Spotify-aktivointi ei onnistu


Spotify-edun käyttöönotto ei tunnu onnistuvan. Vahvistus-napin painalluksen jälkeen järjestelmä vastaa että "antamaasi tunnusta ja sähköpostia ei löydy Spotifystä" tms.

Tämä ilmoitus siis ihan lopuksi. Keskemmällä, kohdassa jossa annetaan varsinaiset Spotify-tiedot, tunnus ja sähköposti kyllä kelpaavat.

Jatkanko yrittämistä?

99 kommenttia

Hei supermurmeli !

Tarkistathan, että tilausta tehdessäsi pallukka on valittuna oikeassa kohdassa:
- Haluan uuden Spotify tilin,
- Minulla on jo Spotify Free tai
- Minulla on jo muu Sotify tili
KatjaN kirjoitti:
Hei supermurmeli !

Tarkistathan, että tilausta tehdessäsi pallukka on valittuna oikeassa kohdassa:
- Haluan uuden Spotify tilin,
- Minulla on jo Spotify Free tai
- Minulla on jo muu Sotify tili


Jep. Tehty. Valittu 'Spotify Free' ja tunnus tarkistettu Spotifysta. Siitä etenee vielä hyvin eli tunnukset kelpaavat (jos siinä kohtaa antaa väärät niin tulee välitön ilmoitus).

Eli täytin loputkin tiedot ja painoin "Vahvista". Tässä vaiheessa tulee ilmoitus napin viereen punaisella tekstillä, että tunnusta ei löydy Spotifysta.

Ja toisen mahdollisen liittymän nappi on jostain syystä harmaa. Siis juuri sen johon yritän Spotifya liittää.
Hei Supermurmeli!

Vastasin toiseen viestiisi. Ymmärsinkö oikein, että sait kytkettyä jo tunnukset premiumiksi? Jos et vielä saanut, niin laitatko meille facebookin/ puhelinpalvelun kautta asiakasnumeron ja tunnukset niin kytkemme palvelun uudestaan päälle.
Moikka,

Omalla sivullani näkyy, että minulla olisi käytössäni Spotify, mutta en kuitenkaan ole saanut viestiä, jossa pitäisi olla aktivointilinkki. Missä vika?
Huomenta Jekaka!

Laitoin antamaasi yhteyssähköpostiin linkin, jonka kautta voit aktivoida Spotifyn. Tuliko perille? Saitko tehtyä?
Kiitos!

Nyt tuli viesti perille ja aktivointi onnistui.
Hei Jekaka!

Hyvä kuulla. Viesti oli jostain syystä jäänyt jumiin, mutta hyvä kuulla että sait sen nyt tehtyä:) Mukavaa viikonloppua!
Sain Soneralta ilmoituksen puolen vuoden Spotify premium tilistä joka on asiakasetuna maksuton . En kuitenkaan ole onnistunut saamaan auki mistään linkistä vaikka kaikki kirjautumiset oon käynyt läpi pankin tunnuksilla jopa . Käytän nykyään ilmaisversiota ja siihen on tiettyt tunnukset mut niiden avulla ei saa Premiumii avatuks . Näkyiskö toi sitten puhelimessa ja koti tv ssä ja netissä jos toimis ?
Ihmettelen vaan että lähetetään tarjous joka ei toimi . Monta tuntia on menny turhaan kun on yrittänyt saada kuntoon asiaa.
Valitettavasti olen pettynyt Soneran toimintaan rehellisenä palvelun tuottajana ja moni tuttunikin on joutunut vaikeuksiin kaikenlaisten sähläilyjen takia . Esim. Saunalahdella en oo koskaan joutunut mihinkään vaikeuksiin . Siellä pidetään se minkä lupaa mut Soneralla pitäis koko ajan soitella asiakaspalveluun . Mikä teillä on niin vaikeeta tossa hommassa ettei toimi vai onko kiusanteko päämääränne ?
jekaka kirjoitti:
Moikka,

Omalla sivullani näkyy, että minulla olisi käytössäni Spotify, mutta en kuitenkaan ole saanut viestiä, jossa pitäisi olla aktivointilinkki. Missä vika?


Minulla on Spotifyn kanssa sama ongelma. Näkyy omilla sivuilla, mutta ei ole tullut aktivointilinkkiä.
Omilla sivuilla olen vahvistanut ottavani Spotify Premiumin käyttöön useita päiviä sitten. Aktivointilinkin sisältävää sähköpostia ei vain ole kuulunut.
Tuolla mainitaan jotain viiveestä, mutta kannattaisi varmaan ilmoittaa kauanko se viive on. Pari tuntia, viikkoa, kuukautta..? Yleensä toimitusajan ilmoittaminen on normaali käytäntö.

Edit: Saisinko siis tuon aktivointilinkin, kuten muutkin ovat tätä kautta saaneet. Suosittelen tuota em. viiveen ajan lisäystä, niin ei jokaisen tarvitse hoitaa asiakaspalvelun kautta ja teidänkin työmääränne vähenisi.
Hei hhhermanni ja Yari!

Spotifyn tunnukset on lähetetty tilausvaiheessa antamaasi sähköpostiin. Mikäli tunnukset on samat mitkä sinulla on mahdollisesti aiemmin ollut käytössä Spotify Free tilillä, on käyttäjätunnus ja salasana samat.

Mikäli olet unohtanut Spotifyn käyttäjätunnuksen voit hakea uuden oheisen linkin kautta:

https://www.spotify.com/fi/login/?forwa ... d=some8846


Mikäli salasanasi on kateissa voit hakea uuden salasanan oheisen linkin kautta:

https://www.spotify.com/fi/password-res ... d=some8846


Tarkemmat ohjeet Spotifyn löydät täältä:

http://www5.sonera.fi/ohjeet/Sonera_Spo ... d=some8846
Sähköpostiini ei vieläkään ole tullut aktivointilinkkiä tai muutakaan.
Itselläni Spotify-etu ei tule jostain syystä käyttöön. Painamalla etusivulla kytke-nappia, menee selain suoraan omien tietojen etusivulle eikä mitään muuta informaatiota tule. N. 2 viikkoa sitten koitin ensimmäisen kerran.
Kyllä Spotify Free toimii, eikä tunnuksissa ole mitään vikaa. Kyllä minä sitä osaan käyttää, joten turhia neuvoja ei kannata jaella.
Eikös tuohon pitänyt saada aktivointilinkki uuden tilin luomiseksi? Niin Sonera ohjeistaa. Ei ole tullut mitään aktivointilinkkiä.

Olisiko syy tämä?
"Videopalvelu Netflix joutuu maksamaan operaattori TeliaSoneralle ylimääräistä nettimaksua Ruotsissa. Operaattorin mukaan videot aiheuttavat iltaisin yli puolet nettiliikenteestä. Kuluttajajärjestö pelkää hinnannousua."
http://www.itviikko.fi/uutiset/2014/03/ ... 20143457/7
Soitin vikapalveluun. Mukava palvelu, mutta aktivointilinkkiä eivät voi lähettää, vaan pitää olla asiakaspalveluun yhteydessä. No, minä olen...

- Onnistuisiko tämä puhelimitse paremmin?
- Miten sähköposti (aktivointilinkki) ei tule läpi, vaikka sanotaan, että sellainen on lähetetty?
- Mistä johtuu, että Soneralla ei mikäään toimi ilman useaa soittoa asiakas-, ja vikapalveluihin?

Tämä ei ole ensimmäinen kerta/tapaus. Puhelukustannukset vesittävät kohta koko "tarjouksen"...

Nimimerkillä; nykyinen IT-asiantuntija, entinen suuren organisaation teknisen tuen esimies.
Kolmas kerta toden sanoi... Tai sekosin jo laskuissa. Soitto asiakaspalveluun, jossa ei tietenkään tiedetty mitään, mä olen vain toissa täällä. 😃 Sitten toinen joka tiesi jotain soitti takaisin ja pienen vänkäämisen jälkeen sähköposti lähetettiin uudelleen.
Käyttöönotto oli suoraviivaista ja hoitui Spotify Free tunnuksilla. Soneralla on ihan höpöhöpö ohjeita, että pitäisi muka perustaa kokonaan uusi tili ja neuvotaan soittolistajen siirtäminenkin. Ei tarvitse tehdä mitään sellaista.
Ei ole oikein suunniteltu oikein tätä hommaa. Tosin tyypillistä Soneralle, että jokaisesta pienestäkin asiasta pitää soittaa ainakin pari puhelua, että saa hommat toimimaan.
Hei,

sama ongelma kuin aiemmillakin kirjoittajilla, aktivointilinkkiä ei kuulu ei näy. Sen sijaan sain sähköpostiini Soneran asiaskastyytyväisyyskyselyn eli sähköpostiosoite ainakin toimii.
Saisinko siis tätä kautta linkin uudelleenlähetyksen meiliini?
Moi koskhen! Aktivointiviesti on lähtenyt pp.inet.fi-osoitteeseen. Laitoin sen nyt uudestaan vielä gmailiisi. Tulihan maili perille?
jekaka kirjoitti:
Moikka,

Omalla sivullani näkyy, että minulla olisi käytössäni Spotify, mutta en kuitenkaan ole saanut viestiä, jossa pitäisi olla aktivointilinkki. Missä vika?



Minulla sama ongelma.
Moi PENAE! Laitoin aktivointilinkin gmail-osoitteeseesi. Tulihan maili perille?
Minulla on myös ongelma Spotify Premiumin kanssa. Yritin aktivoida ilmaista Premiumia jo sivu herjasi lopuksi "Antamaasi käyttäjätunnusta ja sähköpostia ei löytynyt Spotifystä" vaikka olen aivan varma, että ne ovat oikein.
Koitin omien sivujen kautta saada kanssa spotifyn puoleksi vuodeksi ilmaiseksi, painoin kerran nappia mutta en saanut mitään aktivointi tai tilaus kaavaketta, mitään ei tapahtunut. Miten saan tämän puolen vuoden edun käyttööni kun ei näytä toimivan omien sivujen kautta.
Mullekkin kelpaisi aktivointilinkki sähköpostiin...ei vieläkään kuulu.
Ei onnistu täälläkään.. ei tule sähköpostiin linkkiä.
Tännekkään ei ole aktivointiviestiä kuulunut, vaikka omat sivut näyttävät että on käytössä.

Vastaa