Hei!
Tänä aamuna reititin oli kadottanut langattoman verkon asetukset, kuten SSID:n ja salausavaimen. Tilalle oli tullut alkuperäisasetukset. Laitteen käynnistäminen uudestaan ei auttanut tilanteeseen. Minun piti käydä säätämässä astukset itse uudestaan jotta sain palautettua saman tilanteen.
Myös Koti-TV:n boksi tökki todella pahasti - kaukosäätimen painalluksiin reagointiin vasta useiden sekuntien päästä, jos ollenkaan. Voi toki olla ettei tämä oli aiva eri asia.
En ole koskaan aiemmin törmännyt tällaiseen, että asetukset katoaisivat ja laite palautuisi aluperäistilaansa ilman että sille itse tehdään resetointia.
Onko tämä tyypillistä? Onko muilla vastaavia kokemuksia? Onko odotettavissa että tämä tulee toistumaan? Edellisen liittymäni (ADSL, ei Koti-TV) ei ollut käytännössä mitään ongelmia. Nyt on vasta 11. päivä kun käytän tätä liittymää, ja jos on odotettavissa että tällainen on jokakuukautista, niin haluan miettiä jotain järjestelyjä sen varalle (esim. oma langaton reititin Soneran reitittimen perään).
Laite on TG789vn.
Reititin kadotti asetuksensa?
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.