Samsung Note 8 / DeX Station

  • 18 September 2017
  • 5 kommenttia
  • 4 katselukertaa

Hei,
jos oli ennakkotilannut Note 8:in niin miten sen DeX Stationin sai itselleen?


5 kommenttia

Terve @Pajupuu!

Minäpä selvitän tätä ja palaan asiaan mitä pikimmiten. :smileyhappy:

Avaa/asenna Play Storesta Samsung Members sovellus (pitäisi olla esiasennettuna puhelimessasi. Siellä on mainosbanneri, josta pääsee rekisteröitymään ja syöttämään omat tiedot DeXin tilaamiseksi.

Se menee tosiaan juurikin noin kuin @Odo1853 tuossa ylempänä ohjeisti. :smileyhappy:

Sellainen lisäys vielä, että telakan lunastus pitää tehdä 30.9.2017 mennessä.

Hei!

Mieheni rekisteröityi ja tilasi tuon DeXStationin, no kun sitä ei alkanut kuulumaan niin käskin hänen tutkia myös roskapostinsa johon olikin tullut viesti että ko. laite on toimituksessa, no seurantatunnusta klikattuamme totesimme ettei se ole enää postissa - postiin oltiin yhteyksissä ja selvisi että se oli palautettu lähettäjälle koska osoite tiedot olivat puutteelliset niin posti ei voinut toimittaa ilmoitusta paketista meille. Mihin otamme yhteyttä että saamme tuon jo palautetun laitteen?? Ja miten on mahdollista että osoitteeki oli vain laitettu paikkakunta ja postinumero - eikä ollenkaan kotiosoitetta?? Jonka takia paketista ei saatu tietoa. Olemme käyneet jo Telia liikkeessä kysymässä asiaa eivätkä he osanneet neuvoa....

Moi @Sipa1961! Onpas ikävä tilanne. DexStation tilaus tapahtui Samsung Members -sovelluksen kautta, joten kannattaa ottaa yhteyttä heidän asiakastukeensa. Yhteystiedot ja eri yhteydenottotavat löytyvät esimerkiksi täältä sivun alalaidasta. Toivottavasti asia sitä kautta selviää.

Vastaa