Selittäkääpä, kiitos! (24M ADSL-nopeusluokan saatavuus)

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Terve

Tuossa viimeviikolla minulle soitti puhelin myyjä ja tarjosi nopeuden nostoa ja tuota tv palvelua. Lupasi lähettää sähköpostia jota ei ole kyllä vielä tänäkään päivänä näkynyt. Miten kauan tuossa yleensä kestää.
No sitte toinen asia kun mulla on nyt 8/1 yhteys ja tuolla teidän tilaus sivulla se on max mitä minun osoitteeseen saa, niin miten ihmeessä mulle voidaan vielä tarjota nopeuden nostoa!!!???. Jos 24mb ei saa niin en kyllä halua tuota tv palveluakaan. Olis mukavaa jos sais vähän tietoa kun puhelin myyjä oli kovin varma että sen tänne saa mutta kumpi tässä nyt on oikeessa? sivu vai myyjä-.- selvennystä kiitos!!

3 kommenttia

Soneran sivustolla oleva saatavuuskysely tarkastaa saatavuuden osoitteen perusteella. Katsoin kuitenkin asiakastietojasi hieman tarkemmin antamasi asiakasnumeron kautta ja selvisi, että osoitteeseesi on mahdollista saada 24M nopeus ja Koti TV-palvelu. Myyjä oli siis aivan oikeassa.

Mikäli haluat tehdä muutoksia liittymäsopimukseesi, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme. Voit myös jättää palvelupyynnön tai varata soittoajan ajanvarauskalenteristamme.
Juuri näin minuakin huijattiin. On peritty 2 vuotta 24 megan hintaa (41e/kk) vaikka osoitteeseeni saa vain 8 megan yhteyden!
Nyt sonera pakenee kaikkea vastuuta sanomalla että olisin VOINUT saada sen 24 megaa JOS OLISIN OSTANUT/TILANNUT koti-TV paketin lisäreitittimillä! Mutta ei minulle sellaisia aikoinaan myyty, myytiin pelkkä laajakaistayhteys.

Joten olkaahan tarkkoina mistä maksatte Soneralle. Maksakaa mieluummin rehellisille operaattoreille.
Nimimerkki kirjoitti:
Juuri näin minuakin huijattiin. On peritty 2 vuotta 24 megan hintaa (41e/kk) vaikka osoitteeseeni saa vain 8 megan yhteyden!
Nyt sonera pakenee kaikkea vastuuta sanomalla että olisin VOINUT saada sen 24 megaa JOS OLISIN OSTANUT/TILANNUT koti-TV paketin lisäreitittimillä! Mutta ei minulle sellaisia aikoinaan myyty, myytiin pelkkä laajakaistayhteys.

Joten olkaahan tarkkoina mistä maksatte Soneralle. Maksakaa mieluummin rehellisille operaattoreille.


Tämä nimimerkin Nimimerkki kirjoitus ei pidä paikkaansa.

Asiasta tarkemmin 15.4.2011 kirjoittamassani vastauksessa ketjussa viewtopic.php?f=54&t=5898&p=24332#p24216[/quote]

Vastaa