ohjelmakirjasto ja tallenteet ei taas vaihteeks näy....


Ilmoittaa viaksi virhekoodi: 611


Ja siis boxi on sammutettu ja piuhat on otettu pois ja laitettu takas, ja modeemi on sammutettu yms....

36 kommenttia

Nyt ei toi taas mikään. Ei vuokraamo, tallenteet eikä ohjelmakirjastot. Kun yrittää laittaa päälle niin tiimalasi tulee ja muuta ei tapahdukkaan. Minuutin tai kahden päästä tulee litania virhekoodeja. Koettakaas nyt saada nää kuntoon. Joka toinen päivä tökkii jollainlailla.
Kaikki taas lomilla Surinalla? Vuorokausi tuli juuri toimimattomuutta täyteen, yrittäkääs nyt heräillä!
Kaikki muut palvelut alhaalla paitsi ilmaiskanavat KotiTV:n puolella. Hyvin te vedätte!
Hei ENQVOL-3 ja Savonkale,

Savonkale: Lisäätkö asiakasnumeron tietoihisi niin voimme tarkistaa tilannetta. Asiakasnumeron lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.

ENQVOL-3: Varmistathan että olet kytkenyt digiboxin Thomsonin keltaiseen ethrenet porttiin. Kokeile myös resetoida Thomson ja Motorola digiboxi.

Thomson resetointi ohje.
Motorola resetointi ohje.

Mikäli ongelma kuitenkin jatkuu, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.
Mikäs nyt on kun ei taas tallenteet avaudu ( yhteysvirhe 525) eikä ohjelmakirjaston sisällöt aukea
( virhekoodi 613)?? on buutattu ja johdot on paikoillaan niinkuin kuuluukin.
Meillä on sama ongelma kuin Seasaltilla. Samat viat ja virhekoodit. Eilisestä (21.8.) alkoi 😞
Hei Seasalt ja Sera,

Lisäisittekö asiakasnumeron tietoihinne, niin voimme selvittää tilannetta.

Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Lisätty asiakasnumero. Edelleen ohjelmakirjastoa ei eilen päässyt käyttämään (HBO). Kanava kuuluu tilaamaamme pakettiin. Virhekoodi 613.
Edelleen ohjelmakirjasto virhekoodi 613 ja omia tallenteita ei pääse katsomaan, virhekoodi 525. Ja on resetoitu. Voisiko joku Soneralta kommentoida?
sera kirjoitti:
Edelleen ohjelmakirjasto virhekoodi 613 ja omia tallenteita ei pääse katsomaan, virhekoodi 525. Ja on resetoitu. Voisiko joku Soneralta kommentoida?


Sama juttu täällä. Toinen päivä jo menossa!
Hei J4GG ja kumppanit!

Tuo on kyllä harmillinen vika ja se on parhaillaan selvityksessä.
Mikäli haluatte nopeuttaa ja helpottaa ongelmanratkontaa pyytäisin teitä tekemään vikailmoituksen.

Kiitos palautteesta ja vaivannäöstänne Soneran palvelujen kehittämiseksi.
Mikäli olitte resetoineet jo Thomsonin ja digiboxin, eikä ongelma ole vielä poistuut, niin olkaahan vikapalveluumme yhteydessä.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.

Vastaa