Omat sivut ja liittymänhallinta


Miksi minulla lukee liittymänhallinnassa tämännäköinen teksti?
Se on ollut siellä jo aika kauan, enkä ole tilannut mitään pitkään aikaan.

"Hyvä asiakkaamme,

Tilauksesi käsittely on kesken. Et voi tänä aikana tehdä muutoksia kaikkiin asetuksiisi, etkä tilata tiettyjä uusia palveluita ennen kuin edellinen muutos tai tilaus on valmis."

26 kommenttia

Hei tomi3,
Tiedot on nyt päivitetty ajantasalle. Voit tehdä muutoksia ja tilauksia omien sivujen kautta normaalisti.
Miksi mulla ei näy omilla sivuilla vieläkään mitään tietoa kanavapaketista, joka on ollut jo muutaman kuukauden käytössä?
Hei Modzuk,
Kun kirjaudut Omille sivuillesi pankkitunnuksilla, pääset näkemään myös Kaapelitv-palvelut. Jos tiedoissa on edelleen jotain epäselvyyksiä olethan yhteydessä Asiakaspalveluumme p. 0200 17000.
tomi3 kirjoitti:
Miksi minulla lukee liittymänhallinnassa tämännäköinen teksti?
Se on ollut siellä jo aika kauan, enkä ole tilannut mitään pitkään aikaan.

"Hyvä asiakkaamme,

Tilauksesi käsittely on kesken. Et voi tänä aikana tehdä muutoksia kaikkiin asetuksiisi, etkä tilata tiettyjä uusia palveluita ennen kuin edellinen muutos tai tilaus on valmis."


Minulla on ollut sama teksti omilla sivuilla siitä asti, kun peruin tilaamani kanavapaketit (14 vuorokauden sisällä). Ne kuitenkin jätettiin näkymään siihen asti, kunnes ilmainen määräaikaisjakso päättyy, eikä ne jatku sen jälkeen. Roikkuuko kyseinen ilmoitus omilla sivuilla niin kauan kunnes tuo määräaika päättyy? Ja voinko tilata uuden kanavapaketin ennen tuota?
Hei ultris! Kyseinen ilmoitus näkyy Omilla Sivuilla niin kauan, kunnes kanavat irtisanoutuvat kampanja-ajan jälkeen. Mikäli haluat tilata uusia kanavia tai tehdä muita muutoksia liittymään, onnistuu se maksuttoman Myyntipalvelumme kautta http://bit.ly/vnSc3S
Hei! Omien sivujen liittymänhallinta -osiossa kohdan "Liittymä ja palvelut" - klikkaamisen jälkeen on nyt noin viimeisen kuukauden ajan tullut tälläinen teksti:


"Tilausjärjestelmässä on havaittu tekninen ongelma.
Ole hyvä ja yritä myöhemmin uudelleen.
Hyvä asiakkaamme, liittymänhallinnassamme on valitettavasti tällä hetkellä tilapäinen katkos eikä haluamaanne tilausta voida tehdä loppuun. Voitte ottaa yhteyttä asiakaspalveluun puh. 0800 133133 tai jättää yhteystiedot oheiseen kenttään. Otamme yhteyttä teihin viimeistään seuraavana arkipäivänä ja hoidamme tilauksen kuntoon. "

Kauankohan tämän ongelman korjaamiseen vielä menee?
oneliner kirjoitti:
Hei! Omien sivujen liittymänhallinta -osiossa kohdan "Liittymä ja palvelut" - klikkaamisen jälkeen on nyt noin viimeisen kuukauden ajan tullut tälläinen teksti:


"Tilausjärjestelmässä on havaittu tekninen ongelma.
Ole hyvä ja yritä myöhemmin uudelleen.
Hyvä asiakkaamme, liittymänhallinnassamme on valitettavasti tällä hetkellä tilapäinen katkos eikä haluamaanne tilausta voida tehdä loppuun. Voitte ottaa yhteyttä asiakaspalveluun puh. 0800 133133 tai jättää yhteystiedot oheiseen kenttään. Otamme yhteyttä teihin viimeistään seuraavana arkipäivänä ja hoidamme tilauksen kuntoon. "

Kauankohan tämän ongelman korjaamiseen vielä menee?


Joo täällä ollut sama vika ja pari vikailmoitusta tehty,Molemmilla kerroilla sanottu et ei mitää yleistä vikaa ole vaikka näyttää aika monella sitä olevan. Ja molemmilla kerroilla tullut tekstiviesti et vika korjattu,no EI ole korjattu.
Hei oneliner ja Lehtis79,
välitän tätä kautta myös palautetta tästä, kiitos tiedosta!
Lauren kirjoitti:
Hei oneliner ja Lehtis79,
välitän tätä kautta myös palautetta tästä, kiitos tiedosta!



Mitenköhän asia etenee?

Ei toimi vieläkään.
oneliner kirjoitti:
[quote="Lauren":1sn2a7q1]Hei oneliner ja Lehtis79,
välitän tätä kautta myös palautetta tästä, kiitos tiedosta!



Mitenköhän asia etenee?

Ei toimi vieläkään.[/quote:1sn2a7q1]

Joo ei toimi täälläkään.Jonkun näköistä väliaikatietoa olis kiva saada.
Eipä ole toiminut Liittymänhallinnan Liittymä ja palvelut alasivu viikkoihin. Samaa yhdeydenottosivua tarjoaa ihan joka kerta kuin muillakin. Mikä mättää?
Hei!
Vika ei koske kaikkia Omien Sivujen käyttäjiä. Vianselvitys on käynnissä ja ilmoitan mahdollisimman pian, kun saan asiasta lisätietoa.
Terve,

laajakaistaliittymäni sopimus oli loppumassa ja minulle soitettiin mahdollisesta jatkamisesta ja sanoivat, että koti-tv tulee siihen päälle vielä. Jatkoin sopimusta ja neiti puhelimessa kertoi laitteiden tulevan parissa viikossa ja koti-tv:n toimivan heti.

Laitteet tulivat viime viikolla(parissa viikossa) ja koitin niitä kytkeä, mutta ei ole yhteyttä laisinkaan. Tai itse asiassa Thompsoniin(eli laitoin tämän mukana tulleen reitittimen kiinni, Koti-TV:hän vaatii tuon oman reitittimensä?) kun kirjautuu, niin näyttää laajakaistayhteyden olevan päällä, mutta nettiä ei voi käyttää eikä koti-tv toimi, digiboksi ei ala tekemään mitään asennusta/päivitystä ainakaan boksin valojen perusteella ja Thompson ilmoittaa, että palveluja ei ole tilattu.

Omien sivujen kautta tulee liittymänhallinnasta vain tekstiä, että muutos on kesken jne.

Buffalon kun lykkää takaisin, niin netti toimii kuten pitää.
Moi ruttana!

Tarkistin toimituksesta, että liittymäsi alustava muutospäivämäärä on 01.02.2012. Koti TV -laitteet kannattaa asentaa vasta kun saat vahvistuksen muutoksesta, koska -kuten jo huomasitkin- ne eivät toimi "vanhassa" kaistassa. Nykyisellä modeemillasi netti toimii muutospäivämäärään asti.

Omien Sivujen liittymähallinassa näkyy "muutostilaus on kesken" -teksti niin kauan kunnes uusi liittymäsopimus astuu voimaan.
Kiitos tästä!
Hei!

Tilasin 6.2 Soneran viihdepaketin enkä ole saanut vieläkään viestiä Soneran koti tv-palvelun käyttöönotosta. Liittymänhallinnassa on koko viikon ollut tämännäköinen teksti.
Mikä mahtaa olla vikana?


"Hyvä asiakkaamme,

Tilauksesi käsittely on kesken. Et voi tänä aikana tehdä muutoksia kaikkiin asetuksiisi, etkä tilata tiettyjä uusia palveluita ennen kuin edellinen muutos tai tilaus on valmis."
Hei perttir3!

Lisäätkö Kesustele ja Kysy -palstan Profiiliisi Asiakasnumerosi, niin pääsemme katsomaan missä tilauksesi menee. Liittymänhallinnassa näkyy mainitsemasi teksti, jos jokin tilaus on kesken, eli tässä tapauksessa kyseessä lienee KotiTV -tilauksesi.
Hei!

Kyllä se asiakasnumero siellä jo oli.
Hups, nyt oli kyllä se roska minun silmässä 🙂 Kiitos kun kommentoit, niin pääsin tarkistamaan heti liittymäsi tilanteen.

Toimituksesta kerrottiin, että asentaja käy tekemässä kytkennät ensi viikon tiistaina, eli 14.02.
Hei!

Mitkä kytkennät? Meillä on jo käytössä 24M/1M- netti.
Koska osoitteeseesi saa multicast -tekniikalla KotiTV:n, vaatii se asentajan käynnin keskuksella vaikka käytössäsi on jo 24M yhteys. Kyseessä on siis tavallaan tekniikan muutos ja siksi asentajan pitää mennä paikan päälle, että liittymä saadaan toimimaan KotiTV:n kanssa.
Hei taas,

ei ole tullut ilmoituksia muutoksesta eikä nuo laitteet vieläkään toimi. Ilmeisesti siis ei olla vielä muutoksia tehty 1.2.(se "alustava" päivämäärä) jälkeen. Mahtaako jostain näkyä, jotta mikä tuo muutospäivämäärä nyt olisi?
Hei ruttana!

Olin yhteydessä uudestaan toimitukseen kaistasi tilanteesta ja valitettavasti muutos lykkääntyy vielä helmi/maaliskuun vaihteeseen. Kesken toimituksen oli selvinnyt, että kapasiteettiongelmien takia toimitus tosiaan viivästyy. Tavallisesti tästä lähtee asiakkaalle ilmoitus tekstiviestillä, mutta jostain syystä kohdallasi näin ei ollut tapahtunut. Olen todella pahoillani, ettei tieto toimituksen viivästymisestä ole tavoittanut sinua normaaliprosessin mukaisesti.
Hilma kirjoitti:
Hei ruttana!

Olin yhteydessä uudestaan toimitukseen kaistasi tilanteesta ja valitettavasti muutos lykkääntyy vielä helmi/maaliskuun vaihteeseen. Kesken toimituksen oli selvinnyt, että kapasiteettiongelmien takia toimitus tosiaan viivästyy. Tavallisesti tästä lähtee asiakkaalle ilmoitus tekstiviestillä, mutta jostain syystä kohdallasi näin ei ollut tapahtunut. Olen todella pahoillani, ettei tieto toimituksen viivästymisestä ole tavoittanut sinua normaaliprosessin mukaisesti.


Jep, en tiedä, mikä siellä asentajilla on tai kellä nyt ongelma onkaan. Tästä alkaa menemään maku. Ei ole mitään tapahtunut liittymän muutoksien suhteen.

Mulla on tossa noi vehkeet ollu viikkotolkulla tyhjän panttina. Hermothan tässä kohta paukkuu -> sillon menee koko kaista vaihtoon.
Edit: Nevermind - löysin vastauksen muualta.

Vastaa