Moi!
Miten saan yhteyttä teidän asiakaspalveluun? Olen yrittänyt soittaa teidän asiakaspalveluun mutta kun olen joutunut odottamaan ensin tunnin(kirjaimellisesti 60 min) ja sitten yritin seuraavan kerran vielä pitkään ilman että saisin teitä kiinni... niin yritin löytää joku sähköpostiosoite teidän asiakaspalveluun, mutta teillä ei ilmeisesti ole sellaista. Yritin laittaa veistin soneran omien sivujen kautta, mutta siellä en pysty laittaa teille viestiä. Lukee että se tulee vasta toimimaan muutaman kuukauden kuluttua kun muokatte vielä sivuja. yritin jättää soittopyynnön, mutta sekään ei ollut mahdollista koska koskee laajakaista liittymän. Nyt kuitenkin alan olla aika turhautunut. Yhteydenotto ei saisi olla niin vaikeeta.
Haluaisin päättää sopimukseni mutta lomaketta tai mitään ei löydy mistään. Ainoa tapa sopimuksen purkaamiseen vaikuttaa olevan asikaspalvelunumeroon soittaminen. Mutta harmittaa kun joudun maksaa rahallisesti ja ajallisesti kauheesti että odotan että vastaatte puhelimeen. Voisitte yrittää parantamaan asiakaspalvelunne niin ettei jokainen joutuu ottaa teihin yhteyttä puhelimitse, ei kumma että joutuu odottaa kun jo pienestä asiasta joutuu asiakaspalveluun soittaa. Mutta 45 min odottaminen olisi jo liikaa... puhumatta tunnista ilman vastausta. Minulla oli hyvä kuva sonerasta, mutta ei enää. Voisitteko suositella hyvän tapan minulle päättää sopimukseni, siis minkä kautta pääsisin keskustella teidän kanssa??
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.