Siirtyminen e-laskuun

  • 11 December 2014
  • 2 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Sopimuksemme on suomalainen mutta haluamme maksaa jatkossa laskumme Espanjassa asuvina espanjalaiselta pankkitililtämme.

Voisinko saada sähköpostiosoitteen, johon voin toimittaa ne tiedot, jotka tarvitsette?

2 kommenttia

Hei Kuusisaari!

E-lasku vaatii suomalaisen pankkitilin, jotta sen kytkentä onnistuu. Espanjalaiselle tilille tämän kytkentä ei ole mahdollista. Joten jos haluaa käyttää espanjalaisia tilejä tulee maksut tehdä manuaalisesti, joko sähköpostilaskun tai paperilaskusta. Sähköpostilaskun voi kytkeä täältä: http://www.sonera.fi/etsi+apua+ja+tukea/laskutus/sahkoinen+lasku/sahkopostilasku?someid=some3827
No nyt sitten haluan siirtyä sähköpostilaskuun. Puhelinnumeroni tiedän kyllä, muta mitään salasanaa minulla ei ole. En voi myöskään tilata sellaista lähettämällä teille tekstiviestin, koska SIM-korttini on Suomessa ja itse olen Espanjassa. Pankkitilinikin on Espanjassa, eikä minulla ole suomalaisia pankkitunnuksia.

Miten toimitaan?

Vastaa