Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
ertalt_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

cisco epc3825 yhteys pätkii ja valot vilkkuu

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Elikkä noin reiluu kuukausi ollut käytössä cisco epc3825 ja on alkanut reistailemaan. Yhteys menee poikki tunnin välein ja valot vilkkuu yhteyden olessa poissa.
Lueskelin netistä, että siihen on jonkinlainen päivitys??
1 vastaus
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei ertalt,

Laitoin modeemillesi päivitystä tulemaan. Jos ongelma ei poistu, niin kokeile vielä ottaa modeemin palomuuria pois päältä.

1. Mene selaimella osoitteeseen 192.168.0.1 (jos ei toimi, kokeile 192.168.100.1)
2. Jätä käyttäjänimi sekä salasana tyhjäksi ja kirjaudu sisään (ellet ole jo muuttanut näitä).
3. Paina yläreunasta Security ja valitse alavalikosta Firewall
4. Valitse SPI Firewall Protection kohdasta Off (Vanhemmissa versioissa Disable).
5. Poista täppä Block IP Flood Detection-kohdasta.
6. Paina Save settings

Jos tämäkään ei auta, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut