iPhone 4 verkkoa käytännössä ei lainkaan.

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Elikkäs olen TeleFinlandin asiakas.

Keväällä hommasin kytkyllä iPhone 4 + liittymä, jolloin kaikki toimi moitteettomasti lukuunottamatta pieniä rasittavia "kesken puhelun vaihdan 3Gstä pois ja katkaisen puhelun" -tapauksia, joiden vuoksi loppujen lopuksi vein puhelimeni takuuhuoltoon.

2 päivää sitten, tiistaina, hain puhelimeni huollosta ja sain tilalle täysin uuden iPhone 4:sen. Tästä lähtien ei verkko ole toiminut asunnossani käytännössä lainkaan, eli puhelin vain ilmoittaa "ei verkkoa" -> "etsitään..." -> "ei verkkoa".

Muutamat kerrat olen löytänyt verkon parvekkeella ollessani ja heti soittanut asiakaspalveluun josta ei kuitenkaan ole osattu vastata käytännössä yhtään mitään.

Nyt sitten se omituinen osuus: kun menen asunnostani ulos ja arviolta 100m lähimmälle huoltoasemalle päin, näyttää puhelimeni löytävän 3G verkon viellä täydellä kuuluvuudella......

Elikkäs.. Onkos Porvoo Näsi/Peippolan tienoolla tiedossa tukiasemaongelmaa vai sainko huollosta uutena viallisen puhelimen?

Mitä olen kokeillut:
-sim kortin uusinta
-puhelimen nollaus
-jatkuvaa pois/päälle kytkeminen

Huvittavinta on se etten pysty testaamaan sim korttia tai puhelinta toisella simillä operaattorilukituksen ja microsimin koon takia.

Mikäs neuvoksi?

-Turo

1 kommentti

Hei Turokesa: Voimme tällä palstalla käsitellä Soneran asiakkaiden liittymäasioita. Yleisesti ottaen sanoisin, että olet tehnyt kaikki toimenpiteet, joita mekin pyytäisimme tekemään, mikäli kuuluvuuden kanssa on ongelmia. Tele Finlandilta löytyy myös oma Keskustelufoorumi, jonne sinun kannattaa laittaa kysymyksesi niin saat asiaa eteenpäin. Pääset suoraan foorumille tästä.

Vastaa