MTV3 TOTAL muutos astuu voimaan 5.11.2012 !!!!!


MITEN on mahdollista että teidän cmore kanavilla tänään olleen tiedon mukaan tuo muutos kanavapaketeissa astuu voimaan jo ensi maanantaina 5.11.2012?

MINKÄÄNLAISTA tiedotetta ei ole tullut vielä vanhoille asiakkaille asiasta ja se tieto pitää teidän omien käyttöehtojen mukaan antaa tietyssä määräajassa ennen muutosta ja kirjallisena asiakkaalle!

Meillä nyt surf + cmore total paketit ja minua ainakin suoraan sanottuna harmittaa maksaa molemmista paketeista kun nyt noin 24.95e kuukausimaksulla saa näkymään sekä mtv3 kanavat että cmore kanavat.

MITÄÄN tietoakaan ei ole tullut vielä mikä paketti tulee uutena myös jakoon johon saa nuo surfpaketissa olevat kanavat jotka eivät kuulu jo valmiiksi mtv3 total pakettiin verrattuna surf + cmore paketit. Kysyin asiakaspalvelusta viikolla asiaa ja sanottiin että kyllä tulee joku uusi paketti noille surf kanaville jotta nykyiset surf + cmore tilaajat voivat vaihtaa kohtuuhintaisiin mtv3 total + muut (discovery + lasten kanavia yms) pakettiin.

MIKÄ juttu tämä on kun ei infoa anneta asiakkaille vaan muutos tehdään näin nopealla aikataululla? Kuitenkin vanhoilla asiakkkailla on OIKEUS olla hyväksymättä muutoksia joita kanavapaketteihin tehdään ja nyt ette tätä anna tehdä ENNEN muutosta.

Jo valmiiksi ärsytti tuo teidän aikaisempi muutos kun yhden cmore sport kanavan muutitte tennis kanavaksi ja ilmoititte asiasta kirjeellä asiakkaille SAMANA PÄIVÄNÄ kun muutos tapahtui! Minua ei kiinnosta YHTÄÄN mikään tennis vaan haluisin sen sport kanavan takaisin jotta näkyisi taas ENEMMÄN espanjanliigan jalispelejä!

Ja mikä juttu tämä oli kun asiakaspalvelusta sanottiin että tammikuussa tulee sitten MAKSUKORTTI 1, MAKSUKORTTI 2 jne. voimaan????? Meneekö nämä kaikki paketit omien maksukorttien taakse ja kaikista pitää maksaa erikseen ja ostaa useita maksukortteja jos haluaa monta pakettia ja ostaa useita korttienlukijoita digiboxiin jotta pystyy katsomaan??

Antakaas nyt sitä selitystä näille asioilla miten tämä menee oikein? Ja ei kelpaa selitykseksi se että ei vanhoilla asiakkailla mikään muutu sillä kyllä se muuttuu kun surf + cmore tilaajat maksavat tuplahinnan melkeinpä samoista kanavista mitkä näkyy mtv3 total paketissa 24.95e hintaan!

59 kommenttia

Toi On Juuri Soneran Tyyli Tehdään Muutoksia Mutt Asiakkaille Ei Ilmoiteta Ennakkoon Sama Tyyli Koskee Häiriötiedotteita Pitää Vaan Aina Arvata Mitä Tapahtuu Ku Soneran Ilmoitus Polittiika On Melkeen Täys Nolla Muutoksista
Heippa ihmejuttu,
MTV3 Totalin ja MTV3 Sportin muutos Soneralla ei ole vielä alkanut ja tulemme tästä tiedottamaan edellä mainitussa linkissä sekä tulemme myös lähestymään kirjeitse tästä asiasta lähempänä muutosta. Tarkkaa aikataulua ei siis ole vielä julkaistu, eikä meillä vielä ole antaa tarkempia tietoja miten käy kanavapakettien vaihto tai muuta sellaista. Pyydänkin siis vielä kärsivällisyyttä. Kyllä asiat selviävät aivan varmasti.

Todella harmillista ettei C Moren tekemä muutos ole ollut mieleinen. Tosiaan tuo entinen Canal+ Sport2 on muuttunut C more Tennikseksi, joka tarjoaa muun muassa ATP-turnauksia ja Wimbledonin Grand Slam -turnauksen.
Espanjan liigan pelejä näyttää löytyvän ainakin tällä hetkellä C More Sport HD:ltä. Toki otamme huomioon palautteesi ja laitamme sen eteenpäin.

Kanavapaketin hankkimiseen riittää yksi kaapelikortti, johon voidaan liittää useampikin eri kanavapaketti katseluun kerralla. Eli et tarvitse useampia kortteja ja laitteita.
Lisäkaapelikortin hankkiminen on toki mahdollista, jos haluat toiselle televisiolle myös kanavapaketteja katseluun. Silloin tulee ottaa huomioon tälle televisio-mallille sopivan digiboksin taikka kortinlukijan hankinta sekä tarpeen vaatiessa, edellä mainitun laitteen linkitys asiakaspalvelussamme.
Aikataulusta ei ole vielä tietoa?

Onhan tuo tieto kun mainostitte viikonloppuna että 5.11.12 lähtien mm. cmore sport kanavat ovat osa mtv3 kanavapakettia ja tunnetaan nimellä mtv3 max sport1 ja sport2.

Ja toiseksi kyllä eilisestä lähtien cmore urheilukanavien yläreunassa on lukenut MTV3 MAX SPORT1 JA 2!

Niin milloin kirjallisesti ilmoitetaan asiakkaille muutoksesta sillä ei ole vieläkään tullut tietoa kotiin asiasta? Ja tuleeko muita kanavapaketti muutoksia samaan jotta vanhat asiakkaat voivat rakennella itselleen uudestaan halutut kanavat samalla kohtuu hinnalla kun uudet asiakkaat saavat esim. mtv3 kanavapaketin?
ihmejuttu: Ymmärrämme toki, että tilanne aiheuttaa hämmennystä. Verkkosivuiltamme löytyy tiedote: MTV3:n kanavapakettitarjonta laajenee, josta löytyy tämän hetkinen tieto asiakkaillemme. Ikävä kyllä enempää tiedotettavaa ei vielä ole. Pyydämme vielä hieman kärsivällisyyttä.
Tuleeko uuden Maikkarin kanavapaketin myötä muutoksia Surf kanavapakettiin? Eli poistuuko vai tuleeko mukaan uudet vai pysyykö entisellään? Paljoa ei noita kanavia mitä Surf paketissa on mukana tullut katsottua.
salla h: Niin mielelläni, kun tämänkin asian kertoisin, en ikävä kyllä pysty. MTV3 kanavapaketti laajennus on toki tulossa ja työnalla, mutta sen enempää lisätietoa ei muilta osin ole tarjota. Pahoittelut tästä. Ilmoitamme toki heti, kun lisätietoa asiasta tulee.
Osaatteko kertoa vielä koska tuo C More Extreme lisätään tarjontaan?
Niinamari kirjoitti:
ihmejuttu: Ymmärrämme toki, että tilanne aiheuttaa hämmennystä. Verkkosivuiltamme löytyy tiedote: MTV3:n kanavapakettitarjonta laajenee, josta löytyy tämän hetkinen tieto asiakkaillemme. Ikävä kyllä enempää tiedotettavaa ei vielä ole. Pyydämme vielä hieman kärsivällisyyttä.


Tuolta sivuilta löytyvässä vihreässä laatikossa on teksti:
Jos sinulla on käytössäsi MTV3 Kanavapaketti tai joku C Moren paketeista, sinun ei tässä vaiheessa tarvitse tehdä mitään. Kanavapakettisi kanavatarjonta vain kasvaa ja hinta pysyy entisellään.

Tuo on aika pahasti ristiriidassa siihen nähden mitä MTV3 on tästä muutoksesta kertonut.
Eli kenelläkään vanhalla tilaajalla ei kanavatarjonta kasva, vaan se sama vanha kanavamäärä näkyy ensi kesään, jos paketteja ei muuteta.

Vai pitääkö tuosta ymmärtää että Sonera vaihtaa kaikkien mtv3 kanavapakettien ja C More pakettien tilaajille MTV3 total paketin, mutta pitävät hinnoittelun samana mitä aikaisemmin. Jos näin on niin haluan että C More Total pakettini vaihtuu saman tien MTV3 kanavapakettiin.

Hyvää asiakaspalvelua olisi kyllä että ainakin meidän C More Totalin tilaajien paketti muuttuisi automaattisesti MTV3 Total paketiksi, kun hintakin laskee, niin eiköhän tuo kaikille total tilaajille käy.
Toiseksi ne joilla on C More Total + Surf yhdistelmä, olisi hyvä jos Surfin voisi vaihtaa johonkin muuhun pakettiin vaikka siitä on kesto/määräaikainen (millä nimellä onkaan) tilaus menossa.
legion5000 kirjoitti:
Osaatteko kertoa vielä koska tuo C More Extreme lisätään tarjontaan?


MTV3:n mukaan tulee MTV3 Totalin myötä.
MTV3:n mukaan Soneralle siis joulukuun alussa.
Nible kirjoitti:
Vai pitääkö tuosta ymmärtää että Sonera vaihtaa kaikkien mtv3 kanavapakettien ja C More pakettien tilaajille MTV3 total paketin, mutta pitävät hinnoittelun samana mitä aikaisemmin. Jos näin on niin haluan että C More Total pakettini vaihtuu saman tien MTV3 kanavapakettiin.


Olen samaa mieltä!

- MTV3-kanavapaketin hinta nyt 14,95 € / kk - (olen tilaaja)
- C More total paketin hinta nyt 29,95 € / kk - (en ole tilannut)

- [u:3l1ivc4q]MTV3Total.fi[/u:3l1ivc4q] -sivuilla mainitaan hinnaksi 24,95 € / kk - (tulossa?)

Kysymys siis kuuluu, pysyykö paketin hinta tuossa 14,95 €:ssa, kun MTV3-kanavapaketti muuttuu MTV3-Totaliksi, kuten tuolla Soneran [u:3l1ivc4q]MTV3:n kanavapakettitarjonta laajenee[/u:3l1ivc4q] sivuilla annetaan ymmärtää?!
kauhti: Olemme tällä hetkellä täällä saman tiedon varassa, mitä kyseisestä linkistäkin löytyy. Tämän myötä en harmikseni pysty vielä sanomaan niin sanotusti juuta enkä jaata. Sen voin ilman muuta luvata, että heti, kun me lisätietoa tästä kutkuttavasta MTV3 uudistuksesta saadaan, sen saatte tekin. Pysytään kanavilla!
Just Joo Ja Me Vaan Joudumme Seuraamaan Karjala turnauksen mtv 3 julmetun määrän mainoksien kera
Milloin tästä alkaa kuulumaan jotain?
Soneran Tyyliin Vasta Ens Kesänä Varmaankin
Nyt ilmoittaa sitten MTV3 facebookissaan että Sonera ottanut paketin myyntiin ja http://www.sonera.fi/tv+ja+viihde/tv+pa ... mtv3+total tuollaki on tietoa.

Mutta mites me vanhat tilaajat?
Kotiin posti toi lapun, jossa maininnat että 1.2.2013 muuttuvat tilaukset automaattisesti mtv3 total pakettiin.

Tuli soitettua myyntipalveluun ja paketit vaihtoon.
Nible kirjoitti:
Kotiin posti toi lapun, jossa maininnat että 1.2.2013 muuttuvat tilaukset automaattisesti mtv3 total pakettiin.

Tuli soitettua myyntipalveluun ja paketit vaihtoon.

kiitti vinkistä. soitin asiakaspalveluun ja minuutti tais mennä kun cmore total päivitettiin mtv3 totaliin. nopeeta ja hyvää palvelua jälleen kerran.
Kuinkas kun itselläni on tosiaan nuo entisen C Moren urheilukanavat osana vanhaa Canal+ Sport + Urho Total + Sonera Sport -pakettia, tuleeko nuo MTV3 Sport -paketin kanavat nyt siis minulle näkyviin? Ja tarvitseeko minun olla itse yhteyksissä asiakaspalveluun?
meyself kirjoitti:
Kuinkas kun itselläni on tosiaan nuo entisen C Moren urheilukanavat osana vanhaa Canal+ Sport + Urho Total + Sonera Sport -pakettia, tuleeko nuo MTV3 Sport -paketin kanavat nyt siis minulle näkyviin? Ja tarvitseeko minun olla itse yhteyksissä asiakaspalveluun?


Sen eilen tulleen kirjeen mukaan ei ainakaan ennen 1.2.2012 tapahdu mitään, jos et itse ole asian suhteen aktiivinen.
Nible kirjoitti:
Sen eilen tulleen kirjeen mukaan ei ainakaan ennen 1.2.2012 tapahdu mitään, jos et itse ole asian suhteen aktiivinen.


Eikä tapahdu mitään vaikka olet aktiivinen jos sinulla sattuu olemaan määräaikainen sopimus C More Totalista. Voit vain hyvillä mielin maksaa tuplasti uusia asiakkaita enemmän vähemmistä kanavista. Tämä on sitä olemassa olevien asiakkaiden palvelua...

Ei siinä, mielelläni maksan sopimuksen mukaisen hinnan tilaamastani paketista. Toisaalta kuitenkin suurella metelillä markkinoidaan Mtv3 Totalia C Moren Totalin korvaajana, niin olisin jotenkin odottanut että jos C More Totalia ei enää ole olemassa niin tuon sopimuksen kanavat olisi automaattisesti muuttuneet Mtv3 totalin kanaviksi.
meyself kirjoitti:
Kuinkas kun itselläni on tosiaan nuo entisen C Moren urheilukanavat osana vanhaa Canal+ Sport + Urho Total + Sonera Sport -pakettia, tuleeko nuo MTV3 Sport -paketin kanavat nyt siis minulle näkyviin? Ja tarvitseeko minun olla itse yhteyksissä asiakaspalveluun?


Kuten kks:kin kirjoitti niin määräaikaset ei vaihdu eli ei vaihtunut tämäkään mihinkään. 1.2. sitten automaattisesti.
mulla on MTV3-kanavapaketti, meneekö senkin päivitys helmikuun alkuun vai voiko sen jotenkin päivittää jo ennen sitä?
Mitä jos on cmore sport - paketti toistaiseksi voimassa olevalla sopimuksella. Muuttuuko tämä mtv3 sportiksi?
Hei kaikki!
kks, määräaikaisiin C-more Totaleihin lisätään 1.12. kanavia, joten sisältö tulee olemaan sama kuin Mtv3 Totalissa mutta hinta säilyy ennallaan. 1.2.2013 määräaikainen sopimus muuttuu toistaiseksi voimassa olevaksi Mtv3 Total paketiksi, hinta 24,95e/kk. Vanhan paketin voi vaihtaa jo aiemmin Mtv3 Totalin määräaikaiseen sopimukseen.

hleh, jos sinulla on ennestään Mtv3-paketti, saat automaattisesti lisää kanavia 1.12. alkaen nykyhinnalla. 1.2.2013 toistaiseksi voimassaolevat paketit vaihtuvat Mtv3-Totaleiksi ja hinta paketille on 24,95e/kk. Jos sinulla on maikkarin paketissa määräaikainen sopimus, saat 1.12. lisäkanavat näkyviin, mutta 1.2.2013 paketti jatkaa alkuperäisellä sisällöllä ja hinnalla määräaikaisuuden loppuun. Sen jälkeen tilaus päättyy kokonaan. Paketin voi vaihtaa kesken määräaikaisuudenkin Mtv3 Totalin määräaikaiseen sopimukseen.

timotus, C-more Sport asiakkaille lisätään 1.12. kanavia vastaamaan Mtv3 Total pakettia, mutta hinta säilyy ennallaan. 1.2.2013 toistaiseksi voimassa oleva tilaus vaihtuu automaattisesti Mtv3-Totaliin hinnalla 24,95e/kk. Määräaikainen tilaus vaihtuu toistaiseksi voimassa olevaan sopimukseen Mtv3-Totalista.

Toivottavasti tämä valoitti asiaa.
Jos haluat ottaa Mtv3-Totalin käyttöön samantien, tai jos heräsi uutta kysyttävää tästä, Myyntipalvelumme auttaa mielellään. He vastaavat maksuttomassa numerossa 0800 133133, rohkeasti ottamaan yhteyttä!
Mia kirjoitti:

timotus, C-more Sport asiakkaille lisätään 1.12. kanavia vastaamaan Mtv3 Total pakettia, mutta hinta säilyy ennallaan. 1.2.2013 toistaiseksi voimassa oleva tilaus vaihtuu automaattisesti Mtv3-Totaliin hinnalla 24,95e/kk. Määräaikainen tilaus vaihtuu toistaiseksi voimassa olevaan sopimukseen Mtv3-Totalista.


Täältä löytyy CMore Total toistaiseksi voimassa olevana. Tokihan siinäkin säilyy hinta (29,95€/kk) ennallaan vai kuinka? Ellen itse aktivoidu ja vaihda pakettia MTV3 Totaliin, niin maksan joulu- ja tammikuussa 5€ kuussa enemmän pienemmästä tarjonnasta kuin ne, jotka ovat itse tarjontansa päivittäneet. Helmikuussa sitten tilaus(=laskutus) muuttuu automaattisesti 24,95€/kk?
Korjatkaa toki jos olen väärässä. Jos ylläoleva on totta, niin miksei tätä kerrota asiakkaalle suoraan?

MTV3 Totalista on myös Soneran tarjous, ensimmäiset 3kk hintaan 19,95€, mutta
Tarjous ei koske tarjousaikana irtisanottuja ja samalle asiakkaalle uudelleen tilattuja kanavapaketteja


Ellei tämä tarjous koske kaltaistani toistaiseksi voimassa olevan CMore setin omistavia asiakkaita niin kustaan kyllä niin pahasti olemassa olevien asiakkaitten muroihin ettei paremmasta väliä!

Vastaa