Laajakaistan sopimustilanne


Nettiyhteyteni sopimus on muuttunut määräaikaisesta toistaiseksi voimassaolevaksi. Olisin halunnut muuttaa sopimuksen määräaikaiseksi ja mahdollisesti tarkastella muita liittymävaihtoehtoja. Nettisivuillanne sanotaan, että se onnistuisi Omien sivujen kautta, mutta eipä siellä näkynyt mitään kohtaa, josta olisi voinut vaikuttaa ko. asiaan. Eli kuinka voin vaihtaa laajakaistaliittymääni?

Olisin halunnut jättää soittopyynnön teille, mutta kyseinen palvelu ei toimi. "Puhelintukeenne" en soita, koska minua ei kiinnosta jonottaa montaa tuntia.

12 kommenttia

Hei janauvin !

Sopimustasi voidaan jatkaa seuraavalla tarjouksella: Kodin Netti Plus sekä Viihde -palvelu + MTV Total Sport -kanavapaketti 12 kk 0€ 24kk määräaikaisella sopimuksella hintaan 39,90€/kk.
Päivityksen voit tehdä Omilla Sivuilla. Tässä ohjeet:
http://www.sonera.fi/etsi+apua+ja+tukea ... d=some5818
KatjaN kirjoitti:
Hei janauvin !

Sopimustasi voidaan jatkaa seuraavalla tarjouksella: Kodin Netti Plus sekä Viihde -palvelu + MTV Total Sport -kanavapaketti 12 kk 0€ 24kk määräaikaisella sopimuksella hintaan 39,90€/kk.
Päivityksen voit tehdä Omilla Sivuilla. Tässä ohjeet:
http://www.sonera.fi/etsi+apua+ja+tukea ... d=some5818


Eipäs ole mitään vaihtoehtoa päivittää ainakaan minulla. Nyt mietin voinko vain tehdä uuden sopimuksen soneralle ja irtisanoisiko se tuon vanhan mikä nyt on käytössä?
KatjaN kirjoitti:
Hei janauvin !

Sopimustasi voidaan jatkaa seuraavalla tarjouksella: Kodin Netti Plus sekä Viihde -palvelu + MTV Total Sport -kanavapaketti 12 kk 0€ 24kk määräaikaisella sopimuksella hintaan 39,90€/kk.
Päivityksen voit tehdä Omilla Sivuilla. Tässä ohjeet:
http://www.sonera.fi/etsi+apua+ja+tukea ... d=some5818


En löydä mistään kohtaa (kuten ei myöskään "tiivis"), josta voisin päivittää liittymän. Linkittämäsi ohjeen näkymä on vastaava kuin minulla ja pääsen kyllä käsiksi liittymään, mutta en voi vaihtaa/päivittää liittymääni mihinkään muuhun.

MTV Total Sport löytyy jo minulta ja en tarvitse Viihde-palvelua. Onko sellaista vaihtoehtoa olemassa, joka sisältäisi ainoastaan netin maksiminopeudella, mikä lienee 24MBit alueellani?
Hei janauvin! Löytyy toki tarjous ilman Viihde -pakettiakin nykyisellä nopeudellasi, 29,90 €/kk kahden vuoden sopimuksella.

Huomasin että päivitys Omilla Sivuilla ei tosiaan jostakin syystä onnistu. Meillä ei ollut sinun puhelinnumeroasi jotta olisimme voineet olla yhteydessä joten pyytäisin, että soitat Myyntipalveluumme 0800 133 133 niin saadaan sopimus kuntoon.
Hei tiivis! Oletkin ollut yhteydessä Asiakaspalveluumme ja uusi sopimus on päivitetty liittymällesi. Näyttää siis että asia on kunnossa!
Jokohan te voisitte muuttaa minun sopimuksen tuohon 2KK SITTEN SOVITTUUN Viihde-pakettiin?
Tässä olen maksellut jo kesä- ja heinäkuun "normaalihintaisia eli lähes 50€/kk" laskuja ja nyt tuli vielä tuli kolmas lasku.

MIKÄLI VAIHTAMINEN EI ONNISTU, NIIN MINÄ OSAAN KYLLÄ VAIHTAA OPERAATTORIA!

Oletan lisäksi, että hyvitätte nämä kuluneet kuukaudet, koska olette ilmoittaneet tuossa ylempänä, että liittymäni on päivitetty vaikka sitä ette kuitenkaan ole osanneet tehdä.

KESÄISIN TERVEISIN:

KOHTA ENTINEN SONERAN ASIAKAS (20V OLLUT JO)?

/// Ja edittiä, olittekin vastannut Tiivis-nimimerkille, kun tarkemmin lukee. Noh, yllä on toimintaohjeita jatkoa ajatellen.
Eli onnistuuko tuon liittymän päivitys vai ei?
Moi janauvin!
Kokeillaanpa vielä 🙂 Tässä ohjeessa on päivitysohjeet sekä mobiililiittymälle että laajakaistalle. Jos ei vieläkään meinaa onnistua, niin ilmoittele heti!
KatjaN antoi samat ohjeet 26.5. ja vastasin jo tuolloin seuraavasti:

"En löydä mistään kohtaa (kuten ei myöskään "tiivis"), josta voisin päivittää liittymän. Linkittämäsi ohjeen näkymä on vastaava kuin minulla ja pääsen kyllä käsiksi liittymään, mutta en voi vaihtaa/päivittää liittymääni mihinkään muuhun." Tilanne on edelleenkin sama eli teidän käyttöliittymässä on bugi. En voi siis päivittää liittymää omien sivujen kautta.

Minna kommentoi asiaa seuraavasti:

"Löytyy toki tarjous ilman Viihde -pakettiakin nykyisellä nopeudellasi, 29,90 €/kk kahden vuoden sopimuksella.

Huomasin että päivitys Omilla Sivuilla ei tosiaan jostakin syystä onnistu. Meillä ei ollut sinun puhelinnumeroasi jotta olisimme voineet olla yhteydessä joten pyytäisin, että soitat Myyntipalveluumme 0800 133 133 niin saadaan sopimus kuntoon."

Asiakasnumeroni löytyy näiden sivujen käyttäjätunnuksen yhteydestä ja sitä kautta pääsette varmaan käsiksi minun yhteystietoihini ja voitte sitten ottaa yhteyttä minuun.
Moi janauvin,
Kokeillaanpa siis tätä kautta 🙂 Meillä on tarjous muuten nykyisille Viihde-asiakkaille, ensimmäiset 12 kk hintaan 29,90 €/kk ja seuraavat 12 kk hintaan 39,90 €/kk. Kiinnostaisiko tämä tarjous sinua? Nyt siihen on nimittäin mahdollisuus ottaa tuo CHL Total -kanavapakettikin maksutta koko kaudeksi!
Mia kirjoitti:
Moi janauvin,
Kokeillaanpa siis tätä kautta 🙂 Meillä on tarjous muuten nykyisille Viihde-asiakkaille, ensimmäiset 12 kk hintaan 29,90 €/kk ja seuraavat 12 kk hintaan 39,90 €/kk. Kiinnostaisiko tämä tarjous sinua? Nyt siihen on nimittäin mahdollisuus ottaa tuo CHL Total -kanavapakettikin maksutta koko kaudeksi!

Tarvitsen ainoastaan netin maksiminopeudella, en mitään muuta. Teillä näyttää olevan joku tarjous laajakaistasta eli 24kk sopimus hintaan 29,90 €/kk. Sellaisen voisin ottaa, saatteko vihdoinkin päivitettyä sopimukseni?
Hei vielä janauvin,
Sopimus on nyt päivitetty, ja vahvistus tulee vielä sähköpostiisi. Laitteiden palautusosoitteen saat tekstiviestillä.

Sen verran täytyy tunnustaa, että oman henkilökohtaisen tallennusvirheeni vuoksi sähköpostiisi tulee kaksi vahvistusta, toisessa on tuo Viihde vielä mukana. Sen voit saman tien deletoida! Voimassaolevassa sopimuksessa on 24m kaista 29,90e/kk hintaan. Siitä tuleva vahvistus kannattaa säilyttää.

Oikein mukavaa syksyn jatkoa!

Vastaa