Ongelmia tilauksessa

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

olen nyt yrittänyt toista kertaa tilata tuota sonera laajakaistaa enkä ole kummastakaa saanut edes tilausvahvistusta sähköpostiini eikä minuun olla otettu yhteyttä joten missä vika?

3 kommenttia

Hei Kemisti: Oliko kyse liikkuvasta vai kiinteästä laajakaistasta?

Jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin tarkistaa tilauksesi tilanteen. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta. Mikäli sinulla ei ole Soneran asiakasnumeroa / et löydä sitä, niin voisitko laittaa puhelinnumerosi tällöin profiiliin ilman väliviivoja esim. 0401234567.

Katsotaan mikä tilauksessa oikein kiikastaapi.

Ps. Olethan sinäkin jo tutustunut Facebook-sivuihimme ja liittynyt tykkääjiin? http://www.facebook.com/sonera
en löytänyt viimistä laskua koska olen tainnut laittaa sen maksun jälkeen roskiin, mutta lisäsin asiakasnumeron kohdalle puhelin numeroni ilman välejä. tosin jostain syystä se ei näytä ensimmäistä nollaa mutta se tuskin haittaa
Hei Kemisti: Asia saatiin kuntoon ja tilaus tehtyä. Kiitos tilauksesta!

Vastaa