Viihdepaketti ei toimi

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Tilasin Sonera viihdepaketin ja oletin, että kaikki sujuu hienosti. Taloyhtiössämme on Soneran valokuituverkko, joten uskoin että yhteydet pelaisivat hienosti, no näin ei kuitenkaan käynyt.'

Soitin Helpson palveluun, jonne selitin ogelmani kävimme läpi kaikki mahdolliset virheet, joita minä olisin voinut tehdä (esim. kaapelinkytkennät), mutta siltikään yhteys ei pelannut. DSL valo senkun vilkkuu vaikka sen pitäisi palaa jatkuvasti. Käytössäni on 100/10 mb Ethernet internetliittymä ja koti tv.

Koti Tv taas ei toimi vaikka boxin yhdistäisi verkkokaapelilla suoraan nousuun. Boksi latautuu hetken jonka jälkeen ilmoittaa että ei ole verkkoa.
Mitä tässä oikein pitäisi tehdä, vikapalvelussa vastaa puhuva pää (robotti), ja helpson sanoo että soita Soneralle. Haluan toimintaa enkä pompottelua pisteestä a pisteeseen b. Asiakasnumeroa en löytänyt sillä yhtään laskua ei ole tullut

1 kommentti

Hei Tomisaari,

Voit laittaa asiakasnumeron paikalle myös liittymänumeron jos se on sinulla tiedossa. Lisää liittymänumero ilman väliviivaa muodossa 346123456. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> profiili >> asiakasnumero:

Mikäli sinulla ei liittymänumeroa ole tiedossa, niin sinun täytyy ottaa vikapalveluumme yhteyttä niin asiaa voidaan tarkemmin selvittää.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.

Vastaa