Sähköinen laskutus

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 3 katselukertaa

Laajakaistan laskutus on sähköinen.
Silti laskutustietoja ei tule sähköpostiin.
Olen jo muutaman kerran joutunut hakemaan avoimen laskun laskutusarkistosta.
Tämä pelaa niin kauan kun muistan katsoa laskun arkistosta.

3 kommenttia

Kannattaa tarkistaa Omien sivujen kautta että laskun vastaanottava sähköpostiosoite on oikein. Omilta sivuilta valinta Sähköinen lasku ja osoitteen korjaus sitä kautta jos tarpeen.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Sonera-asiantuntija kirjoitti:
Kannattaa tarkistaa Omien sivujen kautta että laskun vastaanottava sähköpostiosoite on oikein. Omilta sivuilta valinta Sähköinen lasku ja osoitteen korjaus sitä kautta jos tarpeen.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu


Ei sieltä "Omilta sivuilta" näe mihin sähköpostiosoitteeseen laskut on tähän asti lähetetty (tai yritetty lähettää). Jos klikkailen tuon Omat sivut/Sähköinen lasku, niin näen vain tyhjiä tekstikenttiä ja raksimattomia valintaruutuja: mitään ei raksittu eikä mitään sähköpostiosoitetta näy. Kentät tyhjiä.
Muutoksen voi siellä kyllä tehdä (ja muutaman kerran olen tehnytkin), mutta vähän epäselväksi aina jää onko muutos mennyt perille ja tullut voimaan, kun sitä sähköpostilaskun osoitetta ei tosiaan mistään löydy.
Asian tarkistamiseksi voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme joko soittamalla numeroon 0200 17000 (mpm/pvm) ma–pe klo 8–20 ja la 9–16.30 tai lähettämällä palvelupyynnön.

Vastaa