Elikkäs olen TeleFinlandin asiakas.
Keväällä hommasin kytkyllä iPhone 4 + liittymä, jolloin kaikki toimi moitteettomasti lukuunottamatta pieniä rasittavia "kesken puhelun vaihdan 3Gstä pois ja katkaisen puhelun" -tapauksia, joiden vuoksi loppujen lopuksi vein puhelimeni takuuhuoltoon.
2 päivää sitten, tiistaina, hain puhelimeni huollosta ja sain tilalle täysin uuden iPhone 4:sen. Tästä lähtien ei verkko ole toiminut asunnossani käytännössä lainkaan, eli puhelin vain ilmoittaa "ei verkkoa" -> "etsitään..." -> "ei verkkoa".
Muutamat kerrat olen löytänyt verkon parvekkeella ollessani ja heti soittanut asiakaspalveluun josta ei kuitenkaan ole osattu vastata käytännössä yhtään mitään.
Nyt sitten se omituinen osuus: kun menen asunnostani ulos ja arviolta 100m lähimmälle huoltoasemalle päin, näyttää puhelimeni löytävän 3G verkon viellä täydellä kuuluvuudella......
Elikkäs.. Onkos Porvoo Näsi/Peippolan tienoolla tiedossa tukiasemaongelmaa vai sainko huollosta uutena viallisen puhelimen?
Mitä olen kokeillut:
-sim kortin uusinta
-puhelimen nollaus
-jatkuvaa pois/päälle kytkeminen
Huvittavinta on se etten pysty testaamaan sim korttia tai puhelinta toisella simillä operaattorilukituksen ja microsimin koon takia.
Mikäs neuvoksi?
-Turo
iPhone 4 verkkoa käytännössä ei lainkaan.
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.