Virhe omilla sivuilla

  • 11 December 2014
  • 5 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Hei, rekisteröidyin noille omille sivuille, mutta minulla on siellä väärä asiakasnumero, enkä näin ollen näe mitään tietoja kanavapaketeistani enkä laskuista. Mitenhän saisin ne näkyviin?

5 kommenttia

Hei myy88,
Onko sinulla käytössäsi MIX-kanavapaketti? Rekistyröitymällä Omille Sivuille, kaapelikortti-asiakkaamme saavat näkyviin kanavapakeista vain MIX -kanavapaketin. Tätä kyseistä kanavapakettia pääsee näppärästi muokkaamaan kerran kuussa Omien Sivujen kautta. Muita kavanapaketteja tuossa näkymässä ei ole.
Voisiko olla mahdollista, että sinun näkymässä oleva väärä asiakasnumero koskeekin esimerkiksi matkapuhelinliittymän asiakasnumeroa?
Ei ole kuin canal+ ja lasten paketti. Enkö siis voi mitenkään nähdä niiden laskujakaan siellä? Minulla ei ole soneran matkapuhelinliittymää. Ainoastaan nuo kanavapaketit
Vielä toistaiseksi ei ole nähtävissä muita kanavapaketteja, mutta tästä on viestitty kyllä eteenpäin oikealle taholle, jotta jossain vaiheessa meillä olisi siellä näkyvillä myös muutkin kanavapaketit laskuineen.
Onko sinulla moninumeroinen asiakasnumero näkyvissäsi Omilla Sivuilla? Onko sinulla muita meidän palveluja käytössäsi kuin tämä kaapelikortti ja kanavapaketit?
Se asiakasnumero on aika pitkä verrattuna siihen oikeaan. Minulla on tällä hetkellä ainoastaan nuo kanavapaketit. Eli jos minun esim. pitää siirtää laskun eräpäivää parilla päivällä, joudun siis soittamaan asiakaspalveluunne?
Moi myy88!

Tällä hetkellä tilanne on tosiaan se, että laskutusasioissa sinun tulee ottaa yhteyttä Asiakaspalveluumme. Voit joko soittaa 0200 17000 (ark 08-20, la 09-16:30) tai varata soittoajan, jolloin me soitamme sinulle valitsemanasi aikana.

Vastaa