Sähköpostiosoitteen muutos ja laskut.

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Olen ilmoittanut Soneralle uuden sähköpostiosoitteeni laskuja varten kun lopetin nettiliittymäasiakkuuden.
Nyt vaan on käynyt niin että ensimmäistäkään laskua ei uuteen sähköpostiin ole tullut ja pelkään että liittymät suljetaan.
Lisäksi kävi vielä niin hienosti että nettiliittymän katkaisu oli sovittu kymmenen päivän päähän ilmoituksestani mutta se katkaistiin jo seitsemän päivän päästä ja käyttäjätunnukseni poistettiin samalla - en ollut vielä siirtänyt sähköposteja uuteen sähköpostiini - sama tapahtui myös jo sähköpostissa oleville netti- ja puhelinlaskuille, puhumattakaan muista työ- ym. sähköposteista :-(
Mitenkäs tämän saisi selvitettyä.
Ongelmaksi muodostuu se että asun nykyään Espanjassa ja soittaminen suomeen asiakaspalveluun saattaa tulla melko kalliiksi.
Onko Soneralla asiakaspalvelun sähköpostia minne voi lähettää kysymykset ongelmista???

1 kommentti

Hei Samioo!

Onko sinulla tiedossa asiakasnumeroa tai liittymänumeroa jonka voisit lisätä tuonne käyttäjätunnuksen profiiliin? Näin voisimme tarkastella liittymäsi tietoja. Toki meille voi olla yhteydessä myös Facebookin kautta, eli siellä meille voi lähettää yksityisviestillä tiedot ongelmasta.

Myös Omien Sivujen kautta http://www.sonera.fi/omatsivut voi olla yhteydessä. Tunnukset sivuille voi luoda kohdasta "luo tunnukset" verkkopankkitunnusten avulla. Apua ongelmiin -kohdasta voi sitten lähettää viestin Asiakaspalveluun. Eli useampia kanavia on jos soittaminen on hankalaa.

Vastaa