Elikkä meillä on nyt yli kuukauden ollut seuraavan kaltainen ongelma. Tämä alkaa jo olla todella turhauttavaa
Kun pelaan yhtä tiettyä peliä (Left 4 dead 2), koko talon netti katkeaa ihan tuosta vain. Joskus ei tarvitse edes liittyä serveriin, riittää pelkästään että peli on käynnissä ja netti katkeaa vähän ajan päästä, myös kaapeli TV:n yhteys katkeaa samalla.
Tätä peliä on pelattu yli neljä vuotta täysin ongelmitta, ja minua ihmetyttää todella paljon miksi näin käy nyt jatkuvasti, jossain on pakko olla jokin vika.
Kaksi vikailmoitusta on jo jätetty mutta näköjään vikaa ei vain löydy. Modeemissakaan ei tuskin ole vikaa, sillä kokeilin toista modeemia jonkin aikaa sitten ja sama ongelma toistuu myös sillä.
Kaapeliyhteys ei ole mahdollinen, sillä modeemi on alakerrassa ja kaikki koneet yläkerrassa.
Kun yhteys katkeaa, kaikki valot palaa normaalisti, mutta tietokone väittää rajoitettua yhteyttä ja kun testaan yhteyden modeemilla se ilmoittaa että yhteys yhdyskäytävään, ja DNS palvelimiin on poikki.
Missä voisi olla vika, olen kokeillut todella monta vaihtoehtoa jo mutta mikään ei tunnu auttavan.
Otin myös kuvan yhteyden testaamisesta, missä näkyy vika, mutta minulla ei todellakaan ole mitään hajua miksi näin käy.
Mitä tässä olisi nyt tehtävissä, ja miksi näin tapahtuu vain ja ainoastaan yhtä tiettyä peliä pelatessa?
Tietty peli katkaisee nettiyhteyden (tietääkseni)
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.