Skip to main content

Sähköpostiin ei pääse kirjautumaan!


Taas juuri hetki sitten yritin lukea meilit, mutta webmailiin ei pääse omilla tunnuksilla kirjautumaan sisälle!

Väittää että tunnukset ovat väärät. Se taas ei pidä oikeasti paikkaansa, tunnukset ovat täysin oikein.

Miksi omaan meiliin ei pääse!?

Näitä kertoja on viime viikkoina ollut lukuisia!

14 kommenttia

  • 0 kommenttia
  • 13. tammikuuta 2011
Samat tunnukset pitäisivät käydä sekä Omille sivuille että webmailiin.

Webmailin kirjautumisessa on tällä hetkellä sellainen vika, että se ei ilmoita jos käyttäjätunnus on lukittu. Tunnus menee lukkoon jos webmailiin yrittää kirjautua 10 kertaa peräkkäin väärällä salasanalla. Lukitus kestää tunnin ja menee sen jälkeen automaattisesti ohi.

  • Aloittaja
  • Savumerkittäjä
  • 247 kommenttia
  • 18. tammikuuta 2011
Kirjautumistiedot ovat virheelliset.
Tarkista kirjautumistiedot ja yritä uudelleen.

Hei!

Kiitos vastauksestasi!

Tuollaisesta tilaanteesta ei ole kyse, sillä muistan tunnukseni vaikka unesta herätettäisiin!

Ja taas sama juttu "Kirjautumistiedot ovat virheelliset.
Tarkista kirjautumistiedot ja yritä uudelleen. "

Tuo punainen teksti lävähtää ruutuun, kun kirjaudun tasan tarkkaan oikein omilla tunnuksillani!

Sama ongelma lähes päivittäin!

  • 0 kommenttia
  • 25. tammikuuta 2011
Minä en päässyt reiluun 2 viikkoon sähköpostiini. Sitten kun pääsin, olivat kaikki viestit ja osoitekirjan sisältö kadonneet. Tukihenkilöt eivät tiedä mitä tehdä ja päälliköt ryömivät koloihinsa piiloon, vastuuta paeten. Vain soneran henkilöstö laskutuksessa kirjoittaa urheasti täysiä laskuja asiakkailleen.

  • 0 kommenttia
  • 25. tammikuuta 2011
Kuluttaja-asiakkaiden webmail-palvelussa on tänään 25.1.2011 ollut vikaa, joka aiheuttaa hidastelua ja mahdollisesti epäonnistumisen sisäänkirjautumisessa. Sähköposti on tänä aikana toiminut sähköpostiohjelmalla eli vika on koskenut vain webmail-käyttöliittymää.

Nyt testatessa useammalla osoitteella kirjautuminen webmailiin toimii, vaikka vielä ei ole ylläpidon taholta tietoa tullut, että häiriö olisi ohi.

  • Morsettaja
  • 77 kommenttia
  • 26. tammikuuta 2011
Tapio kirjoitti:
Samat tunnukset pitäisivät käydä sekä Omille sivuille että webmailiin.

Tämä pitää muuten paikkaansa vain osittain.
Minulla on sama tunnus, mutta eri salasana.
Meni aika monta yritystä, ennenkuin keksin että omille sivuille pitää kirjaantua sillä salasanalla joka oli käytössä silloin kun kirjautuminen sinne tapahtui gsm-liittymäni tiedoilla. GSM-liittymäni olivat aiemmin Soneralla.

Tämä siis vain huomiona, jos jollakulla on vastaava tilanne.

  • Aloittaja
  • Savumerkittäjä
  • 247 kommenttia
  • 15. helmikuuta 2011
Hei!

Webmailin kirjautumisongelmat jatkuvat!

Taaskaan ei pääse meilihin!

"Kirjautumistiedot ovat virheelliset.
Tarkista kirjautumistiedot ja yritä uudelleen."

En voi koko aamua vain yrittää uudelleen!
Kirjautumistiedot ovat aivan oikein!!


Kaikki salasanat yms ovat oikein!

Vika on toistuva!

Korjausta tarvitaan kiireellisesti!

Kiitos!

  • Aloittaja
  • Savumerkittäjä
  • 247 kommenttia
  • 15. helmikuuta 2011
Hei!

Olen kirjoittanut aika monta kertaa tuosta sähköpostiongelmasta!
Nyt Soneran virheviestit vain pahenevat:

"Järjestelmässä tapahtui virhe. Ole hyvä ja yritä myöhemmin uudelleen. Mikäli ongelma ei poistu, ota yhteys asiakaspalveluumme. "

Kaikki muut nettiyhteyteni toimivat, webmail ei!

Käytän kaikkeen Firefoxin uusinta versiota ja kaikki muut sivustot aukeavat nopeasti ja ongelmitta!
Sonera webmail ei.

Outo että Soneran webmail aukesi IE:llä mutta se on niin kankea ja hidas selain, että ettei sitä voi työkiireissä jatkuvasti odotella!

Eli ongelma paikallistettu Firefoxiin, miksi ei aukea webmail kuten pitäisi!?

  • 0 kommenttia
  • 16. helmikuuta 2011
14.2.2011 oli päivällä pieni häiriö Webmailin toiminnassa. Tästä julkaistiin tiedote Häiriötiedotteissa. Tiedotteessa ohjeistettiin myös seuraavaa: Ongelmien jatkuessa tulee tyhjentää selaimen välimuistit ja yrittää uudelleen.

mitenmodeemiauki: Yhdistin viestisi tähän ketjuun.

  • 0 kommenttia
  • 17. helmikuuta 2011
Häiriötä on joka ikinen päivä!!!
Taas : Kirjautumistiedot ovat virheelliset.
Tarkista kirjautumistiedot ja yritä uudelleen.


Tämä pahenee päivä päivältä!!

-Jan

  • Aloittaja
  • Savumerkittäjä
  • 247 kommenttia
  • 3. maaliskuuta 2011
Hei!

Taas ongelma, ei pääse lukemaan omia meilejä!

Aivan aikuisten oikeasti:

Milloin, päivämäärä, ongelma on korjattu!?

Missä kaikki huoltajat ovat!?

Asiakkaat ovat valittaneet samoista ongelmista jo kesästä 2010 asti!

Eikä uudistuksen valmistumisesta ole tietoa!

Kelle voimme valittaa!?

Kuka on vastuussa aivan tolkuttomasta vitkastelusta!?

  • 0 kommenttia
  • 7. maaliskuuta 2011
Vikailmoituksen toimimattomasta Soneran sähköpostiosoitteesta voi tehdä Laajakaistan vikailmoituslomakkeella tai soittamalla 0206 90101 (mpm/pvm).

  • Aloittaja
  • Savumerkittäjä
  • 247 kommenttia
  • 7. maaliskuuta 2011
Oumaigaad! Ja mitä tällä saitilla on sitten virkaa!?!?!?!?!

Olemme melkein puoli vuotta turhaan odotelleet apua!?

Oletin että ilmoitetut asiat todella menevät tiedoksi!
Turhaanhan täällä ihmiset muuten kirjoitettelevat!

En etsi kirjeystäviä, vaan ongelmien korjatuksi tuloa.
Kiitos!

  • 0 kommenttia
  • 10. maaliskuuta 2011
Tapio kirjoitti:
Vikailmoituksen toimimattomasta Soneran sähköpostiosoitteesta voi tehdä Laajakaistan vikailmoituslomakkeella tai soittamalla 0206 90101 (mpm/pvm).


Olen tehnyt jo 2 vikailmoitusta ja molemmilla kerroilla ainoa ratkaisu oli salasanan resetointi. Valitettavasti kummallakaan kerralla asia ei ratkennut ja alkaa tuntumaan siltä, ettei Sonera pysty korjaamaan tilannetta. Itse asiassa en ole koskaan pystynyt loggautumaan Soneran sähköpostiini. Yhden kerran olen ollut puhelinyhteydessä Soneran "expertin" kanssa, mutta ainoa neuvo, joka oli tarjota oli tuo salasanan resetointi. Salasanani on siis resetoitu jo kahdesti, mutta selvästikään se ei ole ratkaisu tähän.

Loggautumista olen kokeillut useilla eri tietokoneilla ja selaimilla, mutta aina sama ilmoitus: "Kirjautumistiedot ovat virheelliset. Tarkista kirjautumistiedot ja yritä uudelleen."

Laitoin kolmannen vikailmoituksen vetämään, optimisti kun olen...

  • 0 kommenttia
  • 14. maaliskuuta 2011
jporiseva kirjoitti:
Laitoin kolmannen vikailmoituksen vetämään, optimisti kun olen...


Kolmas kerta toden sanoi eli ongelman aiheuttaja löytyi.

Vastaa