Laajakaistan tilauksen käsittely

  • 11 December 2014
  • 11 kommenttia
  • 66 katselukertaa

Tilasin 30.6.2013 laajakaistan Soneran weppisivuston kautta. Tilauksen yhteydessä sivusto kertoi, että tilaus käsitellään kahden päivän sisällä. Miten tai missä tämä käsittely näkyy minulle?
En ole saanut minkäänlaista yhteydenottoa Soneralta?

11 kommenttia

Hei MarkusStrand

30.6 on ollut sunnuntai joten tilauksesi käsittely on varmasti aloitettu maanantaina 1.7. Mikäli et ole vielä tänäänkään 3.7 saanut mitään yhteydenottoa meiltä päin ja tilauksesi tila huolettaa, niin rimpauta meidän asiakaspalveluun 0200 17000 niin tarkistetaan tilanne.
Laskin kyllä maanantain ja tiistain, ja sain kaksi päivää kuten luvattiin. Tätä päivää on vielä muutama tunti jäljellä.
Jos minulla olisi aikaa ja intoa istua puhelimessa jonottamassa ja tavaamassa merkkijonoja niin en kai wep-asiakaspalvelua käyttäisikään.

Niin ja kysymys oli: Miten tilauksen mahdollinen käsittely ilmenee minulle? Mistä näen jos tilaus on käsitelty?
Hei MarkusStrand

Käytätkö Facebookkia? Voisit nimittäin laittaa facebookin kautta privaviestillä oman osoitteesi, puhelinnumerosi ja henkilötunnuksesi loppuosan niin saataisiin asiaa tutkittua tarkemmin? Jos sinulla on jo aiempia palveluita meiltä, niin voit myös lisätä asiakasnumerosi käyttäjätunnuksesi profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero). Asiakasnumerosi ei näy muille käyttäjille.

Ilman asiakastietojasi en valitettavasti pääse asiaa enempää vielä näin webin ylitse tutkimaan.
Käytän facebookia, Sonera ei tunnu käyttävän.
Asiakaspavelu on siellä vielä tätä foorumiakin hitaampaa.

Ja ei ole asiakasnumeroa, koska haluaisin (en kyllä kohta enää tiedä miksi) ryhtyä asiakkaaksenne. Tuntuu vain olevan aivan turkasen hankalaa saada mitään palvelua.
Hei MarkusStrand!

Facebookin viestien käsittelyssä on tällä hetkellä valitettavasti ruuhkaa, pahoittelut siitä. Laitoin sinulle äsken siellä viestiä. Selvitetään asia sitä kautta kuntoon!
Laitoin facebookin kautta tiedot.
Mitä nyt? Mitään ei kuulu eikä näy?

Onko asiakaspalvelun asiakaslähtöisyys unohtunut jonnekin? Ei nämä sähköiset välineet poista tarvetta kertoa mahdolliselle asiakkaalle missä mennään ja kauanko kestää ja onko homma nyt hänen osaltaan valmis.
Hei MarkusStrand

Pahoittelen ettet asiasta mitään ilmoitusta aiemmin ole saanut. Normaalitilanteessa tästä tilauksesta olisi pitänyt tilausvahvistukset tulla sähköisesti kuin myös ilmoitus tekstiviestillä. Tutkimme asiaa ja selvitämme miksi näin ei ole nyt kuitenkaan käynyt.

Asiasi on nyt kuitenkin hoidossa kuten Heikki- yllä on sinulle ilmoittanut! Vaikka nykyään sähköinen yhteydenotto täältä tai facebookin kautta onnistuukin, kannattaa silti muistaa että akuuteissa tapauksissa kannattaa asiat hoitaa soittamalla suoraan asiakaspalveluun.
Antti- kirjoitti:
Hei MarkusStrand

Pahoittelen ettet asiasta mitään ilmoitusta aiemmin ole saanut. Normaalitilanteessa tästä tilauksesta olisi pitänyt tilausvahvistukset tulla sähköisesti kuin myös ilmoitus tekstiviestillä. Tutkimme asiaa ja selvitämme miksi näin ei ole nyt kuitenkaan käynyt.

Asiasi on nyt kuitenkin hoidossa kuten Heikki- yllä on sinulle ilmoittanut! Vaikka nykyään sähköinen yhteydenotto täältä tai facebookin kautta onnistuukin, kannattaa silti muistaa että akuuteissa tapauksissa kannattaa asiat hoitaa soittamalla suoraan asiakaspalveluun.

Normaalitilanteessa olisin jo kilpailijan asiakas, mutta Priya vaikutti ymmärtävän tulevaa asiakasta.

Ei ole Heikki eikä kukaan muukaan ilmoittanut, että asia olisi hoidossa. 14:38 hän pyysi minulta lisätietoja joita laitoin 15:21. Facebookissa ei ole mitään vastausta siihen oliko antamani tiedot riittäviä. 17:55 kysyin riittääkö ne. Facebook sanoo, että viesti on nähty 08:58 tänään. Mitään ei ole vastattu siihen.

Akuutti ongelma on Soneralla. Tällä menolla menetätte asiakkaita ennen kuin ne edes ovat asiakkaita. Soneralla on hyvin vähän aikaa saada tämä oikeasti hoidettua, ette onneksi ole ainoa palveluntarjoaja.
Kun asiakaspalvelun soittoaikoja ei ole, niin sitten Soneralla ei ole aikaa puhua puhelimessa.
En todellakaan aio soittaa maksulliseen numeroon jonottamaan.
Moi MarkusStrand,
Heikki näyttäisi vastanneen sinulle noin kuusi tuntia sitten, näkyykö vastaus sinulle?
Mia kirjoitti:
Moi MarkusStrand,
Heikki näyttäisi vastanneen sinulle noin kuusi tuntia sitten, näkyykö vastaus sinulle?

Joo. 11:05 on vastattu, että tulen saamaan sähköpostiin vahvistuksen. En ole vielä saanut. Tekstiviesti tuli 14:16.
Astalta sain sähköpostia liittyen palautteeseeni.
Kappas. Sain vahvistuksen nettitikun osalta sähköpostiin.
Laajakaistaa koskevaa vahvistusta siis vielä odotetaan. On lähetetty paperipostissa tulevaan osoitteeseeni.

Kauanko posti säilyttää nettitikkua?
Olisi tietysti mukava saada se nykyiseen osoitteeseen eikä muuton jälkeen voimaan astuvaan....
Vahvistukseen ei tietenkään voi vastata sähköisesti (onneksi puhelinnumero on sentään maksuton).
Oli mennyt jo eteenpäin, joten seuraavaksi pääsee painimaan postin kanssa.

Vastaa