Ohessa on 02.09.2013 lähettämäni viesti, johon ei vieläkään ole vastattu:
"Sain taas laskun, jossa on väärä loppusumma. Heinäkuun laskussa on päiviltä 1.- 4.7. jostakin ?? syystä laskettu normaalin hinnan mukaan, ja päivät 5. - 31.7. voimassa olevalla tarjoushinnalla. Uudistettu tarjoushintainen sopimukseni on ollut voimassa toukokuusta lähtien, ja tämä on jo toinen vääränsuuruinen lasku!
Ei näitä asioita voi hoitaa sähköpostitse neuvomanne polun kautta (oletteko itse kokeilleet?), koska lopulta tulee teksti: "Pahoittelemme, mutta emme voi tarjota itsepalvelua tästä asiasta. Voit varata sinulle sopivan ajan asiakaspalvelusta ja me soitamme sinulle, vaihtoehtoisesti voit soittaa asiakaspalveluun".
Kyllä tänä päivänä täytyy olla mahdollista hoitaa tällaiset asiat nopeasti sähköpostilla! Asiakkaan ei kuulu maksaa puhelumaksuja, ei varata soittoaikoja päivystääkseen puhelintaan kiireisinä työpäivinään eikä liittyä Facebookiin saadakseen korjatuksi virheellisen laskun!"
Tuntuu siltä, että jos vastaa puhelimeen, kun Soneralta soitetaan, ja sanoo "kyllä" johonkin kysymykseen, kuten tässä tapauksessa vaihtamisesta paperisesta sähköpostilaskuun (joka on kyllä tullut perille, tosin väärän suuruisena) niin seuraavassa laskussa on ainakin jokin osa laskutuskaudesta laskettu normaalihinnan eikä voimassa olevan tarjoushinnan mukaan. Kummallista, kun virheet sattuvat aina olemaan asiakkaan tappioksi ja samaan aikaan sähköinen yhteydenpito on tehty näin epämääräiseksi. Edistääkö tällainen mielestänne asiakkaan luottamusta? Vähennän huomenna erääntyvästä laskustani aiheettoman lisäsumman!
Väärä laskun loppusumma
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.