Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Rosbal77
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Telia kaupan näytönohjaimet

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei

 

Olisiko mahdollista tarkistaa/kilpailuttaa teillä myynnissä olevat tietokonekomponentit-näytönohjaimet?

Tällä hetkellä hinnat ovat kovin korkealla verrattuna kilpailijoihin.

 

Lisäksi toivoisin teille myyntiin tulevan uudet RTX-3000 sarjan näytönohjaimet.

173 vastausta
siperiada55
Kommentaattori
  • 19 custom-general.kudos
  • 62 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@MinnaLN@  kirjoitti:

@siperiada55@  kirjoitti:

Menneen vuoden puolella asiakaspalvelusta vastattiin asiakkaille ASUS 3080 Strixin saatavuudesta kysymyksiin milloin toimitetaan esimerkiksi "pian" ja "kohta".  

 

Kysyjille on myös tarjottu toimituspäiviksi vaihtelevia päiviä, muun muassa Jouluaattoa ja Aprillipäivää (kalenteripäivinä). Miten tähänkin pitää suhtautua? Minusta se haisee silkalta kettuilulta.

 

Muutama kysymys johon haluan vastauksen.

 

1. Kun tilasin aikoinaan mainitun kortin, niitä oli sivujenne mukaan muutama jäljellä. Mistä ne olivat jäljellä kun teillä ei ole todellisuudessa ollut odotuskuukausien aikana kortin korttia?


STRIX-RTX3080-O10G kohdalla tiedoissamme oli harmillisesti jonkun tovin väärätieto. Kettuilla ei ole tarkoitus.

 

Tällä hetkellä näytönohjaimien tilanne on mikä on, ei saatavuutta eikä tarkempaa toimituspäivää ole vielä vahvistettu. Tästä on nyt laitettu valmistajan suuntaan kysymystä mikä on päivän tilanne ja palataan siitä vastauksesta tähän ketjuun.


1. Mikäli tuotetta on varastossamme, tulee verkkokaupassamme lukea ”Varastossa” ja toimitusaika 1-2 arkipäivää. Mikäli tiedetään että tavaraa on tulossa meille x erä vahvistettuna päivänä, voi olla ilmoitettuna ”vain muutama tilattavissa” ja toimitus ilmoitettuna jollekin päivälle. Mahdollisuus tilata täytyisi kuitenkin loppua siihen, kun erästä ei enää riitä. Minkä kortin sinä tilasitkaan?

 


@siperiada55@  kirjoitti:

2. Mihin asiakaspalvelun antamat vaihtelevat toimituspäivät perustuvat? (Kysyjille annetaan vaihtelevia vastauksia.)


2. Toimitusarviot perustuvat meidän järjestelmissä oleviin tietoihin. Tiedoissa on täytynyt olla virhe, jos arviot ovat poikenneet toisistaan.

 


@siperiada55@  kirjoitti:

3. Miksi Telia ei aktiivisesti informoi asiakkaitaan toimitusten tilanteesta tai sen muuttumisesta? (Yksi tekstiviesti on tullut "pian" tulevasta kortista, jossa toimitushaaruukka heitettiin tammi-maaliskuulle,)


3. Olen samaa mieltä, että poikkeamista toimituksissa olisi syytä tiedottaa hieman paremmin tilaajille. Tätä on toivottu ja tein tästä vielä uuden palautteen.

 


@siperiada55@  kirjoitti:

4. Miltä toimittajalta kortit ovat teille tulossa?


4. Tarkoitatko, että saammeko laitteet laitevalmistajalta vai jostain muualta? Koitanpa kysyä ja palataan tähän vielä.

 


@siperiada55@  kirjoitti:

5. Kuinka monta odottajaa kunkin 3000 sarjan kortissa on jonossa?


5. Tätä tietoa ei ole mahdollista kertoa ulospäin.

 


@siperiada55@  kirjoitti:

6. Miten aiotte parantaa viestintäänne ja asiakaspalveluanne näiden korttien osalta? (Eräälle kysyjälle annettu vastaus on aivan luokaton:  "Asiakkaat tulevat kuitenkin saamaan meiltä viestin sitten, kun tilaus lähtee toimittumaan.")


6. Niin kun ihmettelitkin, miksi ei ole tullut paremmin viestiä, jos tuotetta ei voida toimittaa niin viestinnän parantaminenhan olisi yksi. Tietoa näiden näytönohjaimien saatavuudesta on syytä viedä asiakaspalveluumme eteenpäin, kiitos palautteesta.


Kysymykseesi vastaus: Tilasin ROG Strix RTX 3080 O10G Gaming - kortin.

 

Lisäkysymykset: Mikä väärä tieto sivuillanne on ollut ja milloin? Miksi väärästä tiedosta ei ole tiedotettu?

siperiada55
Kommentaattori
  • 19 custom-general.kudos
  • 62 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@AaTanja@  kirjoitti:

@anari@  kirjoitti:


Aikookohan Telia konkreettisesti parantaa viestintäänsä/järjestelmiään tältä osin muutenkin, kuin mainitsemalla "viestinnän olisi syytä olla hieman parempaa"? Vaikuttaa varmasti siihen, kuinka innokkaasti teiltä kortteja tilataan jatkossa, koska näin kalliisiin tuotteisiin rahojen kiinni laittaminen ilman mitään järkevää tietoa saatavuudesta kuukausiin ei kovin hyvältä kuulosta.


Viestinnän nykykuvio ja sen haasteet on meillä tiedostettu, ja Yhteisö toimii erittäin hyvänä asiakaskunnan äänitorvena. Viemmekin viestiä sen vuoksi tiuhaan eteenpäin oikeille tahoille, myös tässä asiassa. 


Kun mikään ei ole tiedottamisessa muuttunut, ei näytä "oikeita tahoja" paljon kiinnostavan "nykykuvio ja sen haasteet" vaikka "viestiä viedään tiuhaan eteenpäin".

SaJoonas
Moderaattori
Moderaattori
  • 293 custom-general.kudos
  • 636 custom-general.replies
  • 69 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@siperiada55@  kirjoitti:
Kysymykseesi vastaus: Tilasin ROG Strix RTX 3080 O10G Gaming - kortin.

 

Lisäkysymykset: Mikä väärä tieto sivuillanne on ollut ja milloin? Miksi väärästä tiedosta ei ole tiedotettu?


Näyttiksen tilanneille asiakkaille on lähtenyt joulukuussa tiedotteet, jossa kerrotaan toimituksen viivästymisestä. Pyrimme aina tiedottamaan asiakkaitamme, jos tilatun tuotteen toimitusaikaan tulee muutoksia tai tuotetta ei jostain syystä ole tulossa lisää varastolle.

Sivuillamme on ollut virheellistä tietoa näytönohjaimen saatavuuteen ja arvioituun toimitusaikaan liittyen. Tilauksen ei normaalissa tilanteessa pitäisi olla mahdollista, jos tavaraa ei ole varastolla ja uuden erän saapumisesta ei ole tietoa. Laitevalmistajalle on laitettu viime viikolla kyselyä tämänhetkisestä tilanteesta.

GTX_2018
Uusi keskustelija
  • 3 custom-general.kudos
  • 8 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@SaJoonas@  kirjoitti:

@siperiada55@  kirjoitti:
Kysymykseesi vastaus: Tilasin ROG Strix RTX 3080 O10G Gaming - kortin.

 

Lisäkysymykset: Mikä väärä tieto sivuillanne on ollut ja milloin? Miksi väärästä tiedosta ei ole tiedotettu?


Näyttiksen tilanneille asiakkaille on lähtenyt joulukuussa tiedotteet, jossa kerrotaan toimituksen viivästymisestä. Pyrimme aina tiedottamaan asiakkaitamme, jos tilatun tuotteen toimitusaikaan tulee muutoksia tai tuotetta ei jostain syystä ole tulossa lisää varastolle.

Sivuillamme on ollut virheellistä tietoa näytönohjaimen saatavuuteen ja arvioituun toimitusaikaan liittyen. Tilauksen ei normaalissa tilanteessa pitäisi olla mahdollista, jos tavaraa ei ole varastolla ja uuden erän saapumisesta ei ole tietoa. Laitevalmistajalle on laitettu viime viikolla kyselyä tämänhetkisestä tilanteesta.


Minulle ei ole saapunut mitään tiedotetta. Olen joutunut erikseen tiedustelemaan asiaa itse joka ainoa kerta. Näytönohjaimen toimitus luvattiin ensin 4.12, joka siirrettiin 10.12 ja tämän jälkeen se siirrettiin 17.12 jonka jälkeen toimitus siirrettiin vielä 31.12. Tämän jälkeen ilmoitettiin vain, että "valitettavasti emme pysty kertomaan tarkempaa toimitusaikaa enää".

 

Kerrassaan surkeaa toimintaa Telialta.

Edit SaJoonas: muokattu teksti quoten yläpuolelta pois

MinnaLN
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 128 custom-general.kudos
  • 502 custom-general.replies
  • 31 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@GTX_2018@  kirjoitti:

@SaJoonas@  kirjoitti:

@siperiada55@  kirjoitti:
Kysymykseesi vastaus: Tilasin ROG Strix RTX 3080 O10G Gaming - kortin.

 

Lisäkysymykset: Mikä väärä tieto sivuillanne on ollut ja milloin? Miksi väärästä tiedosta ei ole tiedotettu?


Näyttiksen tilanneille asiakkaille on lähtenyt joulukuussa tiedotteet, jossa kerrotaan toimituksen viivästymisestä. Pyrimme aina tiedottamaan asiakkaitamme, jos tilatun tuotteen toimitusaikaan tulee muutoksia tai tuotetta ei jostain syystä ole tulossa lisää varastolle.

Sivuillamme on ollut virheellistä tietoa näytönohjaimen saatavuuteen ja arvioituun toimitusaikaan liittyen. Tilauksen ei normaalissa tilanteessa pitäisi olla mahdollista, jos tavaraa ei ole varastolla ja uuden erän saapumisesta ei ole tietoa. Laitevalmistajalle on laitettu viime viikolla kyselyä tämänhetkisestä tilanteesta.


Minulle ei ole saapunut mitään tiedotetta. Olen joutunut erikseen tiedustelemaan asiaa itse joka ainoa kerta. Näytönohjaimen toimitus luvattiin ensin 4.12, joka siirrettiin 10.12 ja tämän jälkeen se siirrettiin 17.12 jonka jälkeen toimitus siirrettiin vielä 31.12. Tämän jälkeen ilmoitettiin vain, että "valitettavasti emme pysty kertomaan tarkempaa toimitusaikaa enää".

 

Kerrassaan surkeaa toimintaa Telialta.

Edit SaJoonas: muokattu teksti quoten yläpuolelta pois


Olen pahoillani puolestani, että et ole saanut joulukuussa tuota ilmoitusta. RTX-näytönohjainsarjan saatavuuksien suhteen tilanne on ollut hankala, tulevien erien koosta ei ole tietoa. Tällä viikolla meiltä tullaan käymään valmistajan kanssa keskustelua tilanteen ratkomiseksi, vaan toki juuri nyt tyhjästä on paha nyhjäistä. Laitoin viestiä palautteena, että tilausten tehneiden olisi hyvä saada viestillä tietoa jos ja kun arviota tulevista eristä tulee.

Telia Yhteisön moderaattori | iOS | PC | Nintendo | ( ͡° ͜ʖ ͡°)

MMALINEN
Vakiokalustoa ☆☆
  • 90 custom-general.kudos
  • 498 custom-general.replies
  • 9 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Mun mielestäni  olisi asiakkaiden kannalta parempi  että telia ei  tekisi mitään arviota   toimitusajoista kun näytönohjaimista ja  peliohjaimista on niin suuri  kysyntä yleisesti  tällähetkellä  että toimitukset on  tulevaisuudessa  ettei tuu pettymyksiä .

 

GTX_2018
Uusi keskustelija
  • 3 custom-general.kudos
  • 8 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@MMALINEN@  kirjoitti:

Mun mielestäni  olisi asiakkaiden kannalta parempi  että telia ei  tekisi mitään arviota   toimitusajoista kun näytönohjaimista ja  peliohjaimista on niin suuri  kysyntä yleisesti  tällähetkellä  että toimitukset on  tulevaisuudessa  ettei tuu pettymyksiä .

 


Ongelma lähti juuri siitä, että tilatessa Telian sivuilla kerrottiin että kyseistä tuotetta on saatavilla heiltä. Tällä tavoin he huijasivat asiakkaita omaan tilausjonoonsa vaikkei heillä ollut mitään tuotteita edes olemassa.

HerraQ
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@MinnaLN@  kirjoitti:

@GTX_2018@  kirjoitti:

@SaJoonas@  kirjoitti:

@siperiada55@  kirjoitti:
Kysymykseesi vastaus: Tilasin ROG Strix RTX 3080 O10G Gaming - kortin.

 

Lisäkysymykset: Mikä väärä tieto sivuillanne on ollut ja milloin? Miksi väärästä tiedosta ei ole tiedotettu?


Näyttiksen tilanneille asiakkaille on lähtenyt joulukuussa tiedotteet, jossa kerrotaan toimituksen viivästymisestä. Pyrimme aina tiedottamaan asiakkaitamme, jos tilatun tuotteen toimitusaikaan tulee muutoksia tai tuotetta ei jostain syystä ole tulossa lisää varastolle.

Sivuillamme on ollut virheellistä tietoa näytönohjaimen saatavuuteen ja arvioituun toimitusaikaan liittyen. Tilauksen ei normaalissa tilanteessa pitäisi olla mahdollista, jos tavaraa ei ole varastolla ja uuden erän saapumisesta ei ole tietoa. Laitevalmistajalle on laitettu viime viikolla kyselyä tämänhetkisestä tilanteesta.


Minulle ei ole saapunut mitään tiedotetta. Olen joutunut erikseen tiedustelemaan asiaa itse joka ainoa kerta. Näytönohjaimen toimitus luvattiin ensin 4.12, joka siirrettiin 10.12 ja tämän jälkeen se siirrettiin 17.12 jonka jälkeen toimitus siirrettiin vielä 31.12. Tämän jälkeen ilmoitettiin vain, että "valitettavasti emme pysty kertomaan tarkempaa toimitusaikaa enää".

 

Kerrassaan surkeaa toimintaa Telialta.

Edit SaJoonas: muokattu teksti quoten yläpuolelta pois


Olen pahoillani puolestani, että et ole saanut joulukuussa tuota ilmoitusta. RTX-näytönohjainsarjan saatavuuksien suhteen tilanne on ollut hankala, tulevien erien koosta ei ole tietoa. Tällä viikolla meiltä tullaan käymään valmistajan kanssa keskustelua tilanteen ratkomisesti, vaan toki juuri nyt tyhjästä on paha nyhjäistä. Laitoin viestiä palautteena, että tilausten tehneiden olisi hyvä saada viestillä tietoa jos ja kun arviota tulevista eristä tulee.


Ei valitettavasti ole ainoa, kuka ei ole tuota viestiä saanut. Itse kuulun kanssa siihen ryhmään joka ei mitään viestiä ole saanut. Tilatessani sivuilla oli tieto että tuotetta on vielä jäljellä, mutta eipä tainnut pitää tuo tieto paikkaansa. Ainoa tieto minkä olen saanut on ollut että 4.12. alkaa toimitukset ja tämän jälkeen olen kerran itse erikseen kysynyt asiakaspalvelusta tilauksen perään. Vastauksena sain aika ympäripyöreän "tuskin tänä vuonna" (tämä siis joulukuun puolessa välissä). Sille ei mitään voi jos tuotteita ei saa valmistajilta - mutta tästäkin asiasta voisi hyvin tiedottaa huomattavasti paremmin. Kaikki tieto on parempaa kuin ei tietoa ollenkaan ("ei tarkempaa tietoa" on myös tieto). 

MinnaLN
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 128 custom-general.kudos
  • 502 custom-general.replies
  • 31 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@GTX_2018@  kirjoitti:

@MMALINEN@  kirjoitti:

Mun mielestäni  olisi asiakkaiden kannalta parempi  että telia ei  tekisi mitään arviota   toimitusajoista kun näytönohjaimista ja  peliohjaimista on niin suuri  kysyntä yleisesti  tällähetkellä  että toimitukset on  tulevaisuudessa  ettei tuu pettymyksiä .

 


Ongelma lähti juuri siitä, että tilatessa Telian sivuilla kerrottiin että kyseistä tuotetta on saatavilla heiltä. Tällä tavoin he huijasivat asiakkaita omaan tilausjonoonsa vaikkei heillä ollut mitään tuotteita edes olemassa.


Tarkoituksena ei varmasti ollut huijata ketään meidän tilausjonoon. Kädet ylös sen puoleen, että virhe sivuilla oli tovin joka sittemin korjattiin. Uusia tilauksia ei tällä hetkellä oteta lainkaan.


@HerraQ kirjoitti:
Ei valitettavasti ole ainoa, kuka ei ole tuota viestiä saanut. Itse kuulun kanssa siihen ryhmään joka ei mitään viestiä ole saanut. Tilatessani sivuilla oli tieto että tuotetta on vielä jäljellä, mutta eipä tainnut pitää tuo tieto paikkaansa. Ainoa tieto minkä olen saanut on ollut että 4.12. alkaa toimitukset ja tämän jälkeen olen kerran itse erikseen kysynyt asiakaspalvelusta tilauksen perään. Vastauksena sain aika ympäripyöreän "tuskin tänä vuonna" (tämä siis joulukuun puolessa välissä). Sille ei mitään voi jos tuotteita ei saa valmistajilta - mutta tästäkin asiasta voisi hyvin tiedottaa huomattavasti paremmin. Kaikki tieto on parempaa kuin ei tietoa ollenkaan ("ei tarkempaa tietoa" on myös tieto).

Tervetuloa Yhteisöön @HerraQ
Varmaan alkujaan eriä odotettiin saapuvaksi, vaan tilanne siirtyi ja nyt ollaan tässä, että tietoa tulevista eristä ei ole. 😐 Tämän tiedon olisi täytynyt päivittyä sivuillemme nopeampaa ja niin kun laitoit "ei tarkempaa tietoa" on myös tieto. Niin kun tuohon ylemmäs vastasinkin, että tällä hetkellä tilauksia ei oteta. Kysyntä on globaalisti suurta ja Suomi ei varmaan ole se paikka johon ensimmäisenä tavaraa toimitetaan jahka sitä hihnalta valmistuu.

Telia Yhteisön moderaattori | iOS | PC | Nintendo | ( ͡° ͜ʖ ͡°)

AirVa
Kommentaattori
  • 2 custom-general.kudos
  • 54 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Olisiko mahdollista saada keskiraskaaseen pelaamiseen näytönohjainta myyntiin esim. GeForce 1050 tai 1650?