Väärä laskun loppusumma

  • 11 December 2014
  • 2 kommenttia
  • 1 katselukerta

Ohessa on 02.09.2013 lähettämäni viesti, johon ei vieläkään ole vastattu:

"Sain taas laskun, jossa on väärä loppusumma. Heinäkuun laskussa on päiviltä 1.- 4.7. jostakin ?? syystä laskettu normaalin hinnan mukaan, ja päivät 5. - 31.7. voimassa olevalla tarjoushinnalla. Uudistettu tarjoushintainen sopimukseni on ollut voimassa toukokuusta lähtien, ja tämä on jo toinen vääränsuuruinen lasku!

Ei näitä asioita voi hoitaa sähköpostitse neuvomanne polun kautta (oletteko itse kokeilleet?), koska lopulta tulee teksti: "Pahoittelemme, mutta emme voi tarjota itsepalvelua tästä asiasta. Voit varata sinulle sopivan ajan asiakaspalvelusta ja me soitamme sinulle, vaihtoehtoisesti voit soittaa asiakaspalveluun".

Kyllä tänä päivänä täytyy olla mahdollista hoitaa tällaiset asiat nopeasti sähköpostilla! Asiakkaan ei kuulu maksaa puhelumaksuja, ei varata soittoaikoja päivystääkseen puhelintaan kiireisinä työpäivinään eikä liittyä Facebookiin saadakseen korjatuksi virheellisen laskun!"

Tuntuu siltä, että jos vastaa puhelimeen, kun Soneralta soitetaan, ja sanoo "kyllä" johonkin kysymykseen, kuten tässä tapauksessa vaihtamisesta paperisesta sähköpostilaskuun (joka on kyllä tullut perille, tosin väärän suuruisena) niin seuraavassa laskussa on ainakin jokin osa laskutuskaudesta laskettu normaalihinnan eikä voimassa olevan tarjoushinnan mukaan. Kummallista, kun virheet sattuvat aina olemaan asiakkaan tappioksi ja samaan aikaan sähköinen yhteydenpito on tehty näin epämääräiseksi. Edistääkö tällainen mielestänne asiakkaan luottamusta? Vähennän huomenna erääntyvästä laskustani aiheettoman lisäsumman!

2 kommenttia

Hei Isanta!

Pahoittelen tästä aiheutuneesta harmista. Tosiaan 1-4.7 oli laskuun merkitty vielä vanhalla hinnalla, johon 4.7. tehtiiin korjaus. Valitettavasti silloin ei muistettu tarkistaa jo alkaneen laskutuskauden(1-4.7) kuluja. Hyvitin teille jo, lähteneelle laskulle 1-4.7 aiheutuneet kulut. Jos olet tämän jo kerennyt maksaa, niin tämä summa hyvittyy automaattisesti seuraavalle laskulle.



Ystävällisin terveisin,
Henry
Hei Henry

Mikä ihmeen "vanha hinta" laskulla voi olla, kun sopimus, hinnalla 29,90, on ollut voimassa jo 18.05. asti. Jokin sekaannus on tapahtunut 04.07., jolloin minulle on soitettu ja sovittu ainoastaan paperilaskun vaihtamisesta sähköpostilaskuun. Minulla ei ole koskaan ollut Tuplanettisopimusta normaalihintaisena, koska edellinen 18.05. asti jatkunut kaksivuotissopimuskin oli tarjoushintainen.

Toivon hartaasti, että tästä lähtien saan 29,90 €:n suuruisen laskun koko sopimusjakson loppuun asti, kun tämä oli jo toinen kerta tämän sopimuksen aikana, kun osaan kuukaudesta tarjottiin normaalihintaa.

Välitätkö terveiseni Asiakastuen "räätäleille": Kehittäkää nyt hyvänen aika joku järkevämpi tapa, jolla asiakas voi kirjallisesti hoitaa tällaiset asiat pois alta eikä hieroa niitä viikkotolkulla! Sähköposti osoite olisi todella käyttökelpoinen! Sujuva asioiminen säästäisi taatusti sekä henkilökuntanne että kovasti myös meidän asiakkaiden aikaa ja tekisi kommunikoinnistamme puolin ja toisin paljon miellyttävämpää.

Terveisin

Isanta

Vastaa