matkapuhelinlaskutus

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 3 katselukertaa

Hei! Vaihdoin matkapuhelinliittymäni kuukausi sitten teille Soneraan. Sain äskettäin ensimmäisen laskuni, jossa kuukausimaksu on sopimuksen mukaisesti ihan oikein 19,90 e, mutta laskutusjakso on 24.6. - 16.7., eli vain kolme viikkoa ja kaksi päivää! Yritin soittaa teille pyytääkseni asian korjaamista, mutta jonotusaika on niin pitkä, että 020 -numeroon soittamalla puhelu tulee varsin kalliiksi. Yritin myös kirjautua soittopyyntölistalle, mutta siellä ei ole yhtään vapaita aikoja. Voitteko korjata asian tätä kautta? Ystävällisin terveisin,

1 kommentti

Hei 27ayrton4!

Liittymän ensimmäinen laskutusjakso voi olla normaalia neljän viikon laskutuskautta lyhyempi tai pidempi. Meillä on 16 eri laskutusryhmää ja avautuessaan liittymät menevät aina johonkin näistä ryhmistä. Ennalta tuota ryhmää ei voi tietää. Jatkossa laskutuskausi kestää sitten aina sen neljä viikkoa, mutta tämä ensimmäinen kausi voi olla pidempi tai lyhyempi.

Ensimmäiseltä laskutuskaudelta käyttämättä jääneet minuutit ja viestit siirretään aina seuraavalle laskutuskaudelle.

Lisää matkapuhelimen laskutuksesta voit lukea ohjeista ja vinkeistä.

Vastaa