laajakaista lasku!

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Hei! Minulla on käytössä teidän laajakaista sopimus kk hintaan 20.06e joka on voimassa 29.10.2014 . Syyskuun laskun mukaan hintani on 27.86e niinkuin pitääkin. Marraskuun lasku on kuitenkin taas eri hinnalla 37.94e mistä tulee tämä 10.08e lisämaksu? Olen todella kyllästynyt melkein joka kuukausi olemaan teihin yhteydessä jonkin sortin lasku asian takia ( joko puhelin lasku tai laajakaista ). Minusta on turhauttavaa jos teillä on laskutusasian kanssa ongelmia,että minunkin täytyy siitä kärsiä. Olen tuon marraskuun laskun maksanut ennekuin huomasin tuon suuren hintaeron ,muihin kuukausiin,! Toivon teiltä nyt jonkun laista muutosta asiaan ja jotai korvausta. Olen miettinyt jo operaattorin vaihtoa, sillä en ole tyytyväinen teidän palveluun.

1 kommentti

Minulla samantapainen epäselvyys laskussa.

Tarjoushinta sopimuksessa ja laskuerittelyssä on 29,24e/kk, ja voimassa 11.09.2014 asti. Silti 5.11.2013 tulleen laskun hinta on 35,82e ja sen jälkeiset laskut ovat 40,23e. Mistä nämä numerot oikein tulevat? Normi hinta tarjouksen päätyttyäkään ei olisi sama. Olen näämmä maksanut teille liikaa.

Vastaa