Olin ollut pitkän aikaa todella tyytyväinen Turun kaapelitelevision asiakas. Soneran ostettua kyseisen yrityksen minua päätettiin palkita pitkästä asiakkuudesta kahden viikon käyttökatkolla.
Olin useampaan otteeseen yhteydessä käyttökatkon aikana Soneran asiakaspalveluun, jonne Turun kaapelitelevision asiakaspalvelu oli siirynyt. Useampaan jonottamiseen ja keskusteluun meni aikaa yhteensä lähes pari tuntia. Lisäksi kaksi viikkoa ilman etätyömahdollisuutta hankaloitti elämääni.
Vihdoin liittymän tultua kuntoon, reklamoin asiasta Soneralle ja pyysin heitä lähettämään korjatut maksutiedot. Heillä ei ollut mitään hajua laskustani.
Seuraavaksi pääsin tutustumaan ystävälliseen Soneran palveluun perintätoimiston maksumuistutuksen avulla. Perintätoimistoon kerroin asian kulusta ja he ottivat yhteyttä Soneraan. Tänään asia pääsi taas mukavasti eteenpäin, kun uusi lasku oli kuulemma lähetetty osoitteeseeni 2.1.2012 ja jouduin ottamaan postin asiakaspalveluun yhteyttä, jotta posti maksaisi maksumuistutuskulut kuten perintätoimistosta ohjeistettiin. Seuraavaksi lienee edessä asian käsittely viranomaisteitse.
Suosittelen Soneran asiakkaita irtisanomaan liittymänsä teknisten ongelmien ilmaannuttua, kun asiakaspalvelu on tätä tasoa. Säästytte tältä kaikelta vaivalta.
Soneran sekoilua Turun kaapelitelevision kanssa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.