Muutosten muutos,

  • 11 December 2014
  • 4 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Tässä onko noin puoli vuotta, ohimennen kysyin soneralta Tornion toimipisteessä, että jos tekee MUUTOKSEN puhepakettiin niin saako muutoksen voimaan vasta seuraavan laskutukauden alettua. Siellä luvattiin että näin on nykyään käytäntö että sen saa voimaan VASTA laskukauden päätyttyä/uuden alkaessa.

Pienensin pakettia 28.08.2014 ja muutos astui voimaan heti. Olin hämillään taas vähä aikaa, oletan että nykyinen kuukausi(19.8-18.9) menee uuden sopimuksen hinnalla 19,80. Mutta luettuani kaikki pienet tekstit tilausvahvisttuksesta niin mennyt 9vrk tulee laskutettavaksi(19.8-28.8), jos on näin olen tyytymätön.

Nyt minulla on puhe aikaa reilusti tällä hetkellä 1000min paketti 21 vrk, vähentäkää 19.8-28.8 aikaiset käyetyt minuutit ja viestit tämän hetkisestä paketista (19,80) tai jotain hyvitystä, en halua maksaa kahta pakettia samalle laskutuskaudelle.

Eikö sonera kaupoissa puheet ja soneran teot vastaa koskaan toisiaan.
Minulle olisi riittänyt että uusi paketti tulee voimaan 19.9 alkaen, mutta taas otan teihin yhteyttä ja toivon että saamme jotain aikaan että aina ei tarvitsisi olla tyytymätön muutoksiin.

4 kommenttia

Kunniamerkki +14
Et nyt maininnut mikä liittymä sinulla on käytössä, mutta ainakin Sopiva-liittymissä uudet paketit tulevat voimaan heti, ja laskutettava summa meneillään olevalta laskutuskaudelta muuttuu uuden paketin mukaiseksi.

Näissä tapauksissa et siis maksa kahdesta paketista samassa kuussa, vaan pelkästään uuden paketin maksun.
Tämä uus liitymä on "Sonera Sopiva Suurenmoinen".
Vanha oli ainakin jostain kaivoin tämän nimen: "Fiksu Plus Puhe".

Toivon että minulta ei laskuteta kuin se 19.80 egeä 19.8-18.9.2014 väliseltä ajalta muutoin taas saa pettyä soneraan.


Jos minulle kerrottin liikkeessä ihan kirkkain silmin että tämä päällekäisyys homma on päättynyt, mutta vaikuttaa vielä vahvasti että jotain jännää kuuluu vielä.

PS. en halua valittaa, mutta....
Kunniamerkki +14
0408425827 kirjoitti:
Tämä uus liitymä on "Sonera Sopiva Suurenmoinen".
Vanha oli ainakin jostain kaivoin tämän nimen: "Fiksu Plus Puhe".

Toivon että minulta ei laskuteta kuin se 19.80 egeä 19.8-18.9.2014 väliseltä ajalta muutoin taas saa pettyä soneraan.


Jos minulle kerrottin liikkeessä ihan kirkkain silmin että tämä päällekäisyys homma on päättynyt, mutta vaikuttaa vielä vahvasti että jotain jännää kuuluu vielä.

PS. en halua valittaa, mutta....


Molemmat ovat olleet Sopiva-paketteja,joten tälle kuulle pitäisi tulla ainoastaan uuden paketin kuukausimaksu. Paketin voi vaihtaa näissä kesken sopimuskauden ilman kommervenkkejä ja vain uusi paketti laskutetaan.

Asia on mainittu myös Soneran Ohjeet ja vinkit -sivulla

Muokattavuus

Sopiva-liittymä joustaa käyttötarpeittesi mukaan. Voit halutessasi vaihtaa valitsemasi paketin toiseen Sopiva-pakettiin, jolloin uusi paketti korvaa aikaisemman, eikä näitä siis lasketa yhteen. Voit muuttaa pakettia yhden kerran saman laskutuskauden aikana.
Mahtaa olla sitten kunnossa, taas turhaan mahdoin kyseen alaistaa soneraa, mutta senpä näkee viimeistään seuraavassa laskussa.

Vastaa