Hei,
Kesäkuussa olen tehnyt teille laajakaistan muuttoilmoituksen. 13.6. teidän asiakaspalvelu on yrittänyt soittaa minulle, kerran. En juuri sillä hetkellä päässyt vastaamaan puhelimeen. Pian tämän jälkeen sain teiltä viestin puhelimeeni, että olette vastaanottaneet muuttoilmoitukseni ja homma etenee. Asennuspäiväksi ilmoitettiin 2.7.2012.
Viimeisin yhteydenotto teiltä on tapahtunut 28.6.tekstiviestitse, jossa muistutitte vielä 2.7. tapahtuvasta asennuksesta. Adsl-modeemini on ollut päällä 1.7. lähtien.
Liittymä ei toiminut tuolloin 2.7., eikä se toimi vieläkään. Missä mennään? En haluaisi jälleen joutua odottamaan toimivaa liittymää muutamaa kuukautta. Yksikään muutoistani ei ole tainnut mennä ilman ongelmia teidän puoleltanne. Uskoin kuitenkin, että tämä sujuisi ongelmitta koska muutossa oli kyse naapuri asuntoon siirtymisestä, eikä liittymän nopeutta muutettu.
Ps. Kun soitatte niin olisiko mahdoton ajatus soittaa uudestaan jonkin ajan kuluttua jos asiakas ei pääse vastaamaan juuri sillä hetkellä?
Ystävällisin terveisin,
Vesa Kallio
Liittymä uudessa osoitteessa ei toimi
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.