Liittymän päivitys ei onnistu

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 8 katselukertaa

Hei!

Olen ollut tästä asiasta yhteydessä sekä chatissa (joka on ilmeisesti poistettu käytöstä) ja facebookissa. Minulla oli Sonera Sopiva Fiksu Plus. Olen opiskelija ja saisin saman paketin halvemmalla. Minulle annettiin ohjeet, että kun muutan liittymäni ennen laskutuskauden loppua tavalliseen Fiksuun (ilman Plus-tasoa) ja laskutuskauden vaihtuessa (eli tänään) saan vaihdettua Plus tason mukaan liittymään ja saan X-paketin. Omilla sivuilla kuitenkin lukee, että seuraava liittymän päivitys on mahdollinen vasta 17.10.2013

Auttakaahan nyt. Minulla on kyllä viestit tallessa, joita olen teiltä saanut kyseisestä asiasta.

Sonera Asiantuntijan kanssa haluan tästä keskustella ja olisin mielellään yhteydessä facebookissa tai puhelimitse, mutta en halua Soneran asiakkaana maksaa siitä, että soitan ASIAKASpalveluun.

1 kommentti

Hei elkran!

Liittymätyypin vaihdos onnistuu kerran laskutuskaudessa. Jos olet vaihtanut littymätyypin edellisen kauden lopussa, onnistuu vaihdos nyt taas uuden kauden alussa. On toki mahdollista että muutos onnistuu vasta muutaman päivän kuluttua siitä kun laskutuskausi on vaihtunut. Jos haluat, voimme tehdä muutoksen tätäkin kautta. Ilmoita vain asiakasnumerosi kokonaan käyttäjätunnuksen profiilissa jolloin näemme asiakastietosi ja voimme tehdä muutoksen puolestasi.

Chat palvelusta sen verran että se on edelleen voimissaan ja toiminnassa. Löytyy Omien Sivujen liittymänhallinnasta.

Vastaa