Skip to main content

laskutettu liikaa

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 8 katselukertaa

Hei,
Sain 18.7 vihdoin ensimmäisen Soneran laajakaistan laskun ajanjaksolle 24.4-31.5. Laajakaistani aukesi vasta 30.4, joten on asiatonta veloittaa minua päivistä, joina liittymä ei ole ollut vielä auki. Muutenkin koko asiakkuuden alku oli yhtä sählinkiä jatkuvasti muuttuneiden avaamispäivien ja viimehetken peruuntumisten vuoksi vaatien minulta puheluita asiakaspalveluun. Katkaisitte myös aiemman nettisopimukseni 5 päivää ennen kuin Soneran liittymä lopulta aukaistiin, minkä takia jäin täysin yllättäen kokonaan ilman nettiliittymää. Odotan teidän tekevän muutoksen laskuuni ja hyvityksenä aiheuttamastanne harmista olisi kohtuullista saada kuun viimeisen päivän (30.4) kaupanpäälisiksi ilman veloitusta, niin että laskutus lähtisi käyntiin vasta toukokuulta.
Kiitos.
-pii

3 kommenttia

  • July 23, 2013
Hei pii!

Liittymän kytkemisessä oli tosiaan ollut haasteita. Tehdään tässä tapauksessa niin, että voit jättää huhtikuun osuuden maksamatta ja teen siitä hyvityksen laskullesi.

Toivottavasti yhteys on toiminut alkuhankaluuksien jälkeen ongelmitta. Mukavaa kesänjatkoa!

  • July 23, 2013
Kiitos!
Maksanko laskun niin että miinustan vain saapuneen laskun summasta huhtikuun osion, vai saanko kokonaan uuden laskun?

-pii

  • July 23, 2013
Hei pii!

Miinusta huhtikuun osuus, eli sinulle jää maksettavaa 19,90e. Käytä jo saamasi laskun viitenumeroa. :)