Lisäpostilaatikon tilaus


Kauanko pitäisi kestää lisäpostilaatikon tilaus? Tilasin laatikon lauantaina eikä vieläkään ole tullut tunnuksia.
Omilla sivuilla lukee näin: Hyvä asiakkaamme,
Tilauksesi käsittely on kesken. Et voi tänä aikana tehdä muutoksia kaikkiin asetuksiisi, etkä tilata tiettyjä uusia palveluita ennen kuin edellinen muutos tai tilaus on valmis.

47 kommenttia

Hei jaukkis!

Hyvä, kun otit yhteyttä, koska tilaus ei jostain syystä ole edennyt normaalisti. Laitoin sen nyt eteenpäin asiantuntijoidemme hoidettavaksi ja tulet saamaan vahvistuksen pääsähköpostilaatikkoosi, kun asia on selvitetty ja laitettu kuntoon. Pahoittelen viivästystä!
Hei,
Mites kun mulla taas kestää lisäpostilaatikon poisto, lauantaina laitoin poistoon ja vieläkin näkyy olevan homma kesken?
Hei mavexx!

Laitoin tilauksesta selvitystä eteenpäin. Asia on pian kunnossa! Pahoittelut viiveestä.
Heikki- kirjoitti:
Hei jaukkis!

Hyvä, kun otit yhteyttä, koska tilaus ei jostain syystä ole edennyt normaalisti. Laitoin sen nyt eteenpäin asiantuntijoidemme hoidettavaksi ja tulet saamaan vahvistuksen pääsähköpostilaatikkoosi, kun asia on selvitetty ja laitettu kuntoon. Pahoittelen viivästystä!

Ei hyvältä näytä tää touhu, kun ei tapahdu mitään edelleenkään..
jaukkis: Käsittely on ikävä kyllä edelleen kesken, pahoittelut tästä viiveestä. Ymmärrän toki tilanteen aiheuttaman harmin. Toivottavasti kärsivällisyytesi riittää vielä hetken!
Niinamari kirjoitti:
Hei mavexx!

Laitoin tilauksesta selvitystä eteenpäin. Asia on pian kunnossa! Pahoittelut viiveestä.

Eipä ole vielä tapahtunut mitään?
Mikä tuossa lisäpostilaatikon poistossa oikein kestää?
Jaukkis: tekemäsi lisäpostilaatikon tilaus on nyt käsitelty.

Mecex: Sinunkin asiasi on työnalla ja yritämme saada sen valmiiksi mahdollisimman pian. Pahoittelut vielä viivästyksestä.
Heikki- kirjoitti:
Jaukkis: tekemäsi lisäpostilaatikon tilaus on nyt käsitelty.

Mecex: Sinunkin asiasi on työnalla ja yritämme saada sen valmiiksi mahdollisimman pian. Pahoittelut vielä viivästyksestä.

On se kumma kun lauantaista lähtien on lisäpostilaatikon poisto ollut tekeillä eikä vieläkään ole tapahtunut mitään. Hyvä asiakkaamme, Tilauksesi käsittely on kesken. Et voi tänä aikana tehdä muutoksia kaikkiin asetuksiisi, etkä tilata tiettyjä uusia palveluita ennen kuin edellinen muutos tai tilaus on valmis. Ruppee jo vähän ##tuttaamaan tämä touhu...
Teillä näköjään ei onnistu mikään, viikon ollu jo tuo poisto käytössä ei mitään ole tapahtunut. Taidan perua tuon laajakaistan jatko tilauksen ja irtisanoa koko kiinteän yhteyden kunhan nykyinen soppari loppuu.
Ei muuten toimi vieläkään lisäpostilaatikon tunnukset. Ei sähköpostiohjelmalla eikä webmailin kautta. Pari kertaa oon viestitellyt asiakaspalveluun nettilomakkeen kautta. Eihän tää s...tana voi olla näin vaikeeta!
Hei mecex ja jaukkis,

mexec: sinun tilanteesi on jo ratkennut.

jaukkis: sinun tilanteesi on laitettu meillä eteenpäin ja on selvityksessä.
Tanja kirjoitti:
Hei mecex ja jaukkis,

mexec: sinun tilanteesi on jo ratkennut.

jaukkis: sinun tilanteesi on laitettu meillä eteenpäin ja on selvityksessä.

Hei,
Nyt kun tilasin toisen lisäpostilaatikon, kun teen siitä edelleenlähetys sähköpostiosoitteeseen (pääpostilaatikkoon) niin ei onnistu on koitettu sen tuhat kertaa. Ei tule mitään virhettä vaan Tilauksesi on tallennettu onnistuneesti, missä voi olla vika??
Hei ipmece,
mitä lisäsähköpostilaatikkoa (käyttäjätunnus?) koitat saada asetuksissa muutettua edelleenlähetetyksi pääsähköpostilaatikkoosi?
Lauren kirjoitti:
Hei ipmece,
mitä lisäsähköpostilaatikkoa (käyttäjätunnus?) koitat saada asetuksissa muutettua edelleenlähetetyksi pääsähköpostilaatikkoosi?

Joo se on tämä ME-1 loppuinen tunnus.
Hei ipmece,
miltä nyt näyttää tilanne siellä päässä?
Lauren kirjoitti:
Hei ipmece,
miltä nyt näyttää tilanne siellä päässä?

Nyt toimii, mutta noita viestejä ei tarviisi jäädä sinne palvelimelle eli laitat vielä ruksin siihen et älä säilytä viestejä sähköpostipalvelimella. Itse koitin tuota mutta ei onnistu täältä laitto tai se ei jää päälle (voimaan) tuo asetus.
Hei ipmece!

Tuon muutoksen teko ei valitettavasti onnistu asiakaspalvelummekaan kautta. Jättäisitkö tuosta vikailmoituksen palvelupyynnöllä, niin teknisen puolen ihmiset pääsevät tutkimaan ongelmaa.
Heikki- kirjoitti:
Hei ipmece!

Tuon muutoksen teko ei valitettavasti onnistu asiakaspalvelummekaan kautta. Jättäisitkö tuosta vikailmoituksen palvelupyynnöllä, niin teknisen puolen ihmiset pääsevät tutkimaan ongelmaa.

Tein tuon vikailmoituksen, toivottavasti selviää pian.
Kauanko tuo Lisäpostilaatikon poisto oikein kestää?
Hei ipmece,
Lisälaatikko poistuu yleensä vuorokauden sisällä poiston tilaamisesta, eli normaali tilanteessa ei tarvitse odotella kauaa.
Mia kirjoitti:
Hei ipmece,
Lisälaatikko poistuu yleensä vuorokauden sisällä poiston tilaamisesta, eli normaali tilanteessa ei tarvitse odotella kauaa.

hei unohdin tuon ip alkuisen sähköpostin salasanan, enkä voi tilata sitä puhelimella, voitteko te laittaa txt viestin?
Hei ipmece !

Lisäpostilaatikoiden salasana tulee aina pääpostilaatikkoon, tulihan perille?
Mintsi kirjoitti:
Hei ipmece !

Lisäpostilaatikoiden salasana tulee aina pääpostilaatikkoon, tulihan perille?

Kyllä tuli, kiitos paljon.
Laitoitko sinä sinne tekniselle puolelle tietoo siitä s.postin Edelleenlähetys sähköpostiin ja Älä säilytä viestejä sähköpostipalvelimella? Koitin tuossa taas ite laittaa nuo asetukset mutta ei vaan onnistu, tulee kyllä ilmoitus et tilaus onnistui mut vähän ajan päästä on kaikki samalla tavalla, eikä mitään tapahdu.

Vastaa