laskullasi on liittymän kuukausimaksun lisäksi veloitettu Koti TV -toimitusmaksu.

zupra: Antamassasi asiakasnumerossa taitaa olla virhe, koska sillä en löytänyt tietojasi. Laskun sisältö kannattaa selvittää asiakaspalvelumme kautta, mikäli siinä on epäselvyyttä. Voit jättää asiakaspalveluun myös viestin Omien Sivujen kautta. Viestin jättämistä varten tarvitset laajakaistasi käyttäjätunnuksen ja salasanan.
Normaalitoimintaa tämä on, minäkin olen maksanut 2 vuotta 24 megan yhteysdestä vaikkei osoitteeseeni edes saa kuin 8 megan yhteyden.
Korvauksia en saa sillä perusteella että olisin VOINUT ostaa lisäpalveluilla(koti-TV) sen 24 megan yhteyden. Kuitenkin aikoinaan on myyty VAIN 24 megan laajakaistayhteys hintaan 41 e/kk. Mikä on todellisuudessa ollut 8 megaa.
Näin toimii sonera.
Nimimerkki kirjoitti:
Normaalitoimintaa tämä on, minäkin olen maksanut 2 vuotta 24 megan yhteysdestä vaikkei osoitteeseeni edes saa kuin 8 megan yhteyden.
Korvauksia en saa sillä perusteella että olisin VOINUT ostaa lisäpalveluilla(koti-TV) sen 24 megan yhteyden. Kuitenkin aikoinaan on myyty VAIN 24 megan laajakaistayhteys hintaan 41 e/kk. Mikä on todellisuudessa ollut 8 megaa.
Näin toimii sonera.


Tämä nimimerkin Nimimerkki kirjoitus ei pidä paikkaansa.

Asiasta tarkemmin 15.4.2011 kirjoittamassani vastauksessa ketjussa viewtopic.php?f=54&t=5898&p=24332#p24216

Vastaa