Spotify-aktivointi ei onnistu


Spotify-edun käyttöönotto ei tunnu onnistuvan. Vahvistus-napin painalluksen jälkeen järjestelmä vastaa että "antamaasi tunnusta ja sähköpostia ei löydy Spotifystä" tms.

Tämä ilmoitus siis ihan lopuksi. Keskemmällä, kohdassa jossa annetaan varsinaiset Spotify-tiedot, tunnus ja sähköposti kyllä kelpaavat.

Jatkanko yrittämistä?

99 kommenttia

Hei nkmark, pantta-3, onnitaneli ja frostpaw!


nkmark ja pantta-3; Laitoin Aktivointilinkin tulemana sähköpostiin.

onnitaneli,
Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin tarkistaa spotifyn tilanteen. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.

Frostpaw,
Tilauksesi ei ollut mennyt läpi, mutta lisäsin sen manuaalisesti. Linkki muodostuu parintunnin päästä ja laitan sen sittten tulemaan sähköpostiisi:)
Hei!
Edellisessä viestissä kerroit lähettäneesi aktivointilinkin.
Tarkistin kaikki mahdolliset sähköpostit, mutta aktivointilinkkiä ei ollut tullu.
Voisitko lähettää sen vielä kerran gmailiin.
Hei Pantta-3! Laitoin viestin uudelleen tulemaan. Tuliko nyt perille?
Hei,

Minulla similaari ongelma, spotify premiumin ilmainen 6kk tarjous tilattu tällä viikolla, mutta ei aktivointikoodia mailissa. Jos vaikka saisin sen @hotmail osoitteeseeni?
Moro touniii!

Jostain syystä Spotify tilaus ei ollut perille asti tullut, mutta pian pitäisi hotmailiin meiliä siitä kolahtaa 🙂
Minulla on myös ongelmia Spotifyn kanssa... Tilasin uuden matkapuhelinliittymän ja tein uuden tunnuksen Spotifyyn. Valitsin käyttäjätunnuksen, joka näkyy tilauskuitissani, mutta mitään salasanaa tai vahvistusviestiä en ole Soneralta saanut. Spotify ei tunista uutta käyttäjätunnustani lainkaan. Omilla Sivuilla ei näy mitään Spotifyhyn liittyvää.
Aktivointi-nappia olen painanut jo viikkoja sitten, eikä mitään vieläkään.

Joko tarjous meni ohi?
Hei,

Ostin maanantaina (14.4) uuden puhelimen ja päivitin myös liittymäni Sonera kaupassa ja siihen liittymään kuului 6 kk Spotify premium. En ole kuitenkin pysynyt vielä aktivoimaan Spotifyta, tule vain virhe viesti kun yritän. Mistä tämä johtuu?
Samaa vikaa kuin muutamalla muullakin 6kk ilmaisen tunnuksen tilauksessa. Tilaussivusto väittää, ettei jo olemassa olevaa spotify tunnusta löydy. Eli onnistuuko tilauksen vahvistaminen tätä kautta. Lisäksi huomauttaisin ettei "laskutusosoitteeseen" vo jostain syystä laittaa väliviivaa (-) osoitetietoihin.
Hei emiliaan,

Olethan pyrkinyt aktivoimaan edun täällä http://www.sonera.fi/spotifyetu?someid=some7282 ?
Mikäli sinulla on jo Spotify entuudestaa, onhan se Free-versio?
Hei k0nnamon,

Onhan sinun Spotifysi myös Free-versio, jotta kytkentä voidaan tehdä?

Voin tuota kytkentää kokeilla tätä kautta, toki tarvitsen sitä varten Spotifyn käyttäjätunnuksen ja sähköpostiosoitteen. Onkohan tuo sähköpostiosoite sama kuin meidän tietoihimme kirjattu Gmailin osoite?
Mariela kirjoitti:
Hei k0nnamon,

Onhan sinun Spotifysi myös Free-versio, jotta kytkentä voidaan tehdä?

Voin tuota kytkentää kokeilla tätä kautta, toki tarvitsen sitä varten Spotifyn käyttäjätunnuksen ja sähköpostiosoitteen. Onkohan tuo sähköpostiosoite sama kuin meidän tietoihimme kirjattu Gmailin osoite?


Hei!

Kyllä, tunnukseni on free-versio. Spotify käyttäjätunnus on sama kuin tässä, eli k0nnamon. Sähköpostin vaihdoin spotifyn sivuille samaksi kuin tänne ilmoittamani Gmailin.

Kiitos jo etukäteen!
k0nnamon ,

Sain tilauksen nyt tehtyä, sähköpostiisi pitäisi tulla jonkin ajan kuluttua vahvistusviesti. 🙂
Mariela kirjoitti:
k0nnamon ,

Sain tilauksen nyt tehtyä, sähköpostiisi pitäisi tulla jonkin ajan kuluttua vahvistusviesti. :)


Vahvistus saapui sähköpostiini.
Iso kiitos!
k0nnamon ,

Hieno homma, mukavia käyttöhetkiä!:)
Moi,

Sama ongelma myös täällä eli "Antamaasi käyttäjätunnusta ja sähköpostia ei löytynyt Spotifysta". Tili on Free. Käyttäjätunnus ja sähköposti sama kuin täällä foorumilla.

Onnistuisiko tuon tilauksen teko sieltä asikaspalvelusta?
Mariela kirjoitti:
Hei emiliaan,

Olethan pyrkinyt aktivoimaan edun täällä http://www.sonera.fi/spotifyetu?someid=some7282 ?
Mikäli sinulla on jo Spotify entuudestaa, onhan se Free-versio?



Kyllä, olen kokeillut aktivoimaan edun yllä olevan linkin kautta mutta ei onnistu. Tämä sähköposti, joka on täällä ilmoitettu (vaihdoin sen juuri äsken), on kytketty Spotify free-versioon.
Heippa fantastinen, ja emiliaan
Lisäätkö fantastinen tietoihin asiakasnumerosi ilman mitään välimerkkejä tai viivoja, jotta saamme tiedot auki.

Emme näe noita teidän sähköpostejanne täällä palstalla, joten josko voisitte nämä laittaa omilla sivuilla asiakastietoihin jotta saamme ne täällä päässä?


emiliaan, jotta voimme kokeilla kytkentää niin tarvitsemme myös käyttäjätunnuksesi.
Mariela kirjoitti:
Heippa fantastinen, ja emiliaan
Lisäätkö fantastinen tietoihin asiakasnumerosi ilman mitään välimerkkejä tai viivoja, jotta saamme tiedot auki.

Emme näe noita teidän sähköpostejanne täällä palstalla, joten josko voisitte nämä laittaa omilla sivuilla asiakastietoihin jotta saamme ne täällä päässä?


emiliaan, jotta voimme kokeilla kytkentää niin tarvitsemme myös käyttäjätunnuksesi.


Käyttäjätunnukseni on annala.emilia ja sähköpostiosoite Annala.emilia@gmail.com
emiliaan,

Spotify on nyt lisätty liittymällesi, piakkoin saapuu vahvistusviesti vielä sähköpostiisi. 🙂
Mariela kirjoitti:
Heippa fantastinen, ja emiliaan
Lisäätkö fantastinen tietoihin asiakasnumerosi ilman mitään välimerkkejä tai viivoja, jotta saamme tiedot auki.

Emme näe noita teidän sähköpostejanne täällä palstalla, joten josko voisitte nämä laittaa omilla sivuilla asiakastietoihin jotta saamme ne täällä päässä?


emiliaan, jotta voimme kokeilla kytkentää niin tarvitsemme myös käyttäjätunnuksesi.


Moi,

Nyt on asiakasnumero lisätty ja sähköposti on nyt päivitetty tuonne omille sivuille samaksi mitä Spotifyssa. Käyttäjätunnus tosiaan sama täällä kuin Spotifyssa.
Mariela kirjoitti:
emiliaan,

Spotify on nyt lisätty liittymällesi, piakkoin saapuu vahvistusviesti vielä sähköpostiisi. :)


Kiitos, nyt toimii! 🙂
Hei fantastinen,

Spotify on nyt kytketty, vahvistusviesti saapuu sähköpostiisi. 🙂
Spotifyn aktivointi ei onnistu. Sain kyllä aktivointiviestin tms. sähköpostiin, mutta itse rekisteröityminen ei onnistu. Minulla ei ole ollut ikinä mitään Spotify-tiliä, mutta silti tunnusta tehdessä saan ilmoituksen, että "Samalla sähköpostiosoitteella voi rekisteröidä vain yhden Spotify-tunnuksen. Käytä toista osoitetta rekisteröidäksesi uuden tunnuksen. ". Missä vika?

Toinen ongelma liittyy rekisteröityessä annettavaan osoitteeseen. Jos kirjoitan oikean kotiosoitteeni, herjana on "Tarkista toimitusosoite". Ns. sinnepäin olevalla osoitteella saan tuon toimimaan. Tuo oikea osoitteeni on myös Soneralla tiedossa. Missä vika?
Hei Hunni,

Kokeile syöttää sähköpostiosoitteesi Spotify sivuilla olevaan salasanan resetointiin. Jos sähköpostiosoitteella olisi joskus Spotify otettu käyttöön, niin tällä tavalla saat salasanan nollattua.

Vastaa