Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
hetero73_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Uuden mikro-SIM kortin käyttöönotto

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei,

Pystynkö aktivoimaan lahjaksi ostamani puhelimen uuden SIM-kortin myöhemmin tekstiviestillä?

Olemassa on siis jo liittymä, mutta SIM-kortti piti vaihtaa uuden puhelimen takia pienempään versioon. Liikkeessä en sitä vielä halunnut aktivoida, koska puhelin (ja myös uusi mikro-SIM) tulee lahjaksi ja annettaan myöhemmin käyttöön.

Kiitos,
-T
4 vastausta
hetero73_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Suht'koht nopeaa tämä asiakaspalvelu tätäkin kautta... Siitä huolimatta hyvää joulua teillekin!
-T
japeko_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
eilen olen aktivoinut uuden mikro sim kortin. nyt kun lähetän tekstiviestin niin vatsus on, että tilausta ei löytynyt! sanoin vielä eilen, että katsovat kaikki olevan kunnossa, koska joululahja menee muuten reisille
Sonja_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi!
Minulle on sama ongelma. Kävin Sonera liikkeessä 20.12 ja siellä sanoivat että laitat vain aktivointi viestin numeroon 18100 niin mini"kortti" astuu voimaan. Eipä niin käynyt:(. Sieltä tuli viesti että tilausta ei löytynyt. Seisoin vieressä kun myyjä soitti johonkin ja tilasi aktivoinnin. Joululahja meni siis mönkään.
Minna-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 2 custom-general.kudos
  • 829 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei kaikki! Meillä on toistaiseksi vikatilanne sim-korttien tekstiviestiaktivoinnissa. Pahoittelut siitä! Aktivointi onnistuu soittamalla Asiakaspalveluumme 0200 17000 tai ottamalla yhteyttä meihin Omien Sivujen Chat-palvelun kautta.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit.
Tämän osion uusimmat keskustelut