Apple ja uudet iPhone 7 ja iPhone 7 Plus -puhelimet


Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22
  • Yhteisömanageri
  • 10345 kommenttia

 


  


Klaanissa seurattiin eilen tiiviisti Applen julkistustilaisuutta. Parituntisen tilaisuuden aikana Apple esitteli uudet iPhone 7 ja iPhone 7 Plus -puhelimet sekä uuden Apple Watch -kellon mallinimeltään Series 2.


 


Uuden iPhonen ennakkomyynti alkaa 9.9. klo 10.01 Soneran verkkokaupassa sekä Sonera Kaupassa. Toimitukset käynnistyvät 16.9.


 


Oman iPhone 7:n voit tilata Soneran verkkokaupasta..


 


Miltä Applen eiliset julkaisut vaikuttavat sinun mielestäsi, mikä kolahti erityisesti?


 


---


 


Uusi iPhone, iPhone 7 ja iPhone 7 Plus


  



  • iPhone 7 on kooltaan 4,7", iPhone 7 Plus 5,5"

  • Molemmissa malleissa muistia 32GB / 128GB / 256GB

  • Ulkonäkö: korkeakiiltoinen viimeistely

    • Väreinä Kulta, Hopea, Ruusukulta, Musta ja Peilimusta (Peilimusta vain 128GB ja 256GB -malleissa)



  • Muokattava Home-näppäin (Home / multitasking / Siri / Accesibility / Touch ID / Reachability / Apple Play)

  • Vesi- ja pölytiivis (IP67)

  • Kamera: Optinen kuvanvakain / aukko f1.8 / nopea 12Mpix kenno / Quad led -salama / RAW-tiedostot / 7Mpix Facetime HD -etukamera

  • iPhone 7 Plussan kamera sisältää kaksi kameraa/linssiä: laajakuva ja tele. Voit zoomata kuvia paremmin kuin ennen, tai voit blurrata taustan kuten järkkärillä otetuissa kuvissa. "Blurraus-ominaisuus" tulee myöhemmin päivityksellä 7 Plussan omistajille

  • Näyttö: Uusi retina-näyttö on 25% kirkkaampi kuin aikaisemmin, se toistaa värit paremmin ja siinä 3D-kosketus

    • Instagramiin tulee uusi filtteri joka näyttää värit paremmin kuin aikaisemmin



  • Ääni: Stereokaiuttimet. Yksi alhaalla, toinen yläreunassa. Kuulokkeet liitetään Lightning-liitäntään. Mukana tulee 3,5mm stereoplugi-adapteri jotta voit käyttää mitä tahansa kuulokkeita

  • Langattomuus: Apple AirPods; langattomat korvanapit. 5h toiminta-aikaa ilman latausta. Voit vaihtaa lennosta myös Apple Watchin kanssa

  • Apple Pay: Tulossa käyttöön ympäri maailmaa

  • Suorituskyky: Nopein puhelin maailmassa. A10 Fusion 64bit -prosessori. 120x nopeampi kuin ensimmäinen iPhone. Käyttää 1/5 vähemmän virtaa. Grafiikan osalta 240x nopeampi kuin alkuperäinen iPhone.


 


Uudessa iPhonessa on pisin akunkesto iPhonessa koskaan:



  • Wireless Audio iPhone 7 40h / 7 Plus 60h

  • Wireless Video iPhone 7 13h / 7 Plus 14h

  • Wifi-selailu iPhone 7 14h / 7 Plus 15h

  • LTE selailu iPhone 7 12h / 7 Plus 13h

  • 3G selailu iPhone 7 12h / 7 Plus 13h

  • 3G puhe iPhone 7 14h / 7 Plus 21h


iPhone 7 hinta alkaen 649 dollaria (USA:ssa), iPhone 7 Plus hinta alkaen 769 dollaria (USA:ssa)


 


 


Uusi vesitiivis Apple Watch, Series 2


  



  • 2x nopeampi prosessori

  • 2x kirkkaampi näyttö


kuin edeltäjässä ja siinä on myös sisäänrakennettu GPS.


 


Uusi Series 2 sisältää useita eri rannekkeita ja kuorivaihtoehtoja (alumiini/ruostumaton teräs/keraaminen)


 


Series 2 -kellon hinta on 369 dollaria (USA:ssa)


 


 


Uusi Apple Watch Nike+


 



  • tehty yhdessä Niken kanssa ja se on suunniteltu juoksijoille

  • hinta on 369 dollaria (USA:ssa)


 


162 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Oisko tässä osviittaa hinnoista ;) http://www.iltalehti.fi/digi/2016090722277272_du.shtml

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Saas nährä  :)

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16
Ei ongelmaa jos on rahaa pistää puhelimeen... Kyllä laadusta kannattaa maksaa.

valittevasti en ostaa enää älypuhelin yli 300€ ja kuule mä olen hullu Applesta ja sen tuotteet koko ajan

jos mä laskin mitä olen maksanut tähän asti se ois auttanut mua niin paljon tämmönen määrä raha!

Applen puhelimet ovat liian kalliit ja kaikki on kallis mikä ne tekevät!

mä ostin 2g ja 3g ja 4 , 4s, 5, 5s , 6plus , 6s ja 6s plus, sen lisäksi oli ne liitymät parhat mitkä oli tarjottu tässä maassa eli yht. varmaan meni tuhansia euroja plus Macbook pros ja iPadit ja TV 

aika paljon raha meni

mä on kyllästynyt ja laitan minun raja nyt!  en ostaa! enkä ostaa enää kunnes tämä hinta laskee ne rajusti!

Hello Android se on aikuistunut ja voi luottaa ehkä enemmän nyt

Terv,

Muhis

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Täytyy kyllä myöntää, että Apple tulee menestymään heikolla tuloksella. Hinta-laatusuhde ei ole ikinä toiminut odotetulla tavalla :smileyvery-happy:

Koittakaahan saada verkkokauppanne toimimaan...

 juuu pyritään saamaan homma rullaamaan. Tällä hetkellä tosiaan on hippasen haasteita, nää on tiedossa! :) 

Jotenkin tämä tuli vissiin taas yllätyksenä? Nyt oon yrittäny puoli tuntia päästä tuosta rahoitustietojenhaku.aspx sivusta eteenpäin.

 

Jokohan vuoden päähän osaisitte varautua tilaamalla tarpeeksi rautaa rajalle?

Saisko yrityspuolelle lisää iphone 7 plus 128/256, kiitos!

Taidan joutua luovuttamaan. Kolme tuntia eikä vieläkään tilausta läpi...:smileysad:

Kunniamerkki +2

Onko teillä tietoa, milloin saatte saldoja noihin puhelimiin? Terveisin nimimerkki liikkeen listalla ekana iPhone 7 Plus 128Gb ja mattamusta...

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

Tällä hetkellä ei ole vielä tarkkoja päivämääriä tiedossa, milloin laitteita saadaan lisää. Ensimmäinen erä siis lähtee toimitukseen 16.9. ja toivotaan toki, että laitteita toimitetaan tänne Suomeenkin mahdollisimman suuria eriä. Maltti on valttia! :)

Jos ne lähtee postiin vasta 16.9 niin kukaan ennakkotilannut ei siis luuria saa 16.9? Ainakin oma kokemus on että ei ikinä ole postissa tullut samana päivänä postitettu paketti, kirje.

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

Muotoilin asian ehkä vähän epäselvästi, mutta ensimmäiset laitteet on asiakkailla perillä jo 16.9. Loput näistä myydyistä laitteista on perillä sitten seuraavan viikon aikana.

Uuden iPhonen ennakkomyynti alkaa 9.9. klo 10.01 Soneran verkkokaupassa sekä Sonera Kaupassa. Toimitukset käynnistyvät 16.9.niin tämä on teidän otsikko, olen tilannut joo 9.9 klo 10:05. Mutta tänään kävin kaupassa. Myyjä sano että ei oo yhtään plus mallia.
Kunniamerkki +14
Soneran verkkokauppa näyttää, että pienempiä iPhone 7 malleja on tilattavissa heti, mutta 7 Plus mallit ovat noin kolmen viikon toimitusajalla, eli varaudu odottelemaan vielä hetki.

Tuli muuten verkkokaupan jumituksesta tämä kuuden vuoden takainen uutinen mieleen, koskahan siellä osataan varautua?

 

http://www.itviikko.fi/uutiset/2010/08/03/jarjestelmavika-pisti-soneran-iphone-toimitukset-uusiksi/201010685/7

 

Miten tuo ennakkotilaus muuten toimi, ehdin kuin ehdinkin saada tilauksen sisään kun luki sivulla "muutama jäljellä", ja nyt tilauksessa lukee "tilaus on käsittelyssä". Niin oliko tuossa tilausjärjestelmässä oikeasti tieto minkä verran luureja tulee saataville, vai joutuuko nyt odottelemaan peilimustaa plussaa jouluun? :smileylol:

Ennakkomyyntiin avattiin sellaisia versioita laitteista, jotka toimitusennusteen mukaan päästäisiin toimittamaan heti myynnin aloituspäivänä tai mahdollisimman pian aloituksesta.

Aivan kaikki laitteet eivät kuitenkaan ehtineet saapumaan meille ensimmäisessä erässä, joten osa suosituimmista versioista jäi jälkitoimitukseen.


Lisää tavaraa on kuitenkin luvassa heti ensi viikolla, jolloin pääsemme myös jatkamaan ennakkotilausten toimituksia.
Onko uutta tietoa milloin plussaa malleja alkaisi tulemaan?

Vielä ei ole uutta tietoa 7 Plus-mallien saatavuudesta :smileyfrustrated: Ennakkovaratut laitteet lähetetään tilausjärjestyksessä asiakkaille sitä mukaa kun tavaraa vaan saadaan meille päin.

Saako asiakaspalvelusta mitään infoa, että saako oman puhelimen seuraavassa erässä tai mitään suuntaa antavaa?
Ei, se sanoi että pitää odottaa viestiä. Heillä ei oo yhtään tietoa. Ei voi mitää.muuta kuin odotellaan.

Elisan palsta luin niin Elisa ainakin saanut plussia tänään toimitukseen. Miten Soneralla? Ei näy kuin käsittelyssä edelleen.

Tuleeko iPhone 7 plussia kauppoihin milloin, vai onko netistä tilanneet etusijalla?

Ennakkotilaajat ovat etusijalla :smileyhappy:

Vastaa