Miksi ei vastata?


Koitettu soittaa asiakaspalveluun, koska koti-tv:n mukaana tulevat kanavat pitäisi irtisanoa. Koska ilmanen aika loppuu 31.3.2011 ja jos ei ole yli tunnissa vastattu niin onko siellä edes ketään vastaamassa kun valitsee irtisanominen? Alkaa keittäää tollanen turhan laskun tekeminen

12 kommenttia

trevori73 kirjoitti:
Koitettu soittaa asiakaspalveluun, koska koti-tv:n mukaana tulevat kanavat pitäisi irtisanoa. Koska ilmanen aika loppuu 31.3.2011 ja jos ei ole yli tunnissa vastattu niin onko siellä edes ketään vastaamassa kun valitsee irtisanominen? Alkaa keittäää tollanen turhan laskun tekeminen


Minulla on sama tilanne. Itse tosin lähetin viestin omilta sivuilta asiakaspalveluun yli viikko sitten ja ilmoitin irtisanovani nuo tarjousajan loputtua maksulliseksi muuttuvat kanavat. Pyysin vahvistusta irtisanomiselle, mutta eihän sellaista ole kuulunut eikä näkynyt. Sonera on tehnyt asiakaspalvelustaan todella työlään, siis asiakkaan kannalta.

En edes ajattele soittavani asiakaspalveluun. Ajan ja puhelinrahojen haaskausta.
Ikävä kuulla, että linjoilla on ollut ruuhkaa. Asiakaspalveluumme voi olla yhteydessä myös varaamalla soittoajan tai lähettämällä Palvelupyynnön Omien Sivujen kautta. Palvelupyynnöt käsitellään saapumisjärjestyksessä ja kaikkiin Palvelupyynnön jättäneisiin asiakkaisiin ollaan yhteydessä. Tällä hetkellä Palvelupyyntöjen käsittelyssä on hieman ruuhkaa, pahoittelut siitä.
Onko Soneran asiakaspalveluun mahdollista lähettää sähköpostia suoraan?

Ei keskustelupalstan kautta tai palvelupyynnöllä. Kilpailijoilla ainakin Welholla pystyy lähettämään suoraan viestiä aspaan ja Saunalahdella voi lähetää omien sivujen kautta viestiä.

Mielestäni Soneran omat sivuille olisi hyvä tälläinen yhteys asiakaspalveluun hyvä saada, koska puheluiden pitkistä jonoajoista johtuen asioiden hoitaminen hiukan hidasta ja myös maksullista.
miqu: Asiakaspalveluun ei voi lähettää sähköpostia. Palvelupyyntö Omien Sivujen kautta on suora viesti asiakaspalveluun.
Kiitos vastauksesta Niinamari.
Palvelupyynnöistä ja myös omien sivujen kautta tehdyistä tilauksista olisi hyvä saada kopio sähköpostiin tai omille sivuille.

Voinko olla nyt varma, että eilen UrhoTv tilaus kotiTv:hen tuli perille, ja voinko luottaa siihen, että perjantaina kun sm-liigan neljännesfinaalit alkaa niin matsit näkyy?

Haluaisin tietää myös alkuviikosta 10 tekemäni palvelupyynnön tilan liittyen datapistokkeeseen?
trevori73 kirjoitti:
Koitettu soittaa asiakaspalveluun, koska koti-tv:n mukaana tulevat kanavat pitäisi irtisanoa. Koska ilmanen aika loppuu 31.3.2011 ja jos ei ole yli tunnissa vastattu niin onko siellä edes ketään vastaamassa kun valitsee irtisanominen? Alkaa keittäää tollanen turhan laskun tekeminen

Itsellä sama ongelma, ettei vastata. Tuntuu jo sille että tässä asiakasta viilataan linssiin ja pahasti. Noh, bisnes on julumaa.
miqu: Voit olla yhteydessä myyntipalveluumme koskien URHOtv Total -kanavapaketin tilausta. Myyntipalvelu palvelee numerossa 0800 133133 ma-pe 8:00-20:00 ja la 9:00-16:30. Sinun jättämä palvelupyyntö on käsitelty tänään ja sinuun on oltu yhteydessä.

Menrorr: Käsittelemme kaikki meille jätetyt palvelupyynnöt. Palvelupyynnön voit jättää Sonera Omat Sivut -palvelu kautta. Asiakaspalveluun voi myös varata soittoajan ajanvarauskalenterista.
Eikö tilauksen pitäisi kuitenkin onnistua myös omien sivujen kautta?
Jos nyt joku innokas Soneran henkilö sattuu tämän lukemaan, niin minkähänlainen se jono tuppaa olemaan noissa omien sivujen kautta jätetyissä palvelupyynnöissä? Ensimmäinen pyyntö ilmaisten koti-tv pakettien perumiselle + muutamalle muutamalla asialle tuli jätettyä tuossa reilu kaksi viikkoa sitten. Sen jälkeen olen lähestynyt samojen asioiden puitteissa vielä kahdella viestillä (toinen reilu viikko sitten ja toinen muutamia päiviä sitten). Yhteenkään palvelupyyntöön ei ole tullut minkäänlaista vastausta. Lisäksi olen jo ehtinyt jonotella sen puolisen tuntia puhelimessa saman asian kanssa, ja vastaustahan on turha odotella. Olisihan se kiva saada joku varmistus, ettei kanavapaketit jatku ilmaisen ajan jälkeen. Lisäksi se toinen asia jota olen yrittänyt korjata, eli vanhat osoitetiedot ja siitä johtuva omilla sivuilla lukeva tilauksen käsittely on kesken, on ollut korjauksen alla kohta muutaman kuukauden. Hankalalta tämä nyt vaikuttaa.
Lyd3: Palvelupyynnöissä jonoaika vaihtelee aiheen mukaan. Esimerkiksi irtisanomisissa vanhin käsittelemätön viesti on tällä hetkellä päivältä 18.3. eli vastausviive on neljä arkipäivää. Pidempiäkin vastausviiveitä eri jonoista löytyy, pahimmillaan reilun kahden viikon luokkaa.

Jokainen vastaanotettu palvelupyyntö käsitellään, ja asiakkaaseen otetaan yhteyttä joko puhelimitse tai kuitataan pyydetty toimenpide tehdyksi tekstiviestillä.
Niinamari kirjoitti:
Ikävä kuulla, että linjoilla on ollut ruuhkaa. Asiakaspalveluumme voi olla yhteydessä myös varaamalla soittoajan tai lähettämällä Palvelupyynnön Omien Sivujen kautta. Palvelupyynnöt käsitellään saapumisjärjestyksessä ja kaikkiin Palvelupyynnön jättäneisiin asiakkaisiin ollaan yhteydessä. Tällä hetkellä Palvelupyyntöjen käsittelyssä on hieman ruuhkaa, pahoittelut siitä.


Ikäväähän tuo on, kun toista tuntia roikkuu linjoilla. Asiakastuki-sivut opastavat mm. soittamaan 0200 17000, joten olisi suotavaa, että siellä olisi joku vastaamassa. Jos soneralla ei ole tarkoitus tarjota puhelinpalvelua, voisi sen poistaa vaihtoehdoista.
_Myyntipalveluun_ pääsi läpi vartissa.

Vastaa