Spotifyn irtisanominen EIKÄ Chat toimi Omilla Sivuilla!

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 1 katselukerta

Spotifyn irtisanominen napin painaminen heittää takaisin aloitussivulle, mutta mikään ei ole muuttunut.

-> yritys ottaa yhteyttä chatin kautta


-> Chat jumahtaa siihen ettei keskusteluun ilmesty ketään muuta eikä viestejä voi lähettää.

KORJATKAA NÄMÄ ONGELMAT!

EN HAUA MAKSAA TURHAAN SPOTIFYSTÄ VAAN SEN TAKIA ETTÄ EN VOI IRTISANOA SITÄ TEKNISTEN ONGELMIEN TAKIA!!

3 kommenttia

Morjensta villesusi!

No johan nyt! Olisikohan siellä ollut joku ongelma päällä. Kokeilitko uudelleen? Kannattaa kokeilla myös toisella selaimella, jos olisi siitä kiinni.
Hihkaise vielä, jos ei tuo selaimen vaihtokaan auta!
Moikka!

Minulla on ollut sama ongelma. Sain viime viikolla viestin Spotifyn muuttumisesta maksulliseksi, joten olen siitä saakka yrittänyt irtisanoa sitä. Jos menen Omilla sivuilla kohtaan, jossa ilmoitetaan Spotify-edun päättymisestä ja yritän painaa Irtisano-painiketta, selain heittää minut aina etusivulle. Olen kokeillut eri koneilla ja selaimilla, mutta tekee aina saman. Nyt luulen saaneeni sen lopulta irtisanottua, menemällä liittymän tiedoissa kohtaan Lisäpalvelut, ja sieltä Spotifyn tiedoista Poista palvelu. Näin sain ainakin vastaanottoilmoituksen irtisanomisesta.
Moikka NooraS!

Kyllähän se kunnossa pitäisi olla, kun ilmoituskin irtisanomisesta tuli :)
Jos asia jäi sinua vaivaamaan, voidaan toki tästä katsoa, että kaikki varmasti kunnossa. Laitat vaan profiiliisi asiakasnumerosi (löytyy laskulta), niin vilkaistaan 🙂

Vastaa