Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
leader_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Maksukanavat, Hämeenlinna

Hämeenlinnan kaapeliverkossa toimiva Viasat HD -kanavapaketti on oireillut siitä lähtien, kun se tuli verkkoon tarjolle. Olen ollut tästä yhteydessä paikalliseen operaattoriin (AinaComiin) useita kertoja, mutta heidän mukaansa vika ei koskaan ole heidän järjestelmässään, saati verkossa. Alussa väittivät, että vika on lähdesignaalissa ja että he eivät voi siihen vaikuttaa.
Koko heidän asiakaspalvelunsa tätä koskien on alusta alkaen ollut välinpitämätöntä ja ongelmaa ei olla yritetty ratkaista, vaan se on sivuutettu kerta toisensa jälkeen.

Ongelma on tekstitysten ajoittainen puuttuminen välillä kesken elokuvan ja välillä puuttuu kokonaan jo elokuvan alettua.
Ongelmaa ei ilmene muilla Viasatin HD-kanavilla kuin hyvin harvoin. Se on jatkuvaa Viasat Action HD-kanavalla (jossa on DVB-kuvatekstitys). Vastaavan kanavan SD-lähetys toimii normaalisti (teletext-tekstityksen vuoksi), mutta se taasen onkin suuressa TV:ssä melkoista "sumeaa kuraa".

Nyt vaihteeksi ei taas teksti näy Action HD-kanavalla. Elokuva on "Crank 2: High Voltage".

Muilla HD-kanavilla ei ole ongelmaa (esim. Ylen kanavat, jne).

Lisätietona vielä, että tämä on kerrostalo, jossa uusittiin noin 3v sitten koko antennikaapelointi ja -järjestelmä (pistorasiat ja kaikki) samalla kun tehtiin muuta taloremonttia. Myös meidän talouden seinään menevä antennijohto on vaihdettu varmuudeksi pariin kertaan kalleimmalla johdolla joka erikoisliikkestä löytyi. Johdon pituus on vain 1,5m seinästä suoraan tv:n taakse ja välissä ei siten ole mitään signaalia heikentämässä (ei haaroittimia, jatkoja, eikä muutakaan).

Olenkin nyt tarpeeksi kauan katsellut tätä ongelmaa ja maksanut tästä "huvista" 19,95 €/kk ja olen täysin valmis irtisanomaan koko sopimuksen. En katso enää, kuin Viasat Film HD ja Action HD -kanavia (koska Drama HD lopetettiin), joten kyllä on kallista kuvaa ilman tekstiä.
Tällä kuukausihinnalla ostaisin jo 2-3 Blu-ray leffaa per kk, eli juuri sen mitä uutuuksia nämä kanavat korkeintaan tarjoavat kuukaudessa.
-leader
2 vastausta
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Hei brother,

Ikävä kuulla että kanavien kanssa on ongelmaa. AinaComin sivuilta löytyy yhteystiedot ja suosittelenkin olemaan sitä kautta yhdeydessä, jos kaapeli-tv ja -kortti olivat AinaComin kautta.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
leader_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Olin useaan kertaan puhelimitse/sähköpostilla yhteydessä AinaComiin ja vikaan ei otettu kantaa. Surkean välinpitämätöntä ja osaamatonta henkilökuntaa. Eivät lähteneet edes tutkimaan koko ongelmaa.

Irtisanoin maksukanavani kesällä huonon palvelun johdosta.

Katsoo nyt muuttuuko laitteisto (joka oli suomen epästandardein) modernimmaksi ja sen saman teknisen neuvonnan? asenne Soneran leivissä.

Tilaan maksukanavat ehkä ennen vuodenvaihdetta takaisin ja haluan nyt olla ensin varma, ennen kuin lähden uudelleen tällaiseen leikkiin mukaan, jossa palaa vain minun rahaa. 🙂

t. nykyinen Soneran asiakas
-leader