peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
57891 Jäsentä
161347 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

Kake sovellus ios

Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎27-06-2018
Kirjoituksia: 5
1/12

Kake sovellus ios

Mikä riivaa kake sovellusta, ei löydä digiboksia ollenkaan. Ollaan samassa verkossa ja resetoitu on moneen kertaan. Boksi on tuo arrow joku... Toimiiko muilla?

11 vastausta
Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 3 047
2/12

Vs: Kake sovellus ios

Hei @TimoHaapio!

Kokeilin äsken Kake äppiä iPhonella ja sama juttu minulla, ei löytänyt digiboksia 🤔 (Arris).

Pitäisiköhän laittaa vikatiedotetta?

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎27-06-2018
Kirjoituksia: 5
3/12

Mä olen ollut telian asiakas nyt pari kuukautta, eikä ole ikinä toiminut minulla, myöskään androidista ei löydä.

0 tykkäystä
Lady
Lady
4/12

@TimoHaapio@  kirjoitti:

Mä olen ollut telian asiakas nyt pari kuukautta, eikä ole ikinä toiminut minulla, myöskään androidista ei löydä.

Minäpä laitan viestiä eteenpäin Telialle.

#koskamävoin
0 tykkäystä
Asiantuntija
Asiantuntija
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 546
5/12

Tehty vikailmoitus asiasta nyt aamusta, jotakin hämminkiä siellä nyt on. Korjataan tilanne asap Hymiö Onnellinen

Asiantuntija
Asiantuntija
Kirjoituksia: 546
6/12

@TimoHaapio ja @kiisseli67 Nyt kannattaa kokeilla, että Kake-sovellus poistetaan puhelimesta ja ladataan AppStoresta Kaken uusin versio. 

0 tykkäystä
Lady
Lady
7/12

Ei toimi Kake iPhone SE puhelimessa vieläkään, kun ei löydä Arris 4302W digiboksia vaikka samassa verkossa on.

IMG-20180903-WA0008.jpg

Onkohan tässä jotain tekemistä sillä kun on AIPTV boksi ja siihen on Ruwido kaukosäädin olemassa?

#koskamävoin
0 tykkäystä
Highlighted
Asiantuntija
Asiantuntija
Rekisteröitynyt: ‎14-01-2015
Kirjoituksia: 531
8/12

@kiisseli67, Kake-sovellus vaatii, että käytössä on Telia TV digiboksi laajakaistalla. Telia TV digiboksi (eli aIPTV) -palvelussa Kake ei toimi.

Viestistä saa tykätä, jos se on hyvä, ja merkata ratkaisuksi, jos auttoi ongelmassasi. Hymiö Onnellinen Telia.fi -sivulla hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi milloin tahansa. Chat-yhteys asiakaspalveluumme 24/7

Lady
Lady
9/12

@Pekka_Koo@  kirjoitti:

@kiisseli67, Kake-sovellus vaatii, että käytössä on Telia TV digiboksi laajakaistalla. Telia TV digiboksi (eli aIPTV) -palvelussa Kake ei toimi.

Voisiko tuon tiedon päivittää myös tuonne Appstoreen ja Play kauppaan (kokeilin myös Android puhelimeen) Hymiö Silmänisku

#koskamävoin
Moderaattori
Moderaattori
Kirjoituksia: 790
10/12

Ehdottomasti voisi! Laitoin viestiä sovelluksesta vastaavalle että päivittävät infot ajantasalle. Kiitokset sinulle huomiosta Hymiö Onnellinen

Telia Yhteisö on nyt myös Laiteyhteisö.jpg