Chat & sim kortin aktivointi

  • 10 December 2015
  • 5 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Uuden puhelimen mukaan annettiin siihen sopiva sim-kortti, yritin aktivoida sitä mutta paluuviestinä tulee että "tilausta ei löytynyt numerolla x"

 

Ja mikäs tää aina auki oleva chatti on kun sinne ei mistään tunnu pääsevän, omilla sivuillakaan ei linkkiä näy ja linkki chattiin jostain muualta soneran sivuilta onkin vain linkki omille sivuille?


5 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16

https://klaani.sonera.fi/t5/Soneran-asiakkuus-Omat-Sivut/onko-soneran-asiakas-chat-loppunut-ei-loydy-omilta-sivuilta/m-p/116128#M1613


 


Tuolta löytyy Chat, jos sinulla joku tracking esto-ohjelma tms, ota pois käytöstä.

No ei näy, kokeiltu kahdella lisäosattomalla selaimellakin.
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16

En ymmärrä, kyllä sielä se on... Just tarkistin että on. Vieritä sivun alalaitaan asti.

Vika löytyi. Eipä kuitenkaan ilmeisesti toivoa chattailla, kun kaikki(?) varattuja
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei! Soneran omilla sivuilla on häiriö, ehkä siksi ei tuo chat pelaa kaikilla. Jos ei omilla sivuilla näy oikeassa alakulmassa Kysy meiltä juttua ( =chat), niin sitten on varmaankin tuo aamupäivällä alkanut häiriö kyseessä. Vaihtoehdoksi jää soittaminen, facebook,twitter tai yhteydenottopyyntö https://www4.sonera.fi/palvelu/lomake/yhteydenotto. Noista varmaan soittaminen nopein, mutta taitaa mennä huomisen puolelle.

Yritähän saada vaan sen chatin kautta yhteys, jos se nyt löytyi. Sen kautta saat nopeiten apua. Se on kumminkin aina 24/7 tavoitettavissa, harmi vain että on ruuhkaa siellä.

Vastaa