Samsung Galaxy S3 MMS


Hei,

Samsung laitteeni ei suostu lähettämään Multimediaviestejä eteenpäin, olen kokeillut tilata asetusviestin uudelleen omilta sivuilta + käynnistää puhelimen uudelleen, mutta edelleen vain sininen rinkula pyörii viestin edessä, missähän mahtaa olla vika?

14 kommenttia

hanvep83 kirjoitti:
Hei,

Samsung laitteeni ei suostu lähettämään Multimediaviestejä eteenpäin, olen kokeillut tilata asetusviestin uudelleen omilta sivuilta + käynnistää puhelimen uudelleen, mutta edelleen vain sininen rinkula pyörii viestin edessä, missähän mahtaa olla vika?

Kokeile laittaa ensin MMS-viestin itsellesi.
Eipä tunnu tulevan edes itselleni perille, toimi kuitenkin tuossa vielä kolme päivää sitten, mutta nyt kun vaihtui laskutuskausi, niin ei toimi enää?
Hei hanvep83. Vaikuttaa siltä, että laitteesi asetuksiin täytyisi lisätä multimediaviesti asetukset. Tämän ohjeen avulla lisäät Android-matkapuhelimeesi Soneran multimediaviestiasetukset.

Jos tämäkään ei auta, otathan yhteyttä meidän Vikapuolen Asiakaspalveluumme, joko lähettämällä vikailmoituksen, jolloin sinuun ollaan yhteydessä tai soittamalla 0206 90101 (arkisin 8–20, lauantaisin 9–16:30.)
Oletko tarkistanut asetukset manuaalisesti?

Yhteyden nimi Sonera MMS
Käyttäjätunnus Ei mitään
Salasana Ei mitään
IP-osoite 195.156.025.033
Aloitussivu http://mms.sonera.fi:8002
Yhteystyyppi Jatkuva
APN-yhteysosoite wap.sonera.net (Easy-liittymissä: easy-mms)
En tiedä näkyvätkö nuo screenshotit, mutta nyt on tehty ohjeiden mukaan eikä toimi edelleenkään.. jotain siellä on nyt tapahtunut laskutuskkauden ja puhe/tekstaripakettien vaihdoksen yhteydessä[attachment=0:3f6rg006]Screenshot_2012-06-04-14-21-44.png[/attachment:3f6rg006][attachment=1:3f6rg006]Screenshot_2012-06-04-14-21-23.png[/attachment:3f6rg006]
Oletko yrittänyt buutata eli käynnistää puhelin uusiksi kun olet tsekannut nuo asetukset? Tarvittaessa voit tehdä asetukset uudelleen, pienikin virhe asetuksissa, niin ne eivät toimi.
Buutattu on ja asennettu uudelleen nuo asetukset ja yritetty myös hakea uudelleen asetusviestien kautta, mitkä näyttäisivät olevan samat kuin nuo käsin asetetut arvot.

Ja tosiaan nuo viestit toimivat vielä täysin oikein 1.pv kesäkuuta, mutta nyt kun laskutuskauden vaihtuessa 3.6 tuli voimaan tuo uusi soneralta tilattu galaxy s3 sekä perus+ paketti, niin lakkasi toimimasta. Olisiko näillä asioilla yhteyttä toisiinsa, vaikkei pitäisi olla?
Hei hanvep83.

Suosittelen, että olet suoraan yhteydessä asiakaspalveluumme, joko soittammalla vikapalveluun 0206 90101 tai tekemällä vikailmoituksen, niin saadaan asia ratkaistua.
Hei,

Ilmeisesti en tosiaan ole ainoa Soneran/Telefinlandin asiakas jolla on tuo sama ongelma Samsung Galaxy S3 ja Multimediaviestin kanssa, välillä ne toimivat ja sitten taas eivät toimi, aivan sama montako kertaa asetukset hakee/asentaa ja buuttailee puhelinta. Netin keskustelupalstoja lukiessa huomaa, että myös muilla käyttäjillä on ongelmia nimenomaan tämän yhdistelmän kanssa.
Suosittelisinkin siis selvittämään asiaa hieman laajemmin, ihan Soneran/Telefinlandin puolelta liittyen tuohon ongelmaan Samsung Galaxy S3:n kanssa.
Hei hanvep84!

Samsungilta tuli tieto, että multimediaviestien Samsung Galaxy S 3 kanssa ei ole tiedossa mitään yleistä ongelmaa.

Jos mahdollista, niin laitteen resetointi ja sen jälkeen asetuksien uudelleen asentaminen saattaa korjata tilanteen, jos vikaa on vielä jatkunut.

Asetuksia pystyy tilaamaan uudestaan lähettämällä tekstiviestin numeroon 15400 "ASETUKSET". Asetukset kannattaa, aikaisempaan viestiin viitaten, tarkistaa myös manuaalisesti.
Jeps, sama ongelma täälläkin, puhelin on resetoitu, asetukset tilattu. Ei toimi
Multimediaviestin lähetyksessä ja vastaanottamisessa on tällä hetkellä ongelmia. Pahoittelemme häiriöstä aiheutuvaa haittaa. Pyrimme korjaamaan palvelun mahdollisimman pian.

Mikäli vian korjauksen jälkeenkään ei tilanne korjaannu, kannattaa olla suoraan yhteydessä asiakaspalveluumme, joko soittammalla vikapalveluun 0206 90101 tai tekemällä vikailmoituksen http://bit.ly/MiuncP . Vian selvittämisen avuksi olisi hyvä saada tietoon esimerkkitapauksia, esim. milloin viestiä yritetty lähettää, mihin numeroon ja mikä virheilmoitus lähetysyrityksessä tulee.
hei!

normaali tekstiviestin saapuessa ei kuulu minkään näköistä äänimerkkiä, mistäköhän on mahollista saada viestin ilmoitus-äänet päälle?
Hei juippi95.

Tarkistatko ääniasetuksista, että sinulla on oletusilmoituksissa äänimerkki valittuna.

Tarkista myös, että sinulla on ilmoitusasetukset päälle kytkettynä. Tämän voit tarkistaa näytön ylälaidasta löytyvästä ilmoituspalkista. Kuvake on ympyrä, jossa on i sisällä. Tämän on oltava aktiivinen, jotta äänet kuuluvat.

Vastaa