Saatavuuskysely.

  • 11 December 2014
  • 7 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Juuh elikkäs päivää, sellaista kyselisin että miten on asia kun "saatavuuskysely" sanoo että olisi mahdollista saada laajakaista (Sonera Laajakaista 8 Mbit/s ja Tuplanetti Plus 8 Mbit/s) mutta miten käytännössä asia on kun mm. puhelintolpasta joka on talon vieressä on piuhat irti, ja taloossa ei ole lankapuhelin/tmvs ollu käytössä ainakaan 15 vuoteen? Ja jos saa mitä hintaluokkaa johtojen kytkeminen+muut työt ovat? Osoitetta en tähän viitsi kumminkaan laittaa..

7 kommenttia

Moi aabohax!

Nyt on hieman hankala tehdä tarkempaa selvitystä, ilman tätä osoitetta.
Mutta. Kyseessä on siis Soneran alue ja lankapuhelinpiuhat eivät mene taloon asti? Osaatko sanoa, mistä syystä ne ovat irti? Ja onko taloon aikanaan tullut ko piuhoja pitkin ADSL yhteys?
Ehkä parhaiten asia kuitenkin selviäisi puhelimitse. Voit pirauttaa esim. maksuttomaan Myyntipalvelunumeroomme 0800 133133 (ark. 8-20, la 9-16.30) ja kertoa faktat tarkemmin. Silloin saisimme selvitettyä mahdolliset kustannukset ja muut arviot tilanteesta.
Omana asuinaikana (~15 vuotta) ei ole ollut käytössä, piuhat tulee taloon kyllä mutta tolpasta ne on katkottu jonkun toimesta.
aabohax: Selvä juttu. Tosiaan nyt en tämän enempää pystykään ilman osoitetietoja asiassa auttamaan. Jos kyseessä on Soneran piuhat, uskoisin, että ne kyllä tullaan korjaamaan, jos liittymän haluat tilata. Nyt kuitenkin tämä piuha-asia on hyvä tuoda tilausta tehdessä esiin, jotta asia päästään hoitamaan. Soittele tuohon antamaani Myyntipalvelunumeroon, niin varmasti asia kyllä hoituu sitä kautta!
Soittelin juu mutta tosiaan kukaan ei tahtonut vastata, liekö kaikki taukoa pitämässä.
E. eipäs olekkaan enään osoitetta näkyvissä umads lurggaajat?
Laitoin osoitteen perusteella kyselyä piuhoista menemään. Laitan lisätietoa tähän ketjuun, heti kun sitä saan. Olihan tarkoituksesi tilata meiltä laajakaista jos/kun piuhat tullaan korjaamaan?
Sitähän tässä nyt on yritetty saada selville että saako tänne sellaista. .
E. Ja mihin hintaan?
aabohax: Sain vastauksen kyselyyni. Tästä joudutaan joka tapauksessa nyt tekemään kysely verkonsuunnitteluun. Eli sen voi tehdä Myyntipalvelumme kautta antamassani 0800 133133 numerossa. Selvennäthän samalla heille tämän katkotun piuhatilanteen.

Vastaa