Hei.
Kun käynistän koneen, ilmestyy "herja", : "Tilaus on vanhentunut. Soneran tietoturva ei enää suojaa tietokonettasi".
Minulla kuitekin on voimassa oleva Soneran tietoturvasopimus Soneran kanssa - ollut voimassa jo vuosia.
Mitähän tarttis tehdä?
Terv Martti Mulari
A
Ootko katsonut, että sinulla on lisenssi kunnossa ja voimassaoleva.
Sen saat tarkistettua näin: Asetukset - Muut asetukset - Tilaus.
Jos siellä näyttää olevan kaikki kunnossa, niin kannattaa olla yhteydessä Soneran vikapalveluun.
Sen saat tarkistettua näin: Asetukset - Muut asetukset - Tilaus.
Jos siellä näyttää olevan kaikki kunnossa, niin kannattaa olla yhteydessä Soneran vikapalveluun.
A
200408 kirjoitti: Kun käynistän koneen, ilmestyy "herja", : "Tilaus on vanhentunut. Soneran tietoturva ei enää suojaa tietokonettasi".
Minulla kuitekin on voimassa oleva Soneran tietoturvasopimus Soneran kanssa - ollut voimassa jo vuosia.
Mitähän tarttis tehdä?
Sonera Tietoturva -ohjelmassa oleva lisenssiavain on ilmeisesti vanhentunut eikä ole enää voimassa. Liittymässäsi on tilattuna Sonera Tietoturva ja sen lisenssiavaimen löydät Omilta sivuilta, kun kirjaudut sinne laajakaistaliittymän tunnuksilla ja avaat Liittymänhallinnan.
Voimassa oleva lisenssiavain tulee syöttää Sonera Tietoturva -ohjelmaan. Se riittää eli ohjelman uudelleenasennusta ei tarvita. Ohje lisenssiavaimen vaihtamiseen Ohjeet ja vinkit -sivuilla.
Vastaa
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.