Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5442 custom-general.kudos
  • 5005 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Apple iPhone 11 & AirPods Pro: Saatavuudet ja toimitukset

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Apple uutuudet 2019 Telia.jpg

 

Tästä ketjusta löydät tietoa Applen tämän vuoden uutuuslaitteiden saatavuuksista ja toimituksista Telialla. Päivitämme tietoa tähän aloituspostaukseen sitä mukaa, kun uutta tietoa tulee. Lue ja seuraa ketjua, kysy halutessasi lisätietoa.

 

Tsekkaa myös nämä:

 

Apple iPhone 11 & iPhone 11 Pro & AirPods Pro

 

Alla olevasta taulukosta näet minkä päivän tilaukset ovat vanhimpia tilauksia, jotka odottavat vielä toimitusta. Toimitusjärjestykseen vaikuttaa se, milloin tilaus on mennyt kokonaisuudessaan järjestelmistämme läpi. Yleensä se tapahtuu aika lailla samantien, joskus se voi käydä erilaisissa tarkastuksissa jne. jolloin tilaus on jonossa vasta sitten siinä kohtaa, kun se on mennyt tilausprosessin läpi kokonaisuudessaan. Huomioithan myös, että saman päivän sisällä voi olla paljon tilauksia jolloin ne voivat olla toimituksessa eri aikaan. Toimitamme laitteet tilausjärjestyksessä, vanhimmasta alkaen sen mukaan, kun saamme Applelta laitteita varastoomme. Saamme uusia eriä toimitukseen viikottain.

 

Kuluttaja-asiakkaiden toimitusten tilanne 13.12. Alla listattuna ne mallit, joita ei saa vielä suoraan hyllystä.

 

Malli / vanhin toimittamaton tilaus

iPhone 11 64GB (PRODUCT)RED 11.12.

iPhone 11 128GB Black 12.12.

iPhone 11 128GB (PRODUCT)RED 12.12.

iPhone 11 256GB Black 12.12.

iPhone 11 256GB White 18.10.

iPhone 11 256GB Purple 12.12.

iPhone 11 Pro 512GB Gold 9.12.


Myyntiin tulevien laitteiden mallit ja hinnat

 

Apple iPhone 11 (Valkoinen / Musta / Vihreä / Keltainen / Violetti / Product Red)  

  • 64GB 829€
  • 128GB 879€
  • 256GB 999€

Apple iPhone 11 Pro (Tähtiharmaa / Hopea / Keskiyönvihreä / Kulta)

  • 64GB 1179€
  • 256GB 1349€
  • 512GB 1579€

Apple iPhone 11 Pro Max (Tähtiharmaa / Hopea / Keskiyönvihreä / Kulta)

  • 64GB 1279€
  • 256GB 1449€
  • 512GB 1679€

Tietoa toimituksista

 

  • Puhelimien ennakkomyynti käynnistyy pe 13.9. klo 15:00 Telian verkkokaupassa, myymälöissä sekä asiakaspalvelussa. Toimitukset käynnistyvät 20.9. jolloin myös ensimmäiset laitteet ovat perillä asiakkailla (postitoimipaikasta riippuen).
  • Lähetämme torstaina 19.9. tekstarin kaikille heille, jotka saavat laitteensa ensimmäisestä erästä. Jos et saa viestiä se tarkoittaa sitä, että toimitus tapahtuu seuraavista eristä.
  • Tuomme 20.9. myyntiin pienen erän laitteita myös seuraaviin Telian Kauppoihin: Vantaa/Jumbo (klo 0900 -->), Helsinki/Itäkeskus (klo 0900 -->), Raisio/Mylly (klo 1000 -->), Espoo/Sello (klo 0900 -->), Tampere/Ratina (klo 1000 -->), Jyväskylä/Seppälä (klo 0900 -->), Turku/Skanssi (klo 1000 -->), Espoo/Iso Omena (klo 1000 -->), Oulu/Limingantulli (klo 1000 -->).
  • 20.9. myymälöihin myyntiin saapuva erä sisältää seuraavat mallit:

     

    - Apple iPhone 11 64GB White / Black / RED

    - Apple iPhone 11 128GB White / Black / RED

    - Apple iPhone 11 Pro 64GB Gold
    - Apple iPhone 11 Pro 256GB Space Grey

    - Apple iPhone 11 Pro Max 256GB Gold

  • Kuten aikaisempinakin vuosina niin uusien puhelimien saatavuus on alkuvaiheessa totuttuun tapaan rajattua. Saamme Applelta viikottain pieniä eriä joista jaamme niitä myyntiin Telia Kauppaan, asiakaspalveluun sekä verkkokauppaan. Jos käy niin, että laitetta ei ole heti toimitukseen tai sitä ei ole kaupan hyllyssä, voit tehdä tilauksen verkkokaupassa tai asiakaspalvelu/Telia Kauppa tekee tilauksen puolestasi ja laitteen toimitus tapahtuu postitse sitten, kun laitetta on saatavilla.
  • Käytämme vain yhtä tilaus- ja toimitusjonoa tarkoittaen sitä, että riippumatta missä tilaus on tehty (Telia Kauppa, asiakaspalvelu, verkkokauppa), tai missä päin Suomea tahansa tilaus on tehty, se on aina yhdessä ja samassa jonossa muiden tilausten kanssa. Puramme tätä yhtä jonoa sitä mukaa, kun eri laitemalleja (muistikokoa ja väriä) saapuu meille varastoon. Telia Kaupoissa ei siis ole omia myymäläkohtaisia kiinnostuslistoja.
  • Tiedotamme saatavuuksista tässä keskustelussa sitä mukaa, kun toimitukset etenevät. Joten seuraa tätä keskustelua niin tiedät, missä mennään. Jos haluat kysyä lisätietoja heitä kysymys tähän ketjuun.

 

Apple Watch Series 5 GPS & GPS + Cellular -kellot

 

Myyntiin tulevien laitteiden mallit ja hinnat

 

12 eri väri- ja rannekevaihtoehtoa

  • Hinnat alkaen 459€

Tietoa toimituksista

 

  • Kellojen ennakkomyynti käynnistyy ensi yönä eli 11-12.9. välisenä yönä. Ihan kaikki mallit, varsinkin GPS-mallit eivät tule meille myyntiin. Series 5 -kellojen toimitukset käynnistyvät 20.9. alkaen. Series 5 Nike+ -kellojen toimitukset käynnistyvät 4.10. alkaen.
  • Lähetämme torstaina 19.9. tekstarin kaikille heille, jotka saavat kellon ensimmäisestä erästä. Jos et saa viestiä se tarkoittaa sitä, että toimitus tapahtuu seuraavista eristä.
  • Uusien laitteiden saatavuus on alkuvaiheessa totuttuun tapaan rajattua. Saamme Applelta viikottain pieniä eriä joista jaamme niitä myyntiin Telia Kauppaan, asiakaspalveluun sekä verkkokauppaan. Jos käy niin, että laitetta ei ole heti toimitukseen tai sitä ei ole kaupan hyllyssä, voit tehdä tilauksen verkkokaupassa tai asiakaspalvelu/Telia Kauppa tekee tilauksen puolestasi ja laitteen toimitus tapahtuu postitse sitten, kun niitä on saatavilla.
  • Käytämme vain yhtä tilaus- ja toimitusjonoa tarkoittaen sitä, että riippumatta missä tilaus on tehty (Telia Kauppa, asiakaspalvelu, verkkokauppa), tai missä päin Suomea tahansa tilaus on tehty, se on aina yhdessä ja samassa jonossa muiden tilausten kanssa. Puramme tätä yhtä jonoa sitä mukaa, kun eri malleja (väri- ja rannekevaihtoehtoja) saapuu meille varastoon. Telia Kaupoissa ei siis ole omia myymäläkohtaisia kiinnostuslistoja.
  • Tiedotamme saatavuuksista tässä keskustelussa sitä mukaa, kun toimitukset etenevät. Joten seuraa tätä keskustelua niin tiedät, missä mennään. Jos haluat kysyä lisätietoja heitä kysymys tähän ketjuun.

 

Uusi Apple iPad

 

Myyntiin tulevien laitteiden mallit ja hinnat

 

Apple iPad (Tähtiharmaa / Hopea / Kulta)

  • 32GB Wi-Fi + Cellular 539€
  • 128GB W-iFi + Cellular 639€

Tietoa toimituksista

 

  • iPadien ennakkomyynti käynnistyy 16.9. kello 0900. Toimitukset käynnistyvät 30.9. alkaen. 
  • Uusien laitteiden saatavuus on alkuvaiheessa totuttuun tapaan rajattua. Saamme Applelta viikottain pieniä eriä joista jaamme niitä myyntiin Telia Kauppaan, asiakaspalveluun sekä verkkokauppaan. Jos käy niin, että laitetta ei ole heti toimitukseen tai sitä ei ole kaupan hyllyssä, voit tehdä tilauksen verkkokaupassa tai asiakaspalvelu/Telia Kauppa tekee tilauksen puolestasi ja laitteen toimitus tapahtuu postitse sitten, kun niitä on saatavilla.
  • Käytämme vain yhtä tilaus- ja toimitusjonoa tarkoittaen sitä, että riippumatta missä tilaus on tehty (Telia Kauppa, asiakaspalvelu, verkkokauppa), tai missä päin Suomea tahansa tilaus on tehty, se on aina yhdessä ja samassa jonossa muiden tilausten kanssa. Puramme tätä yhtä jonoa sitä mukaa, kun eri malleja (väri- ja muistivaihtoehtoja) saapuu meille varastoon. Telia Kaupoissa ei siis ole omia myymäläkohtaisia kiinnostuslistoja.
  • Tiedotamme saatavuuksista tässä keskustelussa sitä mukaa, kun toimitukset etenevät. Joten seuraa tätä keskustelua niin tiedät, missä mennään. Jos haluat kysyä lisätietoja heitä kysymys tähän ketjuun.

 

--

 

Tutustu Applen uutuuksiin:

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

 Telia 5G lähettiläät

Haluatko tietää ja oppia laitteista lisää 

896 vastausta
KoomikkoH
Uusi jäsen
  • 3 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@crazywako@  kirjoitti:

Nyt täytyy myöntää että kilpailijoista poiketen Telialla sivut toimivat miten pitikin. Hienoa! Elisalla meni hetki, mutta DNA on vieläkin jumissa.

Terveisin; tilausvahvistus 15:03


Juuri näin, hyvä Telia!👏 Oma 🍏-tilaus sisällä 15.07 (Vihreä pro 256), kerrottehan jälleen jossain vaiheessa sen kriittisen kellonajan jota ennen tilanneet saavat laitteensa 20.9.? (Per malli tietty)

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5442 custom-general.kudos
  • 5005 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@KoomikkoH@  kirjoitti:
Juuri näin, hyvä Telia!👏 Oma 🍏-tilaus sisällä 15.07 (Vihreä pro 256), kerrottehan jälleen jossain vaiheessa sen kriittisen kellonajan jota ennen tilanneet saavat laitteensa 20.9.? (Per malli tietty)

Yes 💪

 

En ole vielä kertonut tuosta ekan erän toimitusinfosta, tässä on vielä muutamia pieniä detaileja auki mutta heti kun pystyn kertomaan niin kerron tottakai 🍏

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

 Telia 5G lähettiläät

Haluatko tietää ja oppia laitteista lisää 

Tonzah90
Uusi keskustelija
  • 5 custom-general.kudos
  • 13 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Miten tuo tilauksen seuranta elää nykyään? Kun siellä näkyy "Tilaus on vastaanotettu (13.09.2019 15:02:06)" mutta sinne ei ole ilmaantunut ollenkaan tuota "Tilaus on käsittelyssä" -tilaa? Muistaakseni tämä "Tilaus on käsittelyssä" on ilmestynyt ennen vanhaan muutaman minuutin sisään tilauksesta... Kyseessä siis yrityskaupan puolelta tehty tilaus.

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5442 custom-general.kudos
  • 5005 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Tonzah90@  kirjoitti:

Miten tuo tilauksen seuranta elää nykyään? Kun siellä näkyy "Tilaus on vastaanotettu (13.09.2019 15:02:06)" mutta sinne ei ole ilmaantunut ollenkaan tuota "Tilaus on käsittelyssä" -tilaa? Muistaakseni tämä "Tilaus on käsittelyssä" on ilmestynyt ennen vanhaan muutaman minuutin sisään tilauksesta... Kyseessä siis yrityskaupan puolelta tehty tilaus.


Hyvä kysymys! Yrityspuolen verkkokaupasta en osaa heti sanoa, minulla ole siitä omakohtaista kokemusta. Palaan asiaan maanantaina kun asiasta tietävät palaavat töihin.

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

 Telia 5G lähettiläät

Haluatko tietää ja oppia laitteista lisää 

villesaarijarvi
Uusi keskustelija
  • 4 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Katjane@  kirjoitti:

@villesaarijarvi@  kirjoitti:

iPhone 11 pro Telia rahoitus ei skulaa... en pääse eteenpäin tuosta kun valitaan rahoituksen kokonaissummaa, mitä teen??


Päästitkö siis valitsemaan summan ja ehdot hyväksyttyä (ruksi alapuolella olevaan laatikkoon)? Onko Vahvista tilaus -namiska vihreänä?


Pääsin kyllä siihen, mutta en päässyt siitä enään eteenpäin. Mutta otin asiakaspalveluun yhteyttä ja toivotaan että saadaan maanantaina tilausta eteenpäin 🙂 

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5442 custom-general.kudos
  • 5005 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Tonzah90@  kirjoitti:

Miten tuo tilauksen seuranta elää nykyään? Kun siellä näkyy "Tilaus on vastaanotettu (13.09.2019 15:02:06)" mutta sinne ei ole ilmaantunut ollenkaan tuota "Tilaus on käsittelyssä" -tilaa? Muistaakseni tämä "Tilaus on käsittelyssä" on ilmestynyt ennen vanhaan muutaman minuutin sisään tilauksesta... Kyseessä siis yrityskaupan puolelta tehty tilaus.


Sain tähän liittyen lisätietoa, ja lyhyesti sanottuna emme ole tehneet tilauksenseurantaan muutoksia. Kertomasi perusteella olet todennäköisesti tilannut uuden puhelimen palvelulaitteena, jolloin tilauksenseurantaan ei päivity ikävä kyllä tilauksen eteneminen samalla tavalla kuin tilauksissa, joissa laite maksetaan kertamaksulla. Toimitus kuitenkin tapahtuu normaalisti ja aikataulullisesti yhtä nopeasti.

 

Osuiko arvaus oikeaan, tilasit uuden iPhonen 24kk palvelulaitteena?

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

 Telia 5G lähettiläät

Haluatko tietää ja oppia laitteista lisää 

Toolmu
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Milloin voidaan odottaa ensimmäisen erän saatavuustietoja?

Tonzah90
Uusi keskustelija
  • 5 custom-general.kudos
  • 13 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Jes, palvelulaitteella mennään! Tänään tulikin vahvistus että tilaus on käsitelty ja odottaa toimitusta 💪🏻👌.

 

Voin suositella muillekin palvelulaitteita! Selkeä sopimus ja hinnoittelu vakuutuksineen päivineen 

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5442 custom-general.kudos
  • 5005 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Toolmu@  kirjoitti:

Milloin voidaan odottaa ensimmäisen erän saatavuustietoja?


Palaan tähän kunhan muutama detaili on vielä lyöty lukkoon 🙂

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

 Telia 5G lähettiläät

Haluatko tietää ja oppia laitteista lisää 

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5442 custom-general.kudos
  • 5005 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@KoomikkoH & @Toolmu ja muut:

 

Kaikki uuden iPhonen tilanneet, jotka saavat laitteensa ensimmäisestä erästä, saavat meiltä torstaina tekstarin. Torstai on siis the päivä jota kannattaa väijyä tiiviimmin. Ja ensimmäiset laitteet ovat perillä siis perjantaina, postitoimipaikasta riippuen 🍏

 

Jos viestiä ei kuulu niin tarkoittaa sitä, että laite toimitetaan sitten seuraavista eristä.

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

 Telia 5G lähettiläät

Haluatko tietää ja oppia laitteista lisää