Mobiilivarmenteeni ei toiminut ja otin yhteyttä chatin kanssa. Kävimme läpi kaikki asiat, uudellenkäynnistymiset ja muita mobiilivarmenteella kirjautumisella toimivia sivuja (Kanta.fi esim.). Mutta ei saatu toimimaan. Chatin Tiina sanoi, että laittaa vian selvityksen eteenpäin ja he ottavat yhteyttä, kun saavat vian korjattua. Tekstari tulikin ja mobiilivarmenne toimi taas.
Kysyin vastaustekstarilla mikä oli syy toimimattomuuteen. Vastauksena tuli "Vikailmoituksenne on käsitelty ja Mobiilivarmenne toimii. Se tieto riittänee tällä erää". Pyysin kuitenkin uudestaan tarkempaa tietoa, koska en haluaisi käydä koko prosessia seuraavalla kerralla läpi. Voisin sanoa chatille, että tämä oli vikana viimeksi, niin säästyisi aikaa seuraaville chattäilijöille. Vastausta ei ole tullut. Onko Telialla tämmöinen ohje, että vikojen syyt salataan, ettei imago kärsi?