Olen ilmoittanut Soneralle uuden sähköpostiosoitteeni laskuja varten kun lopetin nettiliittymäasiakkuuden.
Nyt vaan on käynyt niin että ensimmäistäkään laskua ei uuteen sähköpostiin ole tullut ja pelkään että liittymät suljetaan.
Lisäksi kävi vielä niin hienosti että nettiliittymän katkaisu oli sovittu kymmenen päivän päähän ilmoituksestani mutta se katkaistiin jo seitsemän päivän päästä ja käyttäjätunnukseni poistettiin samalla - en ollut vielä siirtänyt sähköposteja uuteen sähköpostiini - sama tapahtui myös jo sähköpostissa oleville netti- ja puhelinlaskuille, puhumattakaan muista työ- ym. sähköposteista :-(
Mitenkäs tämän saisi selvitettyä.
Ongelmaksi muodostuu se että asun nykyään Espanjassa ja soittaminen suomeen asiakaspalveluun saattaa tulla melko kalliiksi.
Onko Soneralla asiakaspalvelun sähköpostia minne voi lähettää kysymykset ongelmista???
Sähköpostiosoitteen muutos ja laskut.
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.