Hei,
Sain 18.7 vihdoin ensimmäisen Soneran laajakaistan laskun ajanjaksolle 24.4-31.5. Laajakaistani aukesi vasta 30.4, joten on asiatonta veloittaa minua päivistä, joina liittymä ei ole ollut vielä auki. Muutenkin koko asiakkuuden alku oli yhtä sählinkiä jatkuvasti muuttuneiden avaamispäivien ja viimehetken peruuntumisten vuoksi vaatien minulta puheluita asiakaspalveluun. Katkaisitte myös aiemman nettisopimukseni 5 päivää ennen kuin Soneran liittymä lopulta aukaistiin, minkä takia jäin täysin yllättäen kokonaan ilman nettiliittymää. Odotan teidän tekevän muutoksen laskuuni ja hyvityksenä aiheuttamastanne harmista olisi kohtuullista saada kuun viimeisen päivän (30.4) kaupanpäälisiksi ilman veloitusta, niin että laskutus lähtisi käyntiin vasta toukokuulta.
Kiitos.
-pii
laskutettu liikaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.