Olen yrittänyt saada e-laskua jo yli vuoden.
Osuuspankin asiakas ja matkapuhelin/nettitikku osio valittuna.
Viimeksi Soneran asiakaspalvelussa käydessäni poistivat paperittoman laskun(on siis tullut kännykkään), jos se vaikka jotenkin auttaisi.
Jälleen kerran yritys nettipankin kautta vetämässä, nyt joudun siis vielä maksamaan sen 2.90 paperilaskustakin.
Omilla sivuilla näitten asioitten hoito TODELLA monen linkin alla ja hankalasti löydettävissä.
Miksi pitää vielä erikseen kirjautua sisään vaikka on sen jo kerran tehnyt matkapuhelinnumerolla ja salasanalla.
Kaikki muut tilaamani e-laskut op:n kautta ovat onnistuneet kertayrittämällä.
Alkaa tulla vihanhallinta vaikeuksia.
Missä e-lasku
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.