Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Sari_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 15 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Lapsilukko ja Avustaja

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei,

Tyttärelläni on käytössään oma windows käyttäjätili, jossa toimii lapsilukko - hyvin 🙂
Mutta nyt olen yrittänyt sallia hänelle koulun käyttämän Wilma-järjestelmän sivuston käytön, niin se ei toimi. Olen lisännyt sivuston luotetuksi ja sallinut ko. sivun. Mitä olen jättänyt tekemättä?

Entä miten saa Sonera Internet Avustajan toimimaan tuollla lapsen windows-käyttäjätilillä?
Nyt se pyytää avatessa järjestelmänvalvojan salanaa. Se olen minä - laitan tunnukseni siihen.
Edelleen Avustaja herjaa, etten ole kirjautuneena järjestelmänvalvojana.
4 vastausta
Arttu-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1303 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Sari

Löydät ohjeita Soneran Tietoturvan asetusten määrittelemiseen täältä. Voit kokeilla määritellä tyttärellesi Avustajaan täydet oikeudet järjestelmänvalvojan tilin kautta. Avustajan ohjeita löydät täältä.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Sari_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 15 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Olen mielestäni tehnyt kaikki ohjeiden mukaan.
Edelleenkään kumpikaan asioista ei toimi 😞
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Sari!

Mikäli tuon Lapsilukon kanssa on vielä ongelmaa, niin siitä kannattaisi olla yhteydessä Helpson palveluun. Helpsonin numero on 0600 10 100 (1,99€/min + pvm/mpm) ma-pe 8-21, la 9-17. He pystyvät tarvittaessa vaikka etäyhteydellä käymään asetukset läpi ja selvittämään mistä tuo ongelma johtuu.

Tuo Sonera internet avustaja vaatii todennäköisesti että ohjelma on asennettu käyttäjätilille joka on järjestelmänvalvojan oikeuksilla. Lapsesi tili on todennäköisesti normaalina käyttäjänä. Oletko kokeillut toimiiko avustaja omalla käyttäjätililläsi?
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Sari_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 15 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Täytynee olla yhteydessä tuonne Helpsoniin,
jos sieltä vaikka sitten apua tähän löytyisi.

Avustaja toimii moitteettomasti omalla (järjestelmänvalvoja) tilillä.
Tämän osion uusimmat keskustelut