Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
jalis_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Missä e-lasku

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Olen yrittänyt saada e-laskua jo yli vuoden.
Osuuspankin asiakas ja matkapuhelin/nettitikku osio valittuna.
Viimeksi Soneran asiakaspalvelussa käydessäni poistivat paperittoman laskun(on siis tullut kännykkään), jos se vaikka jotenkin auttaisi.
Jälleen kerran yritys nettipankin kautta vetämässä, nyt joudun siis vielä maksamaan sen 2.90 paperilaskustakin.
Omilla sivuilla näitten asioitten hoito TODELLA monen linkin alla ja hankalasti löydettävissä.
Miksi pitää vielä erikseen kirjautua sisään vaikka on sen jo kerran tehnyt matkapuhelinnumerolla ja salasanalla.
Kaikki muut tilaamani e-laskut op:n kautta ovat onnistuneet kertayrittämällä.
Alkaa tulla vihanhallinta vaikeuksia.
3 vastausta
jalis_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Herra Murphy potkaisi nilkkaan, juuri kun hermo petti ja avauduin palstalla niin e-lasku napsahti verkkopankkiin.
Kannattaa siis valittaa.
ragazza_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 8 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Täällä ihan sama tilanne. Tilasin e-laskun Osuuspankin verkkopankissa jo keväällä, tilaus kertaalleen uusittu ja pankistakin perään kyselty, vaan toistaiseksi lasku on vaan sitkeästi tullut sähköpostiin. Missähän vika? En jaksaisi vuotta tätä odotella.
Lila_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 324 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
jalis, mahtavaa, että tämä Palsta toimii apuna näinkin 😉

ragazza, sinullekin kannattaa kokeilla muuttaa laskutustapa yhden laskun ajaksi paperilaskuksi (tuo yksi paperilaskuveloitus tätä varten voidaan toki hyvittää takaisin) ja sitten paperisen laskun perusteella voit kokeilla e-Laskun kytkentää uudestaan.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut