Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
JeKorp_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Modeemin palauttaminen

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Tilasin puhelimen kautta sonera asiakaspalvelijalta nykyisen liittymäni, jossa mukana tuli adsl-modeemi ja digiboksi. Kysyin puhelimessa, että pitääkö minun palauttaa laitteen, kun asiakassopimus loppuu. Myyjä lupasi, että modeemi saa jäädä kotia mutta digiboksi pitää lähettää takaisin tai sen voi vaihtoehtoisesti ostaa itselle sopimuskauden jälkeen. Nyt kun jouduin lopettamaan sopimuksen sain viestin, jossa kehotettiin palauttamaan molemmat laitteet johtoineen takaisin. Toki palautan kaikki soneran omistamat laitteet ja johdot takaisin, sillä en usko niillä mitään tekevänkään ilman liittymää. Toivoisin kuitenkin tarkennusta tähän, miten ihmisiä neuvotaan puhelimessa ja mitä luvataan ja mikä pitää paikkaansa. Toivoisin myös saavani muistutuksen, että mitä kaikkia johtoja näissä laitteissa aikoinaan tuli matkassa. En millään enää muista montako johtoa ja minkäpituiset johdot tuli matkassa.
Jarno Korpela
4 vastausta
Niinamari_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1473 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei JeKorp!

Harmittaa kuulla, että olet saanut virheellistä tietoa myyntitilanteessa. Pahoittelut siitä! Tosiaan homma menee niin, että kaikki Sonera Viihteen mukana tulleet laitteet tulee palauttaa, jos/kun palvelu jostain syystä irtisanotaan. Tokihan niillä ei sen jälkeen mitään teekään.
Tässä olisi listausta, jota paketin mukana on tullut:

- Palvelureititin
- 1 kpl virtajohto
- 1 kpl Ethernet-verkkokaapeli
- 1 kpl puhelinkaapeli
- Seinäkiinnikkeet
- 1 digiboksi
- 1 virtalähde
- 1 kaukosäädin
- 1 Ethernet-kaapeli
- 1 SCART-kaapeli
- 1 HDMI-kaapeli
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista, http://www.facebook.com/sonera
JeKorp_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Tuli ongelma. Olen onnistunut hukkaamaan seinäkiinnikkeet jonnekkin erittäin hyvään talteen. Ei tunnu löytyvän mistään. Minkähän hintasia ne on?
Jarno Korpela
juhuri_
Vakiokalustoa ☆
  • 0 custom-general.kudos
  • 178 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
.
Heikki-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 495 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei JeKorp!

Jos et löydä seinäkiinnikkeitä, niin eihän sille mitään voi. Sovitaan, että palautat muut pakettiin kuuluvat jutut. Hauskaa viikonloppua!
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa _http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista _http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä _http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut