Sopimuksen irtisanominen

  • 11 December 2014
  • 2 kommenttia
  • 10 katselukertaa

Hei,

Tein muuttoilmoituksen omilla sivuilla. Kyseessä on sadan megan kaapelinetin siirtäminen uuteen osoitteeseen. Olitte yrittänyt tavoittaa minua asiaa koskien eilen puhelimitse.

Soitin tänään asiakaspalveluunne ja puolen tunnin jonottamisen jälkeen asiakaspalvelija vihdoin vastasi!!!
Selvisi ettei kaapelimodeemiliittymääni voi siirtää uuteen osoitteeseeni, joten minulla on oikeus irtisanoa sopimus. Tällä asiakaspalvelijalla ei kuitenkaan ollut valtuuksia irtisanoa sopimusta??? Sanoi yhdistävänsä minut toiselle asiakaspalvelijalle. Ja mitä tapahtui, siirryin takaisin jonoon!!! Todella hienoa palvelua!

Kun olin taas jonottanut lähes puoli tuntia, meni hermo ja lopetin puhelun. Ei minulla ole aikaa ja hermoja jonottaa tuntia näin yksinkertaisen asian hoitamiseksi. Hoituisiko tämä asia nyt niin, että soittaisitte minulle päin pikaisesti, nin saisimme asian vihdoin hoidetuksi?

2 kommenttia

Moi mazux,
Yritettiin pirautella sinulle päin, mutta ei saatu kiinni. Meillä on yhteysnumerona 041-alkuinen numero, onko tämä se, josta sinut yleensä tavoittaa?
Hei,

Minut saa kiinni siitä 041-alkuisesta numerosta, tiistaina en vain ollut tavattavissa.

Soittaakaa niin pian kuin mahdollista, kiitos.

Vastaa