Sonera Tietoturva Plus

  • 11 December 2014
  • 5 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Hei,

laskulleni 71616022 on ilmestynyt joku Sonera Tietoturva Plus, josta minulla ei ole tietoa ja en sellaista tarvitse.

Ystävällisin terveisin,
Heidi Nieminen

5 kommenttia

Moi Heidi! Sonera Tietoturva on ollut ilmaisena edellisen sopimuksen ajan, mutta nyt se on tosiaan muuttunut maksulliseksi. Irtisanoin palvelun, joten asia on tällä kunnossa.
Hei,
pitääkö se kuitenkin maksaa ko.laskulla? En ole saanut ilmoitusta koko Tietoturvan olemassaolosta.. saati sitten sen muuttumisesta hinnalliseksi.
Voidaan tehdä tässä tapauksessa niin, että hyvitän tietoturvaveloituksen kokonaisuudessaan eli voit vähentää tuon 7,99€ laskultasi.

Laajakaistalaskuthan lähtevät parin kuukauden viiveellä, joten tietoturvasta veloitetaan myös joulu- ja tammikuun laskuilla. Teen myös näille laskuille hyvitykset etukäteen.
Kiitos nopeasta palvelusta 🙂
Yllätyin itse samasta, tälläinen palvelu oli yhtä-äkkiä lisätty laskuun. Voinko saada saman kohtelun? Tietoturva plus ei ollut edellisissä laskuissa, ei edes 0-hinnalla.

Vastaa